قیمت عصاره زعفران قطره زردبند یاسوج

قیمت عصاره زعفران قطره زردبند یاسوج

قیمت عصاره زعفران قطره زردبند یاسوج

قیمت عصاره زعفران قطره زردبند یاسوج توسط تیم تخصصی فروش آن در سایت مرجع و مرکزی تعیین می شود. این محصول به دلیل کیفیت فوق العاده بالای خود مورد توجه بسیاری از مشتریان صادراتی قرار گرفته است. برای خرید اینترنتی آن می توان از طریق همین سایت اقدام نموده و با کارشناسان فروش و بازرگانی ارتباط گرفت.

شرکت زردبند یاسوج بسیاری از محصولات خود را به صورت ارگانیک و طبیعی تولید می کند و در سطح عمده به فروش می رساند. قیمت عصاره زعفران قطره این شرکت با توجه به حجم سفارش مشتری متفاوت می باشد.

عموم این نوع قطره های خوراکی زعفران جنبه دارویی داشته و از خواص بی نظیری برخوردار می باشد.

قیمت عصاره زعفران قطره زردبند یاسوج

فواید عصاره زعفران قطره زردبند

معمولا تولید هر محصول مرغوبی با هدفی مشخص انجام می گیرد و عرضه کنندگان انواع عصاره زعفران ایرانی بدین منظور با شرکت های مختلفی همکاری دارند. از جمله فواید و مزایای استفاده از عصاره زعفران قطره، افزایش میل جنسی و تقویت آن و کمک به پیشگیری از ابتلای به سرطان می باشد.

البته خاصیت ضد افسردگی این کالای صادراتی نیز بر کسی پوشیده نیست و همان خاصیت زعفران خشک شده را نیز در خود دارد.

قیمت عصاره زعفران قطره زردبند یاسوج

شرایط نگهداری عصاره زعفران قطره زردبند صادراتی

معمولا هر نوع عصاره زعفران قطره یا مایع می بایست دور از نور خورشید و تابش مستقیم آن و در جای خنک نگهداری شود. طریقه مصرف این عصاره زعفران قطره زردبند به این صورت است که می توان از آن هر روز در سه نوبت به میزان سه تا پنج قطره در یک لیوان آب یا شربت استفاده نمود. البته استفاده از این محصول صادراتی در دوران حاملگی توسط زنان باردار توصیه نمی شود.

چنانچه عصاره زعفران مایع را با هر نوع برند دیگری نیز تهیه نمایید می بایست در جای خنگ نگهداری شود. برخی از مشتریان بعد از مدتی این گونه عنوان می کنند که عصاره زعفران خریداری شده تغییر رنگ داده و یا از کیفیت آن کاسته شده است. دلیل اصلی این اتفاق قرار گرفتن در زیر تابش مستقیم نور خورشید می باشد.

منبع: سایت عصاره زعفران ایران

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!