فروشگاه اینترنتی زعفران 10 مثقالی

فروشگاه اینترنتی زعفران 10 مثقالی

زعفران 10 مثقالی

زعفران یکی از محصولات صادراتی ایران است. محصولات زعفرانی در دنیا طرفداران خاص خودش را دارد. محصولی می باشد که به عنوان سوغات از آن استفاده می شود. زعفران 10 مثقالی با بسته بندی مناسب  و شیک را شما می توانید از فروشگاه اینترنتی به عنوان سوغاتی خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی زعفران 10 مثقالی

فروش زعفران 10 مثقالی مرغوب

زعفران دست رنج کشاورزان خراسانی می باشد که به طلای سرخ شناخته می شود. اگر زعفران با کیفیت می خواهید باید زعفران خراسان را تهیه کنید چون کیفیت بسیار بالایی دارد. امروزه خیلی از کشورها زعفران را کشت می کنند ولی کیفیت زعفران خراسان در دنیا معروف است، یک محصول خاص و کمیاب می باشد. زعفران به صورت دسته یا دخترپیچ، پوشال، سرگل، نگین، کنج یا سفید در بازار موجود می باشد که براساس شکل ظاهری و کیفیت آن به این صورت دسته بندی کرده اند.

فروشگاه اینترنتی زعفران 10 مثقالی

فروش زعفران 10 مثقالی مرغوب توسط فروشگاه های اینترنتی انجام می شود که شما برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینترنتی فرانیز مراجعه کنید و این محصول را برای خود تهیه کرده و از کیفیت بالای آن لذت ببرید. در ایران خرید و فروش زعفران به صورت عمده و خرده فروشی هم انجام می شود. زعفران خرده به صورت مثقالی و عمده یا فله با وزن یک کیلو گرم به بالا خرید و فروش می شود اما کدام نوع به صرفه تر است؟

به علت قیمت بالای زعفران خیلی از افراد امکان خرید زعفران به صورت عمده را ندارند در صورتی که خرید زعفران به صورت عمده از نظر اقتصادی نسبتاً به خرید بسته های کوچک زعفران مقرون به صرفه تر است. مصرف کنندگان تقاضا های مختلفی دارند برای همین امروزه زعفران در بسته بندی ها و اندازه های مختلف عرضه می شوند که هر کدام از آن ها مشتریان خاص خود را دارند.

فروشگاه اینترنتی زعفران 10 مثقالی

بسته بندی صادراتی زعفران 10 مثقالی

بسته بندی زعفران به شکل های مختلف انجام می شود. زعفران یک کالای با ارزش می باشد، و انتخاب مناسب برای سوغاتی یا هدیه دادن به دوستانمان است. بسته بندی خاتم ظاهری ساده ولی بسیار زیبا و مشتری پسند دارد.

جنس فلزی آن باعث می شود در هنگام حمل و نقل در مسافت های طولانی به زعفران آسیبی نرسد یک بسته بندی مناسب برای صادرات و هدیه یا سوغاتی می باشد. شرکت فرانیز برای ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان نهایی زعفران تأسیس شده است و با ارائه خدمات عالی و فروش محصولات با کیفیت  توانسته است رضایت مشتریان زیادی را بدست آورد.

سوال داری، من اینجام!