ویژه‌ ترین خدمات برای صادرات زعفران به دبی

ویژه‌ ترین خدمات برای صادرات زعفران به دبی

ویژه‌ ترین خدمات برای صادرات زعفران به دبی

شرکت فرانیز ویژه ‌ترین خدمات صادرات زعفران به دبی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و از این طریق توانسته نامی خوش در دنیای صادرات برای خود ثبت کند. جهت خرید زعفران بسته بندی صادراتی به صورت عمده از طریق مجموعه فرانیز اقدام کنید.

صادرات زعفران به دبی

ویژه‌ ترین خدمات برای صادرات زعفران به دبی

دبی جزو کشورهای همسایه ای است که مصرف زعفران در آن زیاد است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط صادرات زعفران به دبی و خرید زعفران کیلویی مطالب این سایت را دنبال کنید.

زعفران گران ‌ترین ادویه دنیا است و به همین جهت آن را به عنوان طلای سرخ می شناسند. زعفران کاربردهای بسیار زیادی در صنایع مختلف غذایی و حتی دارویی دارد و در سراسر دنیا شناخته شده ‌است. به‌همین دلیل کسب‌ و کار زعفران در ایران و بسیاری از کشورها بسیار حائز اهمیت بوده و بسیاری از افراد به شیوه های گوناگون سعی بر درآمدزایی و راه اندازی یک کسب‌ و کار توسط آن دارند.

ویژه‌ ترین خدمات برای صادرات زعفران به دبی

زمانی که صحبت از صادرات می شود، طبیعتا کشورهای همسایه ایران جزو اولویت ها به شمار می روند. از بزرگترین خریداران زعفران ایران، کشور دبی می باشد. زعفران در کشور دبی طرفداران خود را دارد. به علاوه این‌ که دبی فرصتی است که می توان در آن با تجار و مشتری های مختلفی از کشورهای دیگر در سراسر دنیا ارتباط برقرار کرد. قیمت زعفران در دبی چندین برابر قیمت زعفران در ایران است. تعیین قیمت زعفران بستگی به نوع کیفیت بسته بندی زعفران دارد. به‌علاوه این‌که شرکت های پخش و توزیع زعفران قیمت های مختلفی را به بازار ارائه می دهند.

جایگاه صادرات زعفران در ایران

ویژه‌ ترین خدمات برای صادرات زعفران به دبی

 با توجه به ویژگی های خوب زعفران ایرانی و رعایت قوانین صادرات زعفران به دبی، کشور ما بیشترین صادرات زعفران را به این کشور دارد. زعفران ایرانی به دلیل مناسب بودن شرایط پرورش آن در بسیاری از مناطق ایران بسیار مرغوب و پرطرفدار است و با توجه به آنکه هزینه پرورش آن هم نسبت به بسیاری از نقاط دنیا به صرفه تر خواهد بود، صادرات آن برای ایران بسیار سودآور است. ایران درحال‌ حاضر بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده زعفران به کشورهای دیگر است.

شرکت فرانیز نیز با هدف عرضه محصولات زعفرانی به تاجران و شرکت های پخش مشغول به کار شد و در حال حاضر فعالیت گسترده ای در تمام نقاط کشور دارد. حتی برخی از مشتری های آن افرادی در خارج از کشور هستند که برای خرید زعفران کیلویی به فرانیز نیز مراجعه می کنند. فرانیز تمام تلاش خود را به‌ کارگرفته تا با ارائه محصولات درجه یک و مرغوب مشتریان خود را برای همیشه راضی نگه دارد.

جهت خرید زعفران کیلویی می توانید در این سایت اقدام به سفارش و خرید محصول مورد نظر کنید و در کمترین زمان ممکن آن را با بهترین کیفیت و بسته بندی دریافت کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با نمایندگان فروش ما ارتباط برقرار کنید.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!