خرید زعفران عمده نگین و سرگل گناباد

خرید زعفران عمده نگین و سرگل گناباد

خرید زعفران عمده نگین و سرگل گناباد

تاجران و کسانی که به واسطه شغل، حرفه و تجارت خود نیازمند خرید و دریافت زعفران اصیل ایرانی به همراه قیمت و کیفیت مناسب از برندی شناخته شده می باشند، می توانند همین الان با مشاوران شرکت فرانیز تماس بگیرند تا از بهترین قیمت خرید زعفران عمده نگین و سرگل گناباد اطلاع یابند.

خرید زعفران عمده نگین و سرگل گناباد

افزایش خرید زعفران عمده و اصل ایرانی

زعفران یک چاشنی دهنده اصیل ایرانی می باشد که به دلیل برخورداری از خواص و فواید مختلف و دارا بودن رنگ و عطری بی نظیر از گذشته تا به امروز همواره مورد توجه خریداران و عده کثیری از افراد بوده است.

زعفران را می توان با روش های مختلف در پخت انواع و اقسام غذاهای اصیل ایرانی و پخت کیک و شیرینی های گوناگون و یا حتی دمنوش ها به کار برد.

استقبال فراوان خریداران از این چاشنی دهنده بی نظیر و مفید باعث شده است که امروزه این کالا توسط برند ها و تولید کنندگان بسیاری به فروش برسد.

به دلیل تنوع بسیار بالا در برند های این طلای سرخ، دسترسی به زعفران اصل ایرانی به همراه بهترین قیمت و عالی ترین کیفیت کمی دشوار می باشد و کار راحتی نیست.

خرید زعفران عمده نگین و سرگل گناباد

در نهایت خبر خوب برای خریداران این است که با رجوع به مجموعه فرانیز می توانند خرید زعفران عمده را با بهترین قیمت انجام دهند.

خرید زعفران عمده با بهترین قیمت برای صادرات

کمی پیش گفته شد که زعفران اصل ایرانی یکی از محبوب ترین چاشنی دهنده ها در بین عموم می باشد که بسیار ارزشمند بوده و به آن طلای سرخ نیز گفته می شود.

طی چندین سال گذشته افزایش تولید کنندگان و برند های این کالا و تنوع آن ها سبب شد تا زعفران ایرانی بسیار بیشتر از قبل مورد توجه قرار بگیرد و به محبوبیت برسد به طوری که در حال حاضر حتی در بسیاری از کشور های خارجی افراد کثیری خواهان دریافت و خریداری این طلای سرخ می باشند.

تاجرانی که خواهان بهره مندی از نهایت سود صادرات زعفران ایرانی می باشند باید به این نکته توجه کنند که خریداری این کالا از برندی معتبر می تواند بسیار مفید باشد.

خرید زعفران عمده نگین و سرگل گناباد

در نهایت تجار می توانند با مراجعه به شرکت آنلاین فرانیز از بهترین قیمت خرید زعفران عمده برای صادرات مطلع شوند.

خرید زعفران عمده به صورت آنلاین

کسانی که به دلیل کسر هزینه های اضافه و صرفه جویی در وقت خواهان خرید اینترنتی زعفران می باشند، با مراجعه به سایت معتبر فرانیز می توانند به راحتی از بهترین قیمت خرید عمده زعفران مطلع شوند و سپس خرید خود را به صورت آنلاین و با اطمینان خاطر انجام دهند و سفارش خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایند.

بهترین نمونه زعفران کدام است

مشتری هنگام مراجعه برای خرید با لیستی از انواع زعفران مواجه می‌شود. شاید خیلی از افراد اطلاعات چندانی در مورد این موضوع نداشته باشند. ما سعی داریم در این محتوا شما را با انواع زعفران آشنا نمائیم.

زعفران گیاهی ارزشمند و گران‌قیمت بوده که با نام طلای‌سرخ در جهان شهرت دارد. فروشندگان این محصول را برحسب میزان درصد خلوص کلاله به پنج دسته تقسیم نموده‌اند که در ذیل به‌اختصار توضیح داده ‌می‌شود.

  1. نگین: این نمونه را می‌توان باکیفیت‌ترین و گران‌ترین گزینه معرفی نمود. میزان تولید نگین نسبت به نمونه‌های دیگر کمتر بوده چراکه جداسازی آن زمان‌بر می‌باشد.

