بازرگانی دمنوش نوین زعفران درجه یک

بازرگانی دمنوش نوین زعفران درجه یک

بازرگانی دمنوش نوین زعفران درجه یک

اگر قصد خرید دمنوش نوین زعفران درجه یک را دارید و می خواهید این محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایید. بازرگانی فرانیز امکان این کار را به صورت حضوری و غیر حضوری برای شما فراهم کرده است.

بازرگانی دمنوش نوین زعفران درجه یک

شرکت هایی زیادی چه در داخل کشور و چه در خارج کشور به فرآورده سازی از زعفران می پردازند. یکی از پر مصرف ترین این فرآورده ها که با استقبال فراوانی روبرو شده است دمنوش های زعفرانی هستند.

با اینکه در ترکیب این دمنوش از همه شرکت ها زعفران وجود دارد اما یقینا از نظر کیفیت با هم برابر نیستند. مقدار زعفران و کیفیت آن، نحوه عصاره گیری از آن ، مقدار زمان صرف شده، متخصصین و دستگاه هایی که در تولید این محصول دخیل بوده اند همگی تعیین کننده کیفیت این دمنوش هستند.

دمنوش نوین زعفران یکی از با کیفیت ترین این دمنوش هاست که توانسته است به دلیل کیفیت بالای خود مشتریان زیادی را جذب کند. علاوه بر آن مهم ترین نکته در دمنوش زعفران نوین تنوع در طعم می باشد. در ترکیب این محصول علاوه بر زعفران انواع دیگری از گیاهان و میوه ها قرار دارد که شخص می تواند بنابر طبع و سلیقه خود انتخاب کند.

برخی از ترکیبات به کار رفته در دمنوش زعفران نوین

بازرگانی دمنوش نوین زعفران درجه یک
  • چای ترش، دارچین و زعفران
  • چای سبز، به لیمو و زعفران
  • نعنا، زعفران
  • آویشن، نعنا فلفلی و زعفران
  • چای سیاه، زعفران

این دمنوش ها به صورت کیسه ای هرمی و در بسته های ۱۲ و ۲۴ عددی در بازار موجود

هستند. علاوه بر اینکه این طعم ها هر کدام در بسته های جداگانه ای قرار دارند پک هایی با چهار طعم و شش طعم نیز از آنها وجود دارد. در این صورت با خرید یک محصول از چند طعم خوشمزه بهره مند خواهید شد.

این تنوع دهی در طعم و ترکیب دمنوش نوین زعفران، آن را تبدیل به محصولی برای تمام سلیقه ها کرده است و همچنین گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در کافی شاپ ها می باشد زیرا می تواند مشتری از هر نوع سلیقه ای را راضی نگه دارد.

بازرگانی دمنوش نوین زعفران درجه یک

دمنوش نوین زعفران علاوه بر اینکه سبب ایجاد شادی و نشاط و رفع خستگی در فرد می شود. نوشیدنی بسیار مفیدی برای کاهش وزن و لاغری نیز می باشد.

نکته قابل توجه دیگر در دمنوش نوین زعفران قیمت بسیار مناسب آن در عین استفاده از زعفران و دیگر ترکیبات با کیفیت است. و ضمن اینکه خرید عمده از فرانیز سبب کاهش قیمت آن نیز خواهد شد.

سوال داری، من اینجام!