مرکز عصاره زعفران آترینا تهران

مرکز عصاره زعفران آترینا تهران

مرکز عصاره زعفران آترینا تهران

مرکز عصاره زعفران آترینا در کلان شهر تهران و مناطقی چون اصفهان، شیراز و تبریز محصولات خود را با قیمت مناسب عرضه می کند. این مرکز کالای زعفرانی خود را با بهترین کیفیت ممکن روانه بازار نموده و به صورت ویژه نمایندگی فروش واگذار می کند.

با اینکه ایران قطب اصلی تولید زعفران در سراسر جهان به حساب می آید اما برای صادرات آن از طریق مرکزعصاره زعفران آترینا نیز می بایست گواهی های مربوطه و آنالیز استاندارد دریافت گردد.

بدین معنا که آیتم هایی چون میزان زعفران به کار رفته در عصاره، درصد ترکیبات موثر و میزان بتاکاروتن موجود در آن می بایست در زمان صادرات مشخص و در برگه آنالیز رسمی درج گردد. همان طور که منابع خبری اعلام کرده اند زعفران سرشار از منگنز، ویتامین C، آهن و پتاسیم می باشد و برای تقویت مغز و اعصاب انسان بسیار مفید می باشد.

مرکز عصاره زعفران آترینا تهران

خواص بی نظیر زعفران و عصاره مایع زعفران سبب شده تا روز به روز بر تعداد سفارش دهندگان این کالای ناب خراسان افزوده گردد.

البته این روزها شربت عصاره زعفران نیز برای روزهای گرم سال نیز توسط تیم پزشکی و متخصصین طب سنتی توصیه گردیده است.

چرا از مرکز عصاره زعفران آترینا خرید کنیم؟

مزیت خرید از مرکز عصاره زعفران آترینا توزیع رایگان آن در داخل تهران می باشد و برای مشتریانی که از مناطق دیگر ایران برای تهیه این محصول می خواهند اقدام کنند، بار از طریق باربری های مربوطه ارسال می شود.

مرکز عصاره زعفران آترینا تهران

از دیگر قابلیت های مرکز عصاره زعفران آترینا می توان به دسترس بودن کارشناسان فروش آن اشاره نمود که تقریبا حتی در ایام تعطیل رسمی نیز پاسخگوی ابهامات مشتریان خود می باشد.

در حال حاضر اکثر مشتریان به دلیل گرفتاری های روزمره توان مراجعه حضوری به فروشگاه های مرکزی را نداشته و خرید اینترنتی را بر این کار ترجیح می دهند. چرا که برخی از  فروشگاه های آنلاین عرضه عصاره زعفران تخفیفات ارزنده ای را نیز برای مشتریان خود در نظر می گیرند.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!