اولین تولید کننده اسپری زعفران در جهان

اولین تولید کننده اسپری زعفران در جهان

امروزه با افتخار می توانیم بگوییم اولین شرکت تولید کننده اسپری زعفران در جهان، ایرانیان هستند. برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.

اولین تولید کننده اسپری زعفران در جهان

بزرگ ترین تولید کننده اسپری زعفران

 با وجود فراوانی طلای سرخ در ایران، شرکت های بسیاری در این زمینه مشغول بکار شدند که نتیجه آن بیشترین تولید اسپری زعفران در جهان می باشد. به دلیل کشت حداکثری در دو استان خراسان رضوی و جنوبی، بیشترین میزان کشت و برداشت کشور در این دو استان صورت می گیرد.

به دنبال این موضوع درصد بالایی از شرکت های مربوط به زعفران در این دو استان مشغول به کار هستند تا به طور مستقیم و بدون اتلاف وقت، زعفران مورد نیاز خود را در فصل برداشت از کشاورز دریافت نمایند.

اولین تولید کننده اسپری زعفران در جهان

خرید مستقیم از تولید کننده اسپری زعفران

خریداران حجم عمده اعم از تجار، مکان های پر مصرف، سرمایه گذاران و شرکت های پخش، به دلیل برخورداری از تخفیفات ویژه و قیمت مناسب، مایلند که این محصول را به طور مستقیم از تولید کننده اسپری زعفران دریافت نمایند.

دریافت مستقیم محصول به چندین روش از جمله؛ مراجعه حضوری به کارخانه، مراجعه به سایت شرکت، از طریق نمایندگی ها و همچنین از طریق سایت های بازرگانی مانند سایت فرانیز میسر می باشد.

سایت فرانیز با تحویل کالا به قیمت درب کارخانه به خریدار، این محصول را بدون دریافت هزینه اضافی در اختیار او قرار می دهد. این سایت با تمامی شرکت های تولید کننده اسپری زعفران در ارتباط مستقیم می باشد پس می توان به راحتی برند مورد نظر خود را خریداری نمود.

اولین تولید کننده اسپری زعفران در جهان

گران ترین ادویه دنیا

زعفران با توجه به حجم کار و تلاشی که برای برداشت آن انجام می‌شود، یکی از گران‌ترین ادویه‌های دنیا محسوب می گردد. به خاطر تقاضای زیاد و تولید محدود، زعفران و فرآورده های زعفران از قیمت بالاتری نسبت به بقیه گیاهان برخوردار باشند.

این ادویه عمدتاً در ایران، یونان، مراکش و هند کشت می شود. همچنین زعفران ایران با حدود ۹۰ درصد تولید زعفران در جهان بیشترین تولید را دارد. 

صادرات اسپری زعفران با کیفیت

ایران یکی از مهم ترین و اصلی ترین کشور در بخش تولید و صادرات زعفران و محصولات زعفرانی می باشد. یک شرکت ایرانی  اولین تولید کننده این محصول در جهان می باشد.

شرکت زرپاش در سال ۱۳۸۳ توانست برای اولین بار طرز تهیه و تولید اسپری زعفران را کشف کند و پس از ۶ سال تحقیق، اولین تولید کننده اسپری زعفران در جهان شناخته می شود.

اسپری زعفران

زعفران یکی از ادویه های مهم و قابل توجه مردم در زمان های مختلف می باشد. زعفران ادویه ای گران قیمت و ناب است که فواید و کاربرد های فراوانی دارد.

به دلیل گران بودن این محصول، تولید کنندگان و شرکت های زعفرانی به دنبال تولید کالا ها و محصولات جدید و کاربردی از زعفران شده اند. محصولات مختلفی از زعفران تولید شده است که بسیار هم پر کاربرد و محبوب می باشند.

در این میان اسپری زعفران یکی از محصولات ویژه و پر طرفدار است که توسط شرکت های فراوان و با برند های گوناگون تولید می شود. جای افتخار و خوشحالی است که بگوییم کشورمان ایران اولین تولید کننده اسپری زعفران در جهان می باشد.  

تولید اسپری زعفران در ایران

زعفران ایران یکی از بهترین زعفران های دنیاست. اما چه چیزی زعفران ایرانی را اینقدر ویژه و ناب کرده است؟ به طور خلاصه و واضح، این موضوع به سه دلیل برمیگردد:

  • کیفیت بالا
  • درصد خلوص بالا
  • تازه بودن

تولید اسپری زعفران در ایران

با توجه به آب و هوای مناسب ایران و ارتفاع مناسب خشکی از دریا برای کشت زعفران، زعفران ایرانی از کیفیت عالی برخوردار است. پس زعفران ایران یک طعم و رنگ و عطر فوق العاده تری به نسبت زعفران های دیگر دارد.

