قیمت پودر زعفران اعلا با تخفیف نقدی

قیمت پودر زعفران اعلا با تخفیف نقدی

ملاک‌ تعیین قیمت پودر زعفران اعلا کدام است؟ چگونه می‌توان این محصول را در حجم عمده و با تخفیف نقدی خریداری نمود؟

قیمت پودر زعفران اعلا با تخفیف نقدی

در بعضی از تحقیقات و پژوهش های متفاوت پی می بریم که نخستین گل های زعفران در سرزمین ایران و در دامنه های کوه زاگراس دیده شده. شاید به همین دلیل است که ایرانیان به زعفران بسیار علاقه مند هستند.

همچنین از گذشته تا کنون از آن بهره ها و استفاده های متنوعی می برند. برای نمونه در دوره هخامنشیان زعفران را یک ماده خوب برای آرایش و زیبایی می دانستند.

مثلا از زعفران برای تهیه در روغن های آریشی استفاده می کردند. همچنین زعفران یکی از ماده های طبیعی هضم کننده ی غذایشان بوده است.

قیمت پودر زعفران اعلا با تخفیف نقدی

 همین طور بر اساس پژوهش هایی که انجام شده عناصر تشکیل دهنده در زعفران باعث بهبودی سرطان در حیوانات، در ازمایشگاه های مخصوص شده است. بنابراین می توان نتیجه گرفت که این ماده بسیار فروان تر از آنچه که انسان ها می پندارند؛ ارزشمند و با اهمیت است.

اما همیشه برای تهیه ی زعفران، مردم با مشکل و یا دغدغه ای رو به رو هستند. دغدغه ای که گاهی حتی آنها را مانع کرده تا زعفران را نخرند. آن هم قیمت این محصول ارزشمند است.

قیمتی که گاهی با افزایش آن، کسانی زعفران را دیگر تهیه نمی کنند. در نتیجه قیمت و کمیت برای آدم ها بسیار مورد توجه است.

فروش پودر زعفران در ایران

قیمت پودر زعفران اعلا با تخفیف نقدی

در کشورمان ایران، به دلیل زیاد بودن دلالان، جامعه باید بسیار مواظب خرید خود باشد. زیرا ممکن است مردم ، با قیمت پودر زعفران به صورت مناسب و ارزان، فریب یک محصول دروغین را بخورند. برخی از تولید کننده های آن در ایران شرکت های زیر هستند.

  1.  قائنات
  2.  نوین
  3.  ناب خراسان
  4.  بهرامن
  5.  عباس زاده ی اصل

قیمت پودر زعفران در ایران چگونه است؟

قیمت پودر زعفران اعلا با تخفیف نقدی

همانطور که می دانیم کمیت در کنار کیفیت خود را بسیار مهم جلوه می دهد. بنابر این می توان نتیجه گرفت که قیمت پودر زعفران نیز در کنار کیفیت آن، برای بسیار جامعه قابل توجه است.

به طرزی که هر گاه برخی از انسان ها برای خرید پودر زعفران روانه ی بازار می شوند، علاوه بر اینکه به کیفیت آن می اندیشند؛ می گویند: قیمت پودر زعفران چند؟

به دلیل کیفیت پودر زعفران قیمت آن نیز تغیر می کند. یعنی هر چقدر کیفیت بیشتر باشد محصول گرانتر است و بلعکس. به قول معروف «هر چقدر پول بدهی، همان قدر آش می گیری» اما این دلیل نمی شود که جنس گران بهتر و با کیفیت تر از جنس ارزان تر باشد. بلکه اجناس با کیفیت تری هم هستند که با وجود کیفیت بالا قیمت مناسب نیز دارند.

دلیل دیگری دخیل بودن دلار در پول کشورمان است. در نتیجه با افزایش و یا کاهش آن قیمت نیز تغیر می کند. از این رو همیشه یکی از دغدغه های مردم برای تهیه زعفران، کمیت است.

راه های تهیه پودر زعفران

قیمت پودر زعفران اعلا با تخفیف نقدی
  • خرید پودر زعفران با استفاده از مراکز فروش اینترنتی
  • خرید پودر زعفران به صورت حضوری از مراکز فروش و فروشگاه های معتبر
  • تهیه کردن سرگل زعفران خشک شده و آسیاب کردن آن به صورت خانگی و دستی

خرید رنگ زعفران پودری از مراکز اینترنتی

رنگ زعفران پودری جزء فرآورده‌های پرفروش محسوب می‌شود که می‌توان آن را از مراکز فروش اینترنتی تهیه کرد. این محصول دارای دامنه مصرف گسترده‌ای می‌باشد.

