مرکز صادرات زعفران بهرامن در کشور

مرکز صادرات زعفران بهرامن در کشور

صادرات زعفران بهرامن سابقه‌ای چندین‌ساله دارد. این برند معتبر در مرکز اصلی فروش به‌صورت مستقیم به مشتری ارائه داده می‌شود.
مرکز صادرات زعفران بهرامن در کشور

خرید زعفران بهرامن از کارخانه تولیدی

خرید زعفران بهرامن از کارخانه تولیدیبرای خرید مستقیم زعفران از کارخانه ی تولیدی آن باید به مشهد سفر کنیم. همانطور که می دانید قطب تولید زعفران در کشور استان خراسان و به خصوص شهرستان تربت حیدریه می باشد.

کارخانه ی صادرات زعفران بهرامن در شهر صنعتی مشهد از دیرباز تا کنون با قدم نهادن در راه بسته بندی زعفران به تولید انواع زعفران با دارا بودن استانداردهای جهانی و کیفیت مرغوب تایید شده در آزمایشگاه های مجهز و به روز خود توانسته است نام خود را پس از سالها در میان رقبای خود حفظ کند و مشتریان خود را حفظ کند.

فروش عمده زعفران با کیفیت مناسب

فروش عمده زعفران با کیفیت مناسبفروش عمده زعفران با کیفیت مناسب بیشتر در عمد فروشی ها و مراکز بزرگ فروش زعفران وجو دارد همچنین کارخانه های بسته بندی زعفران و بازارهای بزرگ ادویه جات به فروش زعفران در حجم بالا مشغول اند.

اما صادرات زعفران بهرامن با کیفیت چه مشخصاتی دارد و چگونه می توانیم اصل آن را با تقلبی تشخیص دهیم؟ زعفران اصلی دارای ویژگی هایی است که به طور خلاصه به آن می پردازیم:

  1.  به جای طعم شیرین عطر شیرین دارد و کمی به تلخی می زند.
  2. کمی طول می کشد که رنگ بدهد
  3. اگر کلاله های گیاه زعفران را در آب سرد بیندازیم وقتی بیرون می آوریم تغییر رنگ نمی دهد.
  4. اگر کلاله های زعفران را روی پارچه فشار دهیم و آثار چربی مشاهده کنیم متاسفانه تقلبی است

ارائه زعفران به صورت تک و عمده در بازار داخلی

ارائه زعفران به صورت تک و عمده در بازار داخلیارائه زعفران به صورت تک و عمده در بازار داخلی با بسته بندی های مختلفی و به صورت فله برای فروش وجود دارد. صادرات زعفران بهرامن و انواع محصولات زعفرانی مورد علاقه ایرانیان می باشد و همانطور که همه میدانیم سوغات مشهد نیز زعفران می باشد.

یکی از انواع زعفران عرضه ی آن به صورت اسپری می باشد که معمولا در رستوران ها از آن استقبال فراوانی برای تزیین غذای مشتریان می شود.

صادرات زعفران به کشور‌ های اروپایی

صادرات زعفران به کشور‌ های اروپایی

 

در ایران به جهت اینکه زعفران، گیاهی معطر و خوش رنگ است، به فراوانی تولید می‌شود. به همین علت کشورهای آسیایی و اروپایی عاشق عطر و طعم زعفران هستند.

کشورهای حوزه خلیج‌فارس از جمله امارات و عمان و در اروپا کشور آلمان علاقه زیادی به زعفران ایران دارند و از خریداران همیشگی از گذشته تا کنون هستند. اگر مشکل بسته‌بندی زعفران در ایران حل شود این طلای سرخ می‌تواند جایگاه والایی در صادرات ایران داشته باشد و باعث ارزآوری فراوانی شود و حتی جایگزین نفت شود.

متأسفانه به دلیل سودجویی دلالان و نبود مدیریت درست در امر صادرات زعفران بهرامن به این طلای سرخ ایرانی در جهان کم‌لطفی می‌شود و آن‌طور که شایسته زعفران ایرانی است به آن توجه نمی‌شود و کشورهای دیگر ازجمله اسپانیا با بسته‌بندی مناسب زعفران در انواع مختلف کوچک و بزرگ با نام و برند خود زعفران ایرانی را در جهان به فروش می‌رساند.