اسپری زعفران اولین بار توسط تولید کنندگان ایرانی کشف و به مرحله تولید و هم اکنون به  صادرات این کالا رسیده است.

ویژگی های اسپری زعفران

این محصول مانند دیگر محصولات و کالا های تولید شده ویژگی های فراوانی دارد که مورد توجه کارشناسان و مردم سراسر جهان قرار گرفته است. به همین دلیل تعدادی از شرکت ها و برند ها در کشور عزیزمان ایران توانسته اند جزء  رتبه های اول در خصوص تولید کننده اسپری زعفران باشند.

می توانید ویژگی های اسپری زعفران را به صورت خلاصه و کلی، در متن زیر مشاهده کنید.

ویژگی های اسپری زعفران

  • قمیت مناسب اسپری زعفران به نسبت زعفران خشک
  • خرید آسان و راحت تر در نقاط مختلف کشور
  • استفاده راحت تر به نسبت زعفران خشک
  • مصرف بیشتر و در تعداد بالا تر
  • ماندگاری بالا نسبت به زعفران خشک
  • خواص زعفران اصل را در خود حفظ می کند

فواید اسپری زعفران

محصولات زعفرانی قیمت بسیار کمتر و مناسب تری به نسبت زعفران خشک دارند. قیمت پایین محصولات باعث افزایش خریداران شده است.

خرید این محصول چه از تولید کننده اسپری زعفران چه خرید از فروشگاه ها، در سراسر کشور و در نقاط مختلف فراهم است. هموطن های عزیز به راحتی اسپری زعفران و دیگر کالا های زعفرانی را خریداری می کنند.

استفاده از اسپری زعفران بسیار راحت تر می باشد. زیرا مراحل زمان گیر در خصوص استفاده از زعفران مانند ساییدن و دم کردن را حذف نموده است. تنها با فشار دکمه، اسپری افشانه می کند.

فواید اسپری زعفران

اگر در تعداد بالا مهمان دارید و به فکر درست کردن غذا و یا دسر زعفرانی هستید، پیشنهاد ما استفاده از اسپری زعفران است. از اسپری زعفران می توانید در تعداد بشقاب ها و یا دسر های بیشتر استفاده کنید و نگران اتمام اسپری نباشید.

اسپری زعفران، ماندگاری بسیار بالا تری نسبت به زعفران خشک دارد. شما هموطن های گرامی می توانید به راحتی از اسپری زعفران استفاده کنید.

نکته دیگر در خصوص ویژگی های اسپری زعفران این است که این محصول فواید و خواص زعفران اصل را در خود حفظ می کند. شما هموطن های عزیز می توانید این کالا را از تولید کننده اسپری زعفران و یا فروشگاه های خرید های حضوری و یا سایت های اینترنتی، تهیه نمایید.

چه شرکت هایی این محصول را تولید می کنند؟

در کشور عزیزمان ایران، بسیاری از شرکت ها و تولید کنندگان ایرانی در خطوط تولید پیشرفته این محصول و کالا های دیگر را تولید می کنند. این شرکت ها در نقاط مختلف کشور در حال فعالیت می باشند.

از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب کشور، شرکت های مختلف و با برند های گوناگون، اسپری زعفران را تولید و به بازار عرضه می کنند. 

نام چند برند تولید کننده و فروش اسپری زعفران:

  • مصطفوی
  • تسنیم
  • ملل
  • زر افشان
  • زر شاد
  • زر پاش

شما عزیزان می توانید این محصول را از تولید کننده اسپری زعفران و یا سایت های فروش اینترنتی و فروشگاه ها، در سراسر کشور تهیه نمایید.

چگونه این محصول ویژه و کاربردی را خریداری کنیم؟

اسپری زعفران محصولی پر کاربرد و ویژه ای می باشد که تمام افراد می توانند از آن به راحتی استفاده کنند. حتی آشپزان در رستوران ها می توانند برای تزئین و یا درست کردن غذا ها و دسر های خود از اسپری زعفران استفاده کنند.

شما مردم عزیز و گرامی برای خرید این محصول ناب و بی نظیر، می توانید با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی، و یا فروشگاه های خرید حضوری در سراسر کشور این محصول را خریداری کنید.

شرایط خرید این محصول از تولید کننده اسپری زعفران در کشورمان و در نقاط مختلف فراهم می باشد. خرید حضوری و یا اینترنتی اسپری زعفران هم با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در سراسر کشور عزیزمان ایران فراهم می باشد.

سوال داری، من اینجام!