قیمت پودر نوشیدنی نوین زعفران ۲۰۰ گرمی

قیمت پودر نوشیدنی نوین زعفران ۲۰۰ گرمی

قیمت پودر نوشیدنی نوین زعفران 200 گرمی

قیمت پودر نوشیدنی نوین زعفران ۲۰۰ گرمی با بهترین کیفیت، در سایت های فروشگاهی و معتبر فرانیز موجود می باشد.

قیمت پودر نوشیدنی نوین زعفران 200 گرمی

این محصول از بین فرآورده های زعفرانی، درگیر قشر بیشتری از جامعه است. با پودر نوشیدنی نوین زعفران می توان نوشیدنی و شربتی بسیار خوش طعم و مفید درست کرد و از اعضای خانواده دعوت کرد که از آن میل کنند.

شرکت نوین زعفران

ایران خاستگاه زعفران دنیاست و زعفران از ایران به تمام دنیا راه یافته است. این را علی شریعتی مقدم می‌گوید. کسی که به عنوان مدیر عامل شرکت نوین زعفران، سهم بزرگی در ارتقاء کیفی جایگاه این محصول در صادرات غیر نفتی ایران دارد.

قیمت پودر نوشیدنی نوین زعفران 200 گرمی

علی شریعتی مقدم در پاسخ به روزنامه دنیای اقتصاد در زمینه پیشینه صادرات زعفران می‌افزاید: ایران حتی در زمان ساسانیان نیز به تجارت و صادرات زعفران شهره بوده است.

حتی مستنداتی موجود می باشد که نشان از مصرف چیزی حدود روزانه یک کیلو گرم زعفران در دربار هخامنشیان است ولیکن بر اساس اطلاعات مندرج در کتب ابوعلی سینا، مشهور ترین و تاثیر گذارترین فیلسوف ایرانی، مصرف زعفران با وجود عطر و طعم دل انگیزی که دارد بیشتر از جنبه دارویی آن مد نظر قرار داشته است.

از جمله محصولات تولیدی معروف این شرکت پودر نوشیدنی نوین زعفران بوده که در بازار و میان رقبای خود از رتبه خوبی برخوردار می باشد.

قیمت پودر نوشیدنی نوین زعفران 200 گرمی

زعفران یا همان زرپران یکی از با ارزش ترین و همچنین گران ترین ادویه های دنیا است که به آن عنوان ادویه طلایی یا طلای سرخ داده اند. جالب است بدانید زعفران بیش از ۱۵۰ ترکیب آنتی اکسیدانی مختلف را در خود دارد و به همین سبب باعث تقویت حافظه می شود، خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد و سندروم پیش از قاعدگی را نیز می تواند درمان کند.

قیمت پودر نوشیدنی نوین زعفران 200 گرمی

 ارزش غذایی زعفران در هر ۱۰۰ گرم

با خوردن و مصرف نمودن صد گرم از این گیاه، می توان به میزان زیادی به ریز مغذی ها دسترسی پیدا کرد. ترکیباتی که این گیاه در کلاله هایش دارد سبب می شود که در هر ۱۰۰ گرم به میزان ۳۱۰ کالری انرژی دست پیدا کنیم.

از همین رو مصرف پودر نوشیدنی نوین زعفران برای کسب روحیه و سرحالی بسیار توصیه می شود. همچنین در این مقدار از این ادویه به میزان ۶۵ گرم کربوهیدارت دست پیدا می کنید که شکری ساده می باشد.

چربی طبیعی که در این جرم وجود دارد در حدود ۶ گرم بوده و میزان فیبر آن ۳٫۹ گرم می باشد. همه این ها سبب می شود که ارزش غذایی زعفران تا حد زیادی بالا باشد و مورد توصیه و مصرف همگان قرار گیرد.

قیمت پودر نوشیدنی نوین زعفران 200 گرمی

پودر نوشیدنی نوین زعفران برای تهیه ی شربت

از این محصول زعفرانی می توانید در تهیه شربت استفاده کنید. این شربت برای اشخاصی که دارای استرس، اضطراب و افسردگی هستند می تواند خاصیت درمانی داشته باشد و بسیار مفید است.

برای تهیه ی آن نیز نیازی به طی کردن مراحل سختی نیست برای مثال برای تدارک دیدن نوشیدنی سردی مثل شربت کافیست شکر و زعفران را در آب حل کرده و در آن یخ بیندازید.

این پودر برندی نام آشنا و محبوب در ایران می باشد. تقاضای بالای خرید پودر نوشیدنی زعفران واقعا تحسین برانگیز است. این روزها به علت اینکه خود زعفران قیمت بالایی دارد محصولات دیگر زعفران که از قیمت مناسب تری برخوردار هستند بسیار مورد استقبال قرار می گیرند.

مشتریان پودر نوشیدنی نوین زعفران بسیار زیاد هستند. آن ها مشتریان همیشگی این پودر می باشند.

صادرات پودر نوشیدنی نوین زعفران

چون درجه کیفیت پودر نوشیدنی زعفران بالا می باشد ، لذا کشورهای بسیاری اعم از خاورمیانه و بسیاری از کشورهای اروپایی مشتریان واقعی این پودر هستند. این مشتریان طعم پودر نوشیدنی نوین زعفران را بسیار دوست دارند. زعفران ایرانی اگر اصل باشد از درجه مرغوبیت بالایی برخوردار است.

