فروش شربت زعفران نادر 1300 میلی لیتری

فروش شربت زعفران نادر 1300 میلی لیتری

فروش شربت زعفران نادر 1300 میلی لیتری

فروش محصولات زعفرانی به صورت آنلاین و مجازی هم اکنون در سایت های شرکت فرانیز انجام می گیرد و شما می توانید شربت زعفران نادر در حجم های 1300 میلی لیتری را همین حالا در این سایت سفارش دهید.

فروش شربت زعفران نادر 1300 میلی لیتری

با نزدیک شدن به فصول گرم تابستان، بدن ما به دلیل تعرق بالا، آب زیادی را از دست می‌دهد. کم‌آبی و به هم خوردن تعادل مایعات بدن منجربه مشکلات زیادی از جمله سر درد، افسردگی شدید، غلیظ شدن خون، خستگی مفرط، خشکی پوست و غیره می‌شود. اگر نوشیدن زیاد آب در این فصول برای شما دشوار است، بهتر است به جای مصرف آب، آبمیوه های طبیعی و یا شربت‌ زعفران نادر را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

زعفران با خواص منحصر به فردی که دارد، سبب می شود تا بدن انسان به شادابی و شورو نشاط دست یافته و از خستگی هایش کاسته شود. از این ادویه می توان به روش های مختلفی استفاده کرد که یکی از آن ها تهیه شربت به وسیله عصاره گیری از آن می باشد. نوع آماده آن نیز در بازار موجود می باشد که با صرف وقت کمتر و حذف مرحله عصاره گیری، می توان به راحتی نوشیدنی ای سرد و مقوی را محیا کرد. با مصرف شربت زعفران نادر، علاوه بر رفع کم آبی بدن انرژی برای فعالیت در گرمای فصول گرم سال را بدست خواهید آورد.

فروش شربت زعفران نادر 1300 میلی لیتری

شربت زعفران نادر چیست

شرکت های مختلف در زمینه بهره وری از زعفران و ساخت فرآورده های مختلف زعفرانی فعالیت کرده و در حال رشد و توسعه می باشند. روز به روز با بهره گیری از علم نو و رعایت استاندارد های جهانی محصولات خود را تولید کرده و به بازار عرضه می نمایند. رقابت آنان نیز بر سر کیفیت و قیمت کالا هاست که مشتریان بسته به نیازشان یک برند از این میان را بر می گزینند. فرآورده های زعفرانی مختلف نظیر پودر زعفران، اسپری زعفران، قطره مایع زعفران و… توسط این تولیدی ها ساخته می شوند. در این میان شربت زعفران از طرفداران خاصی به خصوص در فصل تابستان برخوردار است.

فروش شربت زعفران نادر 1300 میلی لیتری

یکی از بهترین شربت ‌هایی که به شما پیشنهاد می‌دهیم، شربت زعفران نادر است. این محصول علاوه بر رفع عطش، با داشتن ترکیبات موجود در زعفران خواص بسیار زیادی را برای بدن ما به دنبال دارد. دو قاشق غذا خوری از شربت زعفران نادر که چیزی حدود 2 گرم می باشد، حاوی 75 کیلو کالری انرژی می باشد. همچنین در این شربت اسید چرب ترانس وجود ندارد.

معرفی شرکت تولید کننده شربت زعفران نادر

شرکت کشت و صنعت نادر در سال 1371 با هدف تولید گلاب، عرقیات گیاهی، انواع شربت، مربا، اسانس و نوشابه ‏های طبیعی تأسیس و اقدامات لازم برای ایجاد یک مجتمع بزرگ تولیدی که در چند فاز به بهره‏برداری برسد را آغاز نمود. از اول این مجموعه با اختصاص 8000 متر مربع در شهرک صنعتی طوس مشهد در سال 1377 و با خطوط گلاب و عرقیات، شروع به کار کرد.

فروش شربت زعفران نادر 1300 میلی لیتری

35 سال پیش شرکت گلاب نادر فعالیت خود را در زمینه تولید گلاب و عرقیات در فضایی به مساحت 400 متر مربع و با دارا بودن یک سیستم تقطیر آغاز نمود. این شرکت اولین سیستم پاستوریزاسیون گلاب و عرقیات را طراحی و برای اولین بار در ایران، عرقیات سنتی و گلاب را به صورت کاملاً بهداشتی تولید و عرضه نمود. متعاقب آن به منظور کنترل فرآورده تولید شده، اولین آزمایشگاه کنترل کیفیت در این صنعت را با به کارگیری متخصصین صنایع غذایی و میکروبیولوژی در سال 1365 بنا نهاد.

فروش شربت زعفران نادر 1300 میلی لیتری

حال در این میان دست به تولید فرآورده های نظیر شربت زعفران نادر زده است که با توجه به ملاک ها و معیار های تعیین شده در صنایع غذایی به مرحله عرضه می رسد و از جایگاه خوبی در بازار زعفران برخوردار می باشد.

سوال داری، من اینجام!