زعفران دارای سه مشخصه عطر، طعم و رنگ است که هرکدام در جایگاه خود ارزشمند هستند. رنگ و طعم زعفران در صنایع غذایی کاربرد زیادی است. همچنین از عطر و یا اسانس آن در کارخانجات تولیدکننده کیک و کلوچه استفاده زیادی می‌گردد.

رنگ زعفران به دو شکل پودری و مایع در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. هر دو نمونه از این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

قیمت پودر زعفران بسیار مناسب بوده و تمام مشتریان می‌توانند برای سفارش آن اقدام نمایند. باتوجه به قیمت بالای طلای‌سرخ، خرید فرآورده‌های آن بسیار به‌صرفه می‌باشد.

محصولات زعفرانی در اوزان و بسته‌بندی‌های مختلف در بازار موجود هستند. همچنین باوجود سایت‌های فروش می‌تواند به‌راحتی به این اجناس دسترسی پیدا کرد.

قیمت پودر زعفران بسته‌بندی‌شده

قیمت پودر زعفران بسته‌بندی‌شده نسبت‌ به‌ فله‌ای بالاتر است. دلیل این افزایش قیمت، ماندگاری بالای محصول و مصون ماندن از آلودگی‌ها می‌باشد.

در بیشتر مناطق جهان تقاضا برای عرضه موادغذایی بسته‌بندی‌شده بیشتر است. فضای زندگی ما پر از میکروب‌ها و ویروس‌های معلق در هوا بوده که به‌راحتی وارد چرخه زندگی ما می‌شوند.

محصولات غذایی فله‌ای می‌توانند پذیرای این آلودگی‌ها باشند و به سلامت مصرف‌کننده آسیب بزنند. اما وجود ظروف مناسب بسته‌بندی از این انتقال جلوگیری ‌کرده و باعث حفظ سلامت جامعه خواهد شد.

بیشتر کالا‌های صادراتی از ظاهر بسته‌بندی زیبایی برخوردار هستند تا بتوانند نظر بینندگان را به‌خود جلب کنند. زعفران جزء مواد مصرفی حساس روده که باید در نگهداری از آن دقت زیادی کرد.

کریستال و خاتم جزء ظروف مناسب برای نگهداری کلاله و پودر آن می‌باشند. در هنگام نگهداری محصول باید درب آن به‌خوبی بسته شود تا از ورود نور و هوا به داخل آن جلوگیری شود.

مراکز فروش معتبر محصولات خود را در اماکن مناسب از نظر نور و درجه حرارت نگهداری می‌کنند. مشتری می‌تواند قبل از سفارش عمده، درخواست نمونه محصول کند.

فروش باکیفیت‌ترین فرآورده‌های زعفرانی

فروش باکیفیت‌ترین فرآورده‌های زعفرانی از طریق این سایت انجام می‌گیرد تا مشتریان بتوانند خریدی امن داشته باشد. خوشبختانه محصولات زعفرانی از تنوع بالایی برخوردار هستند که باعث سهولت در خرید شده‌ است.

فراوانی زعفران در ایران سبب شده تا بر تعداد کارخانجات تولیدکننده فرآورده‌های زعفرانی افزوده شود. امروزه با مراجعه به سایت‌های فروش می‌توان شاهد حضور برند‌های مختلف در یک قفسه بود.

کیفیت و سلامت تمامی این محصولات قبل از ورود به مراکز فروش معتبر سنجیده می‌شود. در واقع تمامی کارخانجات دارای آزمایشگاه‌هایی برای این منظور هستند.

قیمت فرآورده‌های زعفرانی در برند‌های مختلف متفاوت است. دلیل این موضوع، تفاوت کیفیت و بسته‌بندی در محصولات شرکت‌های مختلف می‌باشد.

قیمت پودر زعفران در جدول فروش این محصول دارای تفاوت‌های چشمگیری است. این محصول دارای درجه‌های کیفی مختلفی بوده که تعیین کننده نرخ نهایی می‌باشد.

هرچه میزان کلاله استفاده‌شده در تولید فرآورده بیشتر باشد، بی‌شک نرخ آن بالاتر است. همچنین نوع زعفران بکاررفته نیز در این زمینه تأثیرگذار می‌باشد.

به‌طور کلی عواملی مانند؛ برند محصول، درصد خلوص کلاله و نوع بسته‌بندی ملاک‌های تعیین‌کننده قیمت فرآورده محسوب می‌شوند.