بازرگانان بخش اعظمی از نگین تولیدشده را برای تجارت خریداری می‌نمایند. این نمونه کلاله خالص بوده و از ظاهری زیبا و یکنواخت برخوردار می‌باشد.

  1. سرگل: شناخته‌‌ترین و پرفروش‌ترین نمونه در کشور بوده که کیفیت بالایی دارد. بیشتر خصوصیات سرگل مشابه نگین بوده و تفاوت جزئی آن‌ها مربوط به ظاهرشان می‌باشد. این گزینه نیز کلاله خالص بوده و عاری از سفیدی است.
  2. پوشال: شامل کلاله و بخشی از خامه می‌باشد. کیفیت و قیمت آن نسبت به دو گزینه اول پائین‌تر است.
  3. دخترپیچ: شامل کلاله و خامه به‌طور کامل است‌. این نوع از عطر بسیار دلنشینی برخوردار می‌باشد.
  4. سفیدی: فاقد کلاله بوده و کاربرد آن بیشتر مربوط به عطر آن است.

مشتریان می‌توانند برای خرید عمده زعفران به‌صورت آنلاین و از طریق شرکت‌های بازرگانی اقدام نمایند.

تولید زعفران در گناباد

گناباد یکی از شهرهای کویری در استان خراسان رضوی بوده که از شرایط مناسبی برای پرورش زعفران برخوردار است. ۱۰۵ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی ایران به کشت زعفران اختصاص یافته که ۸۶ هزار از آن متعلق به خراسان رضوی می‌باشد.

گناباد با ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار جایگاه ویژه‌ای در تولید طلای‌سرخ دارد. زمین‌های کشاورزی این منطقه بسیار حاصلخیز هستند و کشت زعفران در آن‌ها قدمتی ۷۰۰ ساله دارد.

خرید زعفران عمده نگین و سرگل گناباد سبب صورت‌گرفتن یک معامله سودآور می‌شود. تقاضا برای عرضه محصول این شهر همواره بالا بوده چراکه از نظر کیفی در درجه بالایی قرار دارد.

سازمان فائو، گناباد را به‌عنوان میراث جهانی کشاورزی معرفی نموده چراکه آبیاری زمین‌های آن، به‌وسیله قنات انجام می‌گیرد.

زعفران رستنی ارزشمند بوده که مصرف روزانه آن می‌تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت نماید. پزشکان طب سنتی استفاده از این محصول را برای تمام سنین توصیه می‌کنند.

عملیات کشاورزی زعفران شامل سه مرحله کاشت، داشت و برداشت باید طبق اصول علمی انجام گیرد. امروزه کارشناسان مقالات بسیاری را در زمینه کشاورزی حرفه‌ای به ‌چاپ رسانده‌اند که مطالعه آن‌ها می‌تواند کارساز باشد.

تجربه یکی دیگر از عوامل مؤثر در تولید یک محصول باکیفیت است. انسان با کسب تجربه می‌تواند به یک استاد تبدیل شود و به‌دیگران نیز آموزش دهد.

یکی از دلایل تولید زعفران مرغوب در مناطق شرق کشور، قدمت بالای تولید محصول در این منطقه و تجربه بالای کشاورزان می‌باشد.

خرید زعفران عمده به‌صورت آنلاین

یکی از روش‌های نوین برای خرید زعفران عمده اقدام به‌صورت آنلاین می‌باشد. این شیوه خرید که با پیشرفت علم و تکنولوژی به‌جود آمد مزایای زیادی را برای مشتری به‌دنبال داشت. از جمله این مزایا می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • صرفه‌جویی در مصرف هزینه‌ها و زمان: بی‌شک انسان برای خرید هر محصولی به‌صورت حضوری، زمان زیادی را صرف می‌کند. این در حالیست که فرصت کافی برای مشاهده تمام برندهای تولیدکننده آن کالا را نخواهد داشت.

امروزه مشتریان با انتخاب روش آنلاین و مراجعه به سایت‌های مختلف می‌توانند تنوع بالاتر محصولات را مشاهده نمایند. به‌‌این طریق زمان و هزینه کمتری صرف انتخاب و خرید می‌شود.