لیست قیمت عمده زعفران بهرامن در اصفهان

لیست قیمت عمده زعفران بهرامن در اصفهان

برای خرید مستقیم زعفران از کارخانه ی تولیدی آن باید به مشهد سفر کنیم. همانطور که می دانید قطب تولید زعفران در کشور استان خراسان و به خصوص شهرستان تربت حیدریه می باشد. ایرانیان به علت علاقه فراوانی که به عطر و طعم غذا دارند و حساسیت خانم های باسلیقه ایرانی در پخت غذا زعفران به عنوان چاشنی و ادویه ی بسیار مطلوبی به حساب می آید و شرکت زعفران بهرامن توانسته است در خانه های ایرانی عطر و طعم دهنده غذاهای ایرانی باشد.

نمایندگی زعفران بهرامن در تبریز

نمایندگی زعفران بهرامن در تبریزدر ایران به جهت اینکه زعفران، گیاهی معطر و خوش رنگ است، به فراوانی تولید می‌شود. زعفران ایرانی در داخل و خارج از ایران شناخته شده است و شهرت زیادی دارد.

به همین دلیل کشورهای آسیایی و اروپایی عاشق عطر و طعم زعفران هستند. کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله امارات و عمان و در اروپا کشور آلمان علاقه زیادی به زعفران ایران دارند و از خریداران همیشگی از گذشته تا کنون هستند.

صادرات زعفران بهرامن و انواع محصولات زعفرانی مورد علاقه ایرانیان می باشد و همانطور که همه میدانیم سوغات مشهد نیز زعفران می باشد. یکی از انواع زعفران عرضه ی آن به صورت اسپری می باشد که معمولا در رستوران ها از آن فراوانی برای تزیین غذای مشتریان می شود. 

صادرات زعفران بهرامن

برای زعفران بهرامن باید ابتدا حجم عمده‌ای را از مرکز مناسب خریداری نمود. سایت پیشرو از جمله مراکز عرضه این محصول می‌باشد. نمایندگان فروش ما در این مجموعه محصولی اصل را با قیمت درب کارخانه در اختیار متقاضی قرار می‌دهند.

صادرات یکی از عوامل مؤثر بر پیشرفت و رشد اقتصاد یک کشور است. برای موفقیت در این راستا باید با تمامی قواعد آن آشنایی پیدا کرد. برای صادرات زعفران بهرامن باید طبق آمار صادرات و واردات کشورهای مختلف، کشور هدف را انتخاب نمود.

صادرات زعفران بهرامن

زعفران و فرآورده‌های آن با ذائقه بسیاری از مردم دنیا سازگار است. ازاین‌رو باید برای انتخاب مقصد باید تحقیقی کامل صورت گیرد تا محصول را بر اساس نیاز بازار معرفی شود. شخص صادر کنند باید نسبت به اخذ یکسری گواهی‌ها و مجوزها اقدام کند که از جمله آن‌ها عبارت‌اند از:

  • قیمت‌گذاری محصول توسط کمیسیون نرخ‌گذاری
  • خرید کالا و بسته‌بندی آن در اندازه‌های استاندارد
  • اخذ گواهی استاندارد و غیره

تأمین زعفران بهرامن از طریق فرانیز

فرانیز از جمله مراکز عرضه این محصول می‌باشد که آن را به‌صورت تضمینی در اختیار مشتری می‌دهد. سالانه حجم زیادی از این ادویه سلامتی از سوی تاجران ایرانی صادر می‌گردد.

برای اطلاع دقیق در مورد زعفران بهرامن می‌توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید. کارشناسان ما در این مجموعه اطلاعات کاملی را به‌صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

صادرات زعفران بهرامن به دلیل عدم نیاز به‌صرف هزینه‌های اضافی سود چشمگیری را برای تجار به دنبال دارد.

تأمین زعفران بهرامن از طریق فرانیز برای صادرات

باتوجه‌به ارزشمند بودن زعفران، متأسفانه نمونه‌های بدون کیفیت آن به‌وفور در بازار یافت می‌شود. پس هنگام خرید آن باید اطلاعات لازم را داشته باشید تا یک خرید مطمئن انجام دهید. در صورت نداشتن اطلاعات لازم خرید از مراکز معتبر می‌تواند باعث خرید امن شود. صادرات زعفران بهرامن که یک برند معتبر می‌باشد می‌تواند سودآور باشد.

این شرکت بازرگانی با ارائه خدمات ویژه به مشتریان خود توانسته معامله‌ای سودمند را برای آنان رقم زند. کارشناسان خبره ما در این مرکز به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.