همچنین محصولات دیگر زعفران که از زعفران اصل به دست می آیند اگر دارای افزودنی و سایر نگهدارنده ها نباشند می توانند در نوع خود بی نظیر باشند و خواهان بسیاری را در سرتا سر جهان داشته باشند.

لذا صادرات این محصول بی نظیر در شکل گسترده ای صورت می گیرد و روز به روز بر میزان صادرات آن افزوده می شود. این محصول بی نظیر که مرغوبیت بالایی دارد دارای خواص درمانی بی نظیر است.

طعم و بوی زعفران ایرانی اصل بی همتا می باشد و در جهان نطیر ندارد. پس این ماده گران بها که طلای سرخ نیز می باشد حتما بایستی در مصرف غذایی همگان قرار بگیرد.

پخش عمده پودر نوشیدنی نوین زعفران

پودر نوشیدنی زعفران به صورت عمده نیز به فروش می رسد. این ماده بی نظیر را می توانید یه صورت عمده نیز خرید نمایید تا هزینه آن برای شما ارزان تر تمام شود.

پودر نوشیدنی زعفران برای تهیه انواع شربت ها، دسرها، شیرینی جات و غذاها به کار می رود. بنابراین خرید پودر نوشیدنی نوین زعفران بسیار مورد توجه رستوران ها، کترینگ ها، قنادی هآ و دیگر کسانی است که قصد دارند مجالس میهمانی بزرگ ترتیب دهند.

همچنین افرادی که قصد دارن به میزان بالای نذری دهند می توانند به خرید پودر زعفران محبوب به صورت عمده بپردازند تا تفاوت محسوس قیمت را داشته باشند.

چون خرید به صورت عمده در حجم های بالا بسیار ارزان تر تمام می شود. پخش پودر زعفران نوین به صورت عمده در سر تا سر نقاط کشور در اختیار هم وطنان عزیز قرار می گیرد.

پودر نوشیدنی فوری زعفران

پودر نوشیدنی فوری زعفران می تواند شادی بخش لحظه های شما باشد. بدن شما در طول روز بارها نیاز به دریافت مایعات دارد وشما ناگذیر به استفاده از یک فنجان چای یا قهوه و یا لیوانی آبمیوه هستید. اما چرا روح و جسم خود را به صرف یک لیوان طراوت، عطر، شادی و سلامتی مهمان نمی کنید؟

صادرات نوشیدنی زعفران در تمامی محصولات قابل صادرات بسیار پرسود تر از فروش مواد اولیه خام و فله ای است. در همین راستا از سال ۹۶ صادرات زعفران به صورت فله و عمده با رواج کمتری روبرو شد.

 این اقدام  یک فرصت بی نظیر برای تجار ایرانی زعفران فراهم آورد تا با تجارت کالا های پاکتی و فرآوری بر پایه زعفران مرغوب ایرانی بتوانند ارز بیشتری وارد کشور کنند و در راه پیشرفت اقتصاد کشور خود گام های بلندی بردارند.

استفاده از زعفران در انواع متفاوت غذاها یا نوشیدنی ها و دسرها یکی از راه‌های استفاده از این طلای سرخ است. با پودر نوشیدنی فوری زعفران می توانید یک نوشیدنی خوش عطر و خوش طعم تهیه کرده و از نوشیدن آن لذت ببرید.

با کمی خلاقیت می توانید با استفاده از پودر نوشیدنی فوری زعفران برای عصرانه ترکیبی از شیر گرم و زعفران، چای زعفرانی، دمنوش زعفران، کیک زعفرانی و غیره فراهم کرده و خود و عزیزانتان را به ضیافتی گرم و صمیمی دعوت کنید.

کاربرد پودر نوشیدنی فوری زعفران

 زعفران علاوه بر مصارف خوراکی که مرسوم ترین روش مصرف این گیاه است، در درمان و مصارف دارویی نیز ازکاربرد دارد. از خواص زعفران می‌توانیم به رفع درد های  شکمی، نشاط آور و ضد افسردگی، کاهش فشار خون و حفظ سلامت قلب اشاره کرد.

فواید پودر نوشیدنی زعفران:

  • خاصیت آنتی بیوتیکی زعفران در از بین بدن عفونت بدن
  • رفع مشکلات گوارشی
  • سوء هاضمه
  • نفخ معده
  • حالت تهوع
  • اسهال و متعادل میزان اسید معده

طریقه استفاده از پودر نوشیدنی فوری زعفران

آماده کردن  این نوشیدنی بسیار ساده بوده و فقط با صرف چند دقیقه می توانید این نوشیدنی با خواص ویژه  و عطر و طعمی تکرار نشدنی را آماده کنید. محتویات بسته را در یک فنجان آب جوش بریزید و پس از هم زدن، اجازه دهید تا کاملا رنگ سرخ خود را به آب انتقال بدهد و در آن حل شود.

پس از چند دقیقه نوشیدنی شما آماده صرف است. نکته شگفت انگیز این است که شما می توانید نوشیدنیتان را به صورت سرد نیز میل کنید. در صورت تمایل می توانید آن را در یخچال و یا از یخ استفاده کنید.

سوال داری، من اینجام!