  • امکان ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه‌روز: سایت‌های فروش زعفران همواره فعال هستند و متقاضی می‌تواند در هر ساعت از شبانه‌روز برای خرید اقدام نماید.
  • تحقیق در مورد کیفیت کالا: یکی از مزایای خرید از سایت‌های فروش، امکان مشاهده نظرات کاربران می‌باشد. هر فرد مصرف‌کننده می‌تواند نظر خود را در مورد کالای موردنظر ارائه دهد.

روش خرید‌و‌فروش آنلاین برای حجم‌های عمده نیز انجام می‌گیرد. مشتری می‌تواند قبل از ثبت سفارش نهایی درخواست نمونه محصول داشته باشد.

چرا زعفران سرگل فروش بیشتری دارد

زعفران سرگل نسبت به نمونه‌های دیگر فروش بیشتری دارد و در بین عموم شناخته‌شده‌تر می‌باشد. این نمونه کلاله خالص بوده و از رنگ فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

همانطور که اذعان شد زعفران سرگل و نگین بهترین نمونه‌های طلای‌سرخ محسوب می‌گردند. نوع نگین در بازار داخلی کمتر عرضه می‌گردد و بیشتر در زمینه صادرات معامله می‌شود. میزان تولید نگین نسبت به سرگل خیلی پایین‌تر بوده چراکه دقت بالایی را در زمان جداسازی کلاله‌ها می‌طلبد.

سرگل همان خواص و کیفیت نگین را به‌همراه دارد و تنها تفاوت آن‌ها مربوط به ظاهرشان می‌باشد. شرکت‌های بسته‌بندی این محصول ارزشمند را در اوزان مختلف به بازار عرضه می‌نمایند.

قیمت زعفران نسبت به دیگر ادویه‌ها خیلی بالاتر بوده لذا فروش آن در وزن‌های نیم‌گرمی نیز انجام می‌گیرد. نوع بسته‌بندی بر قیمت نهایی محصول تأثیر می‌گذارد.

گروهی از مشتریان به ظاهر کالا و لوکس‌بودن آن اهمیت می‌دهند. امروز تولیدکنندگان از ظروفی مانند کریستال و خاتم برای جلب رضایت مشتریان خود استفاده می‌کنند.

ظروف خاتم یکی از هنرهای سنتی ایران نیز محسوب می‌شوند که از زیبایی خاصی برخوردار هستند. تجار برای خرید زعفران عمده در بسته‌بندی مناسب اقدام می‌کنند تا بتوانند نظر مشتریان خارجی را جلب نمایند.

بازرگانان طلای‌سرخ ایرانی را به بیش از ۵۰ کشور جهان صادر می‌کنند. ارسال زعفران به سه شیوه زمینی، دریایی و هوایی انجام می‌گیرد که بستگی به کشور مقصد دارد.

بیشترین نوع زعفران ارسالی نیز سرگل بوده چراکه از کیفیت لازم برای این منظور برخوردار است.

کشت گلخانه‌ای زعفران

کشت گلخانه‌ای زعفران یکی از روش‌های نوین برای تولید طلای‌سرخ می‌باشد. این روش اولین بار در چین انجام گرفت و سبب شده تا این کشور به یکی از تولیدکنندگان موفق تبدیل شود.

زعفران تولیدشده به این روش از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در رقابت با نمونه‌های دیگر می‌باشد. سرمایه‌گذاری بر روی تولید این محصول گیاهی، بسیار موفقیت‌آمیز خواهد بود.

کشت گلخانه‌ای هم‌اکنون در برخی از مناطق ایران نیز انجام می‌گیرد. گیاه زعفران از سازگاری بالایی برخوردار بوده و پرورش آن در بیشتر مناطق داخلی به‌روش سنتی انجام می‌گیرد.

از جمله استان‌های تولیدکننده زعفران در کشور می‌توان به خراسان، یزد، کرمان، لرستان، کرمانشاه، اهواز و شیراز اشاره نمود.

خراسان بالاترین میزان کشت را به‌خود اختصاص داده و به پایتخت تولید زعفران در جهان شهرت دارد. خرید زعفران عمده این منطقه و پخش جزئی آن می‌تواند سود کلانی را به‌دنبال داشته باشد.

سوال داری، من اینجام!