برداشت اصولی زعفران

برداشت زعفران آخرین مرحله در عملیات کشاورزی محسوب می‌شود. این‌کار باید به‌صورت اصولی و حرفه‌ای انجام گیرد. زمان برداشت گل‌ها بستگی به اقلیم منطقه متفاوت بوده و معمولا در اوایل آبان و آذر صورت می‌پذیرد.

برداشت زعفران به دو شیوه سنتی و مدرن انجام می‌گیرد که در ادامه به اختصار توضیح داده می‌شود:

  1. روش سنتی: این روش از دیرباز مرسوم بوده و تمامی مراحل توسط نیروی انسانی انجام می‌گیرد. شیوه سنتی زمان و هزینه زیادی را می‌طلبد و مستلزم دقت بالا می‌باشد.

تعداد نیروی موردنیاز برای این عملیات بستگی به هکتار مزرعه و میزان گلدهی آن متفاوت است. بعد از چیدن گل‌ها، نوبت به جداسازی کلاله‌ها می‌باشد که تعیین‌کننده نوع زعفران و قیمت آن می‌باشد.

  1. روش مدرن: در این روش برداشت گل‌ها با استفاده از دستگاه گل‌چین و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود. این دستگاه دارای مخزن مناسبی بوده که بعد از پرشدن بلافاصله کشاورز آن را تخلیه می‌کند تا گل‌ها آسیب نبینند.

استفاده از ماشین‌‌آلات پیشرفته باعث تسریع در انجام امور شده و بازدهی کار را بالا می‌برد. امروزه کارشناسان برای تمام مراحل‌ کشاورزی زعفران، دستگاه‌های مناسبی را تولید نموده‌اند.

قیمت پودر زعفران برای رستوران‌ها

رستوران‌ها از مشتریان اصلی زعفران و فرآورده‌های آن محسوب می‌شوند که محصول موردنیاز خود را به‌صورت عمده خریداری می‌نمایند. قیمت پودر زعفران برای این اصناف همراه با تخفیفات باورنکردنی خواهد بود.

رستوران‌ها برای جلب رضایت مشتریان به‌دنبال انتخاب محصولات سالم و خوش‌طعم هستند. علاوه‌ بر طعم غذا، ظاهر و تزئین آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

زعفران جزء محصولات گیاهی بوده که کارایی‌‌های زیاد دارد. این محصول به‌عنوان یک رنگ‌دهنده بی‌نظیر در تزئین انواع پلو و دسر مورد‌استفاده قرار می‌گیرد.

بخش اعظمی از غذاهای سنتی ایران پلویی هستند لذا زعفران در طبخ و سرو آن‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد. رنگ طلایی و درخشنده زعفران سبب جلا بخشیدن به سفرهای ایرانی می‌گردد.

برای بهره‌مندی از این رنگ بی‌نظیر، ابتدا باید آن را پودر کرده و سپس دم داد. خرید فرآورده‌هایی مانند پودر زعفران باعث تسریع در آماده‌سازی آن می‌گردد.

صادرات پودر زعفران به عراق

عراق یکی از مقصد‌های اصلی فرآورده‌های زعفرانی محسوب می‌گردد. بازرگانان سالانه حجم بالایی از پودر زعفران را به این کشور صادر می‌نمایند. این کشور در همسایگی ایران قرار دارد و این موضوع سبب شده تا هزینه کمتری بابت حمل‌و‌نقل پرداخت شود.

خیلی از تبادلات بین این‌دو کشور از طریق زمینی صورت می‌گیرد. قیمت پودر زعفران مناسب بوده و فروش آن سود مطلوبی را در‌ پی دارد. این محصول به‌صورت فله‌ای و بسته‌بندی‌شده به‌فروش می‌رسد.

قیمت این فرآورده در برند‌های مختلف متفاوت بوده و مشتری با مراجعه به سایت‌های فروش محصول موردنظر خود را انتخاب می‌نماید. مزیت خرید از این مراکز، امکان مقایسه محصول شرکت‌های مختلف می‌باشد.

بی‌شک انتخاب محصول برای صادرات بستگی به سفارش مشتری خارجی دارد. گروهی از مشتریان کیفیت محصول را در وهله اول در نظر می‌گیرند و بهای بیشتری را بابت خرید پرداخت می‌کنند. اما مشتریان قیمت‌محور به نرخ محصول بیشتر از دیگر موارد اهمیت می‌دهند.

سوال داری، من اینجام!