اصول صادرات زعفران

هنگام خرید زعفران برای صادرات باید به یکسری نکات توجه نمود که از جمله آن‌ها عبارت‌اند از:

  • نوسانات بازار ارز بر قیمت زعفران تأثیر مستقیم دارد.
  • نوع بسته‌بندی سبب تفاوت قیمت‌ها می‌شود.
  • دارابودن مجوز بهداشت و سلامت، باعث افزایش قیمت کالا خواهد بود.
  • قیمت زعفران تحت تأثیر کیفیت و نوع آن می‌باشد.
  • هرکدام از شرکت‌ها ممکن است قیمت متفاوتی را ارائه دهند.

باید جایگاه زعفران به‌عنوان یکی از شاخه‌های اصلی توسعه اقتصاد ملی مدنظر قرار گیرد. هنگام خرید باید تمامی جوانب را سنجید و یک خرید هوشمندانه را انجام داد. صادرات زعفران بهرامن به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌تواند ارزآوری خوبی را به همراه داشته باشد.

از طلای سرخ به‌عنوان مواد اولیه جهت تبدیل به داروهای بی‌خطر برای انسان استفاده می‌شود. تقاضای بازار، ارزش دارویی و سطح فرآوری از مهم‌ترین شاخص‌های سنجش اقتصادی یک گیاه دارویی می‌باشد. تجارت پرسود این گیاه باعث شده کشورهای که زعفران گیاه بومی آن‌ها نیست به کشت آن ترغیب نماید.

تاریخچه زعفران

صادرات زعفران بهرامن در ایران به ۳۰۰۰ سال پیشباز می‌گردد. کشور ما توانسته با تولید سالیانه بیش از صد تن زعفران به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان در جهان تبدیل شود.

از گذشته تا کنون منطقه خراسان دارای بهترین اقلیم آب‌وهوایی و خاک مناسب برای کشت زعفران بوده است. مراحل تولید زعفران نیازمند توجه فراوانی بوده به این دلیل یکی از باارزش‌ترین گیاهان در بازار می‌باشد.

این گل زیبا با ۶ گلبرگ بنفش دارای ۳ پرچم و یک مادگی به رنگ قرمز متمایل به نارنجی است. قسمت مورداستفاده این گیاه انتهای خامه و کلاله سه شاخه بوده که به نام زعفران مشهور می‌باشد.

شرکت زعفران بهرامن

شرکت بهرامن از سال ۱۳۴۹ کار خود را در صنعت زعفران شروع کرده است. این مجموعه با داشتن سابقه طولانی در زمینه تولید زعفران، موفقیت‌های بزرگی دارد. آن‌ها همواره تلاش کرده تا با ارتقاء کیفیت محصولات خود، رضایت مصرف‌کننده و خریدار را بالا ببرند.

زعفران بهرامن با داشتن سطح کیفیت مطلوب و بسته‌بندی زیبا یک محصول می‌باشد. این کالا با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود افراد زیادی را از سراسر دنیا جذب خودکرده است.

صادرات زعفران بهرامن می‌تواند به اقتصاد کشور کمک شایانی کند چرا که این محصول طرف‌داران زیادی دارد. صادرات مهم‌ترین بخش اقتصادی هر کشور بوده و انتخاب محصول جهت تجارت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بسته‌بندی محصول صادراتی

بسته‌بندی به‌عنوان ویژگی ظاهری محصول به هنگام خرید محصول موردتوجه اکثر مشتریان قرار می‌گیرد. طاهر یک کالای صادراتی برای خریداران اهمیت زیادی دارد. مدل بسته‌بندی، رنگ و طرح می‌تواند نقش مهمی در فرایند خرید و جذب مشتری ایفا کند.

به علت لوکس بودن این محصول بسته‌بندی مناسب می‌تواند در حفظ کیفیت آن تأثیر بسیاری داشته باشد. همچنین به هنگام حمل‌ونقل، جابه‌جایی و توزیع نقش محافظت از کالا را دارد. از جمله مواردی که بر روی تصمیم خرید مشتریان اثر می‌گذارد می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • جنس و نوع بسته‌بندی
  • دارابودن نشان استاندارد
  • برچسب اطلاعاتی روی ظروف بسته‌بندی
  • تعیین وزن بسته‌بندی

بسته‌بندی یک محصول صادراتی باعث انتقال مناسب پیام موردنظر از تولیدکننده به مصرف‌کننده جهانی است. گسترش تجارت جهانی و همکاری‌های منطقه‌ای می‌تواند رشد صادرات زعفران را به همراه داشته باشد.

صادرات زعفران بهرامن به دلیل داشتن تمامی ویژگی‌های یک کالای صادراتی می‌تواند موفق باشد. تاجران برای خرید این فرآورده ارزشمند می‌توانند از طریق همین سایت اقدام کنند و یک تجارت موفق را آغاز نمایند.

سوال داری، من اینجام!