پخش زعفران مصطفوی با قیمت خیلی عالی

پخش زعفران مصطفوی با قیمت خیلی عالی

پخش زعفران مصطفوی با قیمت خیلی عالی

خوشبختانه با وجود سایت بازرگانی فرانیز، پخش زعفران مصطفوی با قیمت خیلی عالی در سراسر کشور صورت می گیرد. این سایت حجم عمده از این محصول را در اختیار شرکت های پخش و فروشگاه ها، با تخفیفات ویژه قرار می دهد.

پخش زعفران مصطفوی با قیمت خیلی عالی

پخش زعفران مصطفوی در غرب کشور

غرب کشور از جمله مناطق پر مصرف ادویه سلامتی بوده که پخش زعفران مصطفوی را می توان به وفور در آن مشاهده کرد. افراد این منطقه به دلیل آب و هوای تقریبا سردی که دارد مایل به استفاده از نوشیدنی های گرم می باشند. لذا استفاده از زعفران در تهیه دمنوش و چای زعفرانی در آن جا مرسوم است.

زعفران از جمله گیاهانی بوده که در آب و هوای گرم و خشک رشد بهتری را از خود نشان می دهد. در ایران مناطق غرب و شمال کشور از آب و هوای سرد و معتدلی برخوردار می باشند لذا این مناطق برای کشت زعفران چندان مناسب نیستند‌.

زعفران در غرب کشور کشت می شود اما بازدهی خوبی را از خود نشان نمی دهد به همین منظور این منطقه زعفران مورد نیاز خود را معمولا از شرق کشور تأمین می کند.

زعفران خراسان که در جهان بی همتا بوده از طریق شرکت های پخش به فروشگاه های کل کشور انتقال می یابد. این شرکت ها نیز محصول مورد نیاز خود را از نمایندگی ها و سایت های بازرگانی خریداری می نمایند.

پخش زعفران مصطفوی با قیمت خیلی عالی

کشت زعفران در خراسان به عنوان قطب صادرات جهان

خراسان رضوی و جنوبی به عنوان بزرگترین تولید کنندگان زعفران در جهان می باشند که در واقع قطب صادرات طلای سرخ در جهان نیز محسوب می گردند. اقلیم متناسب با گیاه زعفران آن، سبب ایجاد اشتغال برای درصد بالایی از ساکنین این شهر شده است.

زراعت زعفران در این دو استان، سبب ایجاد تعداد بالایی کارخانه بسته بندی و تولید فرآورده شده که اشتغال زایی را برای جوانان این شهر ها به دنبال داشته است.

تربت حیدریه به عنوان بزرگترین تولید کننده زعفران، هر ساله پذیرای ۷۰ الی ۸۰ تور گردشگری در فصل برداشت می باشد. در این شهر به تازگی موزه ای بنا شده که تمام مراحل کشاورزی زعفران در غرفه هایی جداگانه به صورت نمادین به اجرا در آمده است.

پخش زعفران مصطفوی با قیمت خیلی عالی

پخش زعفران مصطفوی از طریق سایت فرانیز

سایت بازرگانی فرانیز با پخش زعفران مصطفوی به صورت عمده توانسته خرید را برای تجار و سرمایه گذاران سهولت بخشد. چرا که با خرید از این سایت بدون صرف هزینه اضافی و در کمترین زمان ممکن، می توان خریدی به صرفه را انجام داد.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!