پخش پودر زعفران سحر‌خیز در بسته بندی گوهر

پخش پودر زعفران سحر‌خیز در بسته بندی گوهر

پخش پودر زعفران سحر‌خیز در بسته بندی گوهر

آیا پخش پودر زعفران سحرخیز در بسته بندی گوهر برای عرضه به بازار مناسب می باشد؟ بسته بندی چه تاثیری در افزایش فروش و نگهداری یک محصول دارد؟ صادرات آن به چه نحوی است؟

اهمیت بسته بندی در فروش محصول

پخش پودر زعفران سحر‌خیز در بسته بندی گوهر

بشر از ابتدای خلقت همواره به دنبال زیبایی بوده است. ما لباسی انتخاب می کنیم که زیباتر باشد، خانه ای می خریم که نسبت به باقی منازل جذاب تر باشد. و در بی شمار انتخاب‌هایی که سر رهمان قرار می گیرند همواره زیبایی اولین ملاک برای خرید ما محسوب می شود. مواد غذایی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به همین دلیل بسته بندی یکی از ارکان اساسی در فروش یک کالا به شمار می رود؛

پس با بسته بندی های شکیل که معیار های استاندارد و سهولت استفاده در آن ها رعایت شده باشد می توان به آسانی جایگاه خوبی را در بازار هدف برای کسب و کار خود فراهم نمود.

انواع بسته بندی پودر زعفران سحرخیز

شرکت سحرخیز یکی از معتبر‌ترین شرکت های تولید و عرضه مشتقات زعفران است که زعفران را به صورت مستقیم از کشاورز خریداری کرده و بعد از تولید فرآورده در آزمایشگاه های مخصوص کیفیت آن را کنترل کرده و روانه بازار می کند.

شکل و حجم بسته بندی به خریدار این اجازه را می دهد که به مقدار نیاز و با توجه به هزینه ای که می تواند بپردازد خرید خود را انجام دهد. پودر زعفران سحر خیز این امکان را برای خریداران فراهم کرده است و در حال حاضر در بسته بندی های مختلف با جرم های متفاوت در فروشگاه ها یافت می شود.

مزیت های بسته بندی پودر زعفران سحرخیز

پودر زعفران یکی از ادویه های حساس به شمار می رود که طریقه درست نگهداری از آن در حفظ رنگ، عطر و طعم اصلی زعفران نقش بسزایی دارد.

پودر زعفران در بسته بندی های نایلونی، کاغذی، قوطی های پلاستیکی و غیره وجود دارد. که مشتری بسته به نیاز خود می تواند یکی از آن ها را انتخاب کند. بسته بندی گوهر یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع بسته های موجود در بازار می باشد؛ جنس آن شیشه ای بوده و حجم های متفاوتی مثل ۱‌گرمی، ۱‌مثقالی، ۲‌گرمی، ۱۰‌گرمی و غیره دارد.

به خاطر همین شرایط ۹۰‌درصد کارخانه های تولید فرآورده های زعفرانی از این نوع بسته بندی استفاده می کنند. شرکت سحر‌خیز از جمله این شرکت هاست که پودر زعفران سحرخیز و دیگر محصولات خود را در این نوع بسته بندی ارائه می دهد.

سوال داری، من اینجام!