تعرفه های ویژه پودر فشرده حاوی زعفران

تعرفه های ویژه پودر فشرده حاوی زعفران

تعرفه های ویژه پودر فشرده حاوی زعفران

برای اطلاع و بهره مندی از تعرفه های ویژه عرضه پودر فشرده حاوی زعفران توسط فرانیز، همین حالا با شماره های درج شده بر روی سایت تماس حاصل فرمایید و یا اطلاعات تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

تعرفه های ویژه پودر فشرده حاوی زعفران

از آنجایی که آسیاب کردن زعفران به روش صحیح مشکل است و در اکثر مواقع کیفیت زعفران آسیب میبیند، شرکت های متعددی به تولید محصولاتی با عنوان پودر فشرده حاوی زعفران می پردازند و آن ها را با قیمتی پایین تر از زعفران به بازار وارد می کنند.

این محصول حاوی زعفران اصل می باشد و به راحتی قابل استفاده است. چرا که در ابتدا نیز برای مصرف رشته های این ادویه باید آن ها را به شکل پودر در آورد و با وجود این محصول نیازی به این کار نبوده و تنها مقدار دلخواه خود را به غذا می افزایید. همچنین پودر زعفرانی که فرانیز عرضه می کند، درون بسته بندی های مناسب نگه داری آن می باشد و نگرانی از بابت کم شدن ماندگاری زعفران وجود ندارد.

قیمت پودر فشرده حاوی زعفران اصل

تعرفه های ویژه پودر فشرده حاوی زعفران

برند های مختلفی به تولید پودر فشرده حاوی زعفران مشغول اند که قیمت محصول هر کدام از آن ها با یکدیگر متفاوت است. برای دریافت لیست قیمت این محصولات می توانید با فرانیز تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را نیز سفارش دهید.

نه تنها شرکت های مختلفی مانند سحرخیز، بهرامن، مصطفوی، زرافشان و غیره از زعفران محصولات متنوعی تولید می نمایند بلکه حتی می توان گفت تقریبا تمام زعفران مصرفی جهان توسط ایران تولید می شود.

برخی از شهر های تولید زعفران در خراسان و ایران عبارت از مشهد، قائنات، تربت حیدریه، گناباد و شهرستان کاشمر هستند. همچنین علاوه بر اینکه محل کشت زعفران بر روی کیفیت و در نتیجه قیمت آن تاثیر گذار است، خود زعفران هر کدام از این مناطق دارای طیف کیفی متفاوتی نیز هست.

تعرفه های ویژه پودر فشرده حاوی زعفران

کیفیت زعفران به انواع سرگل، نگین، پوشال، دسته و کنج تقسیم بندی می شود و هر کدام از این نام ها به بخش خاصی از زعفران تعلق دارد. بنابراین طبیعی است که قیمت پودر فشرده حاوی زعفران با نوع دیگری از زعفران پودری برابر نباشد و هرچه از کیفیت بالاتری برخوردار باشد قیمت آن نیز بیشتر شود.

البته در این میان با توجه به راحت تر بودن تقلب در زعفران پودری سودجویان دست به تقلب در این محصولات میزنند و آن ها را با قیمت ارزان تر در بازار به فروش می رسانند. به همین دلیل باید حتما این محصولات را از مراکز معتبر خریداری کرد و سلامت خود و دیگران را با سود رساندن به این افراد متقلب در خطر نینداخت.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!