بزرگترین کارخانه تولید عصاره زعفران در خاورمیانه

بزرگترین کارخانه تولید عصاره زعفران در خاورمیانه

کارخانه تولید عصاره زعفران

بزرگترین فروشگاه زعفرانی خاورمیانه در اینترنت، فرانیز می باشد. فرانیز محصول کارخانه تولید عصاره زعفران را با بهترین قیمت و کیفیت به مشتریان عمده خود، عرضه نماید.

محصولات مختلف برای فرآوری، نیازمند طی کردن یک روند می باشند. در مورد مواد غذایی این عامل مهم تر می‌ باشد. اگر در فرمولاسیون آن از مواد اشتباهی استفاده کنند، تا حد زیادی زیانبار و به سلامت مصرف کنندگان آن محصول صدمه وارد می کند.

فرآورده های زعفرانی، به دلیل سرعت بهره وری بالا و استفاده بهتر، در بازار از عرضه و تقاضای بالایی برخوردارند. محصولاتی چون افشانه یا اسپری زعفران، پودر زعفران، عصاره زعفران از محصولات شرکت های تولیدی در ایران ساخته می شوند.

این کارخانه ها طبق استاندارد های اروپاییان، روند ساخت محصولشان را در پیش می گیرند تا در زمینه صادرات موفق شوند. پس مشتریان بدون هیچ دغدغه ای می توانند آن ها را خریداری نموده و در زمینه های مختلفی از آن استفاده کنند. در این خبر قرار است به توضیح تولید عصاره زعفران بپردازیم که مطالعه آن ممکن است برای تاجران کمک بزرگی تلقی شود.

تولید عصاره زعفران چگونه صورت می پذیرد؟

تولید عصاره زعفران حاصل از ادویه ارزشمند زعفران صورت می پذیرد. عصاره ی زعفران دارای خواص ارزشمند تغذیه ای می باشد و با فرمولاسیون متنوع سبب گسترش کاربرد محصولات غذایی می باشد.

اکثر شرکت هایی که به تولید عصاره زعفران می پردازند، از دستگاهی با ظرفیت تولید روزانه ۱۵۰ کیلوگرم عصاره زعفران استفاده می کنند. این دستگاه در کمترین زمان به ساخت بیشترین حد ترکیبات خاص مورد استخراج از زعفران منجر شده است. همچنین بالاترین بازدهی را دارد و از این جهت در تمام دنیا بی رقیب است.

خرید عصاره زعفران

فرایند تولید عصاره زعفران با وجود صرف کمترین زمان محصول نهایی دارای ماندگاری، رنگ، طعم وعطر می باشد. ماندگاری عطر و بوی زعفران در عصاره آن به دوسال افزایش پیدا کرده است. محصول تولید عصاره زعفران در کشور های دیگر درحالت عادی در حدود دو ماه است.

خرید از کارخانه تولید عصاره زعفران

بسیاری از افراد به دنبال خرید و فروش مستقیم و بدون واسطه از کارخانه جات تولید عصاره زعفران و سایر محصولات دیگر هستند. خیلی از افراد با شرکت هایی که دستگاه های پر بازده را استفاده می کنند آشنایی ندارند. همچنین توان خرید به طور مستقیم از آن ها را نیز در خود نمی بینند.

چرا که خرید محصولی با کیفیت و مطمئن اهمیت دارد و در خرید هایی که از افراد واسطه صورت می گیرد امکان تقلب بالاست. فرانیز با فروش عصاره زعفران، بدون واسطه و به طور مستقیم از شرکت سازنده، خیال مصرف کنندگان را از بابت خرید خود مطمئن می کند. این عصاره ها در پاکت هایی منحصر به فرد و مناسب نگه داری و کاملا با کیفیت می باشند.

سوال داری، من اینجام!