صادرات پودر ژله زعفرانی مصطفوی

صادرات پودر ژله زعفرانی مصطفوی

پودر ژله زعفرانی از فرآورده های مهم برند مصطفوی است که علاوه بر بازار داخلی به خارج از کشور نیز ارسال شده و صادرات آن در تمام فصول سال صورت می گیرد.

پودر ژله زعفرانی چیست

پودر ژله زعفرانی یکی از مواد خوراکی مغذی و دسر های خوشمزه است که به منظور آراستن سفره نیز می توان از آن استفاده کرد.

این محصول از ماده ای به نام ژلاتین به دست می آید و افزودنی هایی همچون اسانس و اسید های مجاز در آن موجود می باشد. پودر ژله زعفرانی در واقع ژله معمولیست که به آن اسانس زعفران افزوده باشند.

اسانس زعفران نیز از زعفران خالص و طبیعی به دست آمده است که ارزش غذایی این دسر دلچسب را دو چندان می کند. ژله دارای مقادیر بسیار زیادی پروتئین بوده و آمینو اسید زیادی دارد. زعفران نیز حاوی بسیار از این مواد مفید است که باعث می شود پودر ژله زعفرانی برای تمامی سنین خصوصا کودکان بسیار پرسود باشد و تهیه و مصرف آن عملی بسیار درست و حساب شده است.

پودر ژله زعفرانی چگونه مصرف می شود

در اولین مرحله شما باید پودر ژله زعفرانی را به آب جوش بیفزایید و خوب حل کنید تا جایی که رنگ پودر را کاملا به خود گرفته و شفاف شود.

در مرحله بعد نیز می بایست پیمانه ای آب سرد به آن اضافه کرده و باز خوب هم بزنید. مرحله آخر برای تهیه ژله از پودر ژله زعفرانی این است که مایع به دست آمده را در یخچال بگذارید تا سفت شود. به همین سادگی.

صادرات پودر ژله زعفرانی

پودر ژله زعفرانی یکی از بهترین انتخاب ها برای شمایی است که برای عصرانه خود به فکر میل کردن دسر هایی هستید که برایتان مفید واقع شود.

پودر ژله زعفرانی مصطفوی از این جهت که بسیار باکیفیت بوده و کاملا سالم و طبیعی است، طرفداران مخصوص به خود را دارد.

این مطلب، این مهم را ذکر می کند که در بازار محصولات غذایی و زعفرانی، پودر ژله زعفرانی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بسیار پر فروش است. اما نکته قابل توجه در مورد این محصول این است که علاوه بر بازار داخلی و تسلط بر آن، در خارج کشور نیز طرفدارانی دارد. به همین علت صادرات آن مورد توجه بسیاری از تاجران می باشد.

صادرات کالاهای تولید داخل که بسیار سود زا هستند، یک امر مهم است. از آن جایی که زعفران یک گیاه با ارزش بوده و خاک ایران نیز قابل کشت آن را دارد، صادرات فرآورده های زعفرانی می تواند یک کلید مهم برای شکست وابستگی به دیگر کشور ها باشد.

پودر ژله زعفرانی در کجا ها مورد استفاده قرار می گیرد

همانطور که گفته شد، ژله می تواند یک عنصر مهم برای سفره آرایی به حساب آید. کماکان بیشتر مردم نیز به طعم آن علاقه دارند پس بیشترین مورد مصرف آن می تواند پذیرایی از مهمان ها باشد.

همچنین علاوه بر استفاده از پودر ژله زعفرانی در مهمانی ها و ضیافت ها، در رستوران ها و سالن های مجالس عروسی و شاد، مورد استفاده قرار گیرد. میز غذا مخصوصا وعده شام، از مهمترین رکن پذیرایی میزبان است و برای آراستن آن می توان از پودر ژله زعفرانی استفاده و ژله ای بسیار با کیفیت و خوش طعم تدارک دید.

 در قنادی ها و شیرینی فروشی ها نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. گاهی مشتریان سفارش ژله ای با طرح و رنگ های مختلف می دهند که به عنوان مثال برای تهیه ژله رنگین کمانی می توان از پودر ژله زعفرانی بهره برد.

برای خرید هر گونه فرآورده زعفرانی از قبیل اسپری زعفران، عصاره زعفران، پودر و اسانس زعفران سایت های بسیاری در دنیای اینترنت فعالیت دارند که مجموعه فرانیز یکی از عاملین فعال در این زمینه به حساب می آید.

سوال داری، من اینجام!