قیمت شربت زعفران ۶۵۰ گرمی

قیمت شربت زعفران ۶۵۰ گرمی

قیمت شربت زعفران ۶۵۰ گرمی

قیمت شربت زعفران ۶۵۰ گرمی با توجه به غلظت و کیفیت آن بسیار مناسب می باشد. برای آگاهی از قیمت روز به سایت های فروش مراجعه فرمایید.

قیمت شربت زعفران ۶۵۰ گرمی

شربت زعفران در ایران دارای برند های مختلفی است که یکی از آن ها مصطفوی می باشد که محصولی بسیار با کیفیت را به بازار عرضه کرده است.

زعفران موجود در بازار را از خشک کردن کلاله های نارنجی بدست می آورند. زعفران دارای شش گلبرگ و سه کلاله بوده که  کلاله مهم ترین بخش زعفران است و حاوی چربی، املاح معدنی و موسیلاژ می باشد.

این گیاه ماده ای با ارزش است که به مقدار خیلی کم نسبت به سطح زیر کشت بدست می آید و همین موضوع از دلایل گرانی آن می باشد.

خواص شربت زعفران

قیمت شربت زعفران ۶۵۰ گرمی

قیمت شربت زعفران با توجه به خواص آن بسیار مناسب می باشد. از جمله خواص این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

  • از بین برنده نفخ و اسید معده
  • از بین برنده خشکی و خارش پوست
  • پیشگیری از بروز آلزایمر
  • جلوگیری از گرفتگی عروق
  • پیشگیری از تشکیل سلول های سرطانی در کبد
  • تسکین درد های آرتریت
  • مصرف در ماه اخر بارداری باعث زایمان آسان می شود.

مصرف نوشیدنی های سرد در فصل تابستان بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. شربت زعفران یک نوشیدنی خوش طعم و با خاصیت است که برای مضافت ها و دورهمی ها می تواند یک گزینه مناسب باشد.

قیمت شربت زعفران با توجه به وزن و همچنین برند های مختلف متفاوت است. پس قبل از خرید می توانید قیمت ها را با هم مقایسه کنید که با روش خرید اینترنتی این امر به سادگی انجام پذیر است.

شربت زعفران حاوی پتاسیم، کلسیم و آهن است و برای کودکان بد غذا بسیار توصیه می شود چون کمبود اشتها را بهبود می بخشد. 

قیمت مناسب دلیلی برای صادرات شربت زعفران

قیمت شربت زعفران ۶۵۰ گرمی

مناسب بودن قیمت شربت زعفران ۶۵۰ گرمی آن را به گزینه ای مناسب برای صادرات تبدیل کرده است و سالانه مقادیر بالایی از آن به کشور های مختلف صادر می شود.

برای خرید این محصول به صورت عمده برای تجارت می توانید از طریق نمایندگی ها اقدام کنید تا از نظر کیفیت و قیمت اطمینان خاطر داشته باشید.

فروش شربت زعفران در تابستان

درصد فروش شربت زعفران در تابستان به اوج خود می رسد. چرا که این نوشیدنی باعث رفع عطش و از آفتاب زدگی جلوگیری می کند. فروشگاه های زنجیره ای، سوپر مارکت ها و عطاری از جمله عرضه کنندگان جزئی این محصول می باشند.

دنیای نوشیدنی ها بسیار متنوع بوده و با گذشت زمان می توان شاهد حضور انواع جدیدی بود. شربت ها در این بین یکی از گروه های پر طرفدار هستند که در طعم ها ی مختلف گیاهی، میوه ای و ترکیبی موجود می باشند.

شربت ها را در کارخانه به صورت غلیظ تهیه می کنند. برای تهیه یک نوشیدنی خوشمزه و با غلظت مناسب، باید به ازای یک پیمانه از شربت، پنج پیمانه آب اضافه نمود.

حمایت از تولید زعفران با کیفیت

شرکت با حمایت از کشاورزان در تولید زعفران با کیفیت، در این زمینه خدمت بزرگی را انجام می مدهد. این شرکت معتبر اصول کار خود را بر رضایت مشتری، افزایش کمیت، ارتقا کیفیت و کاهش قیمت قرار داده است.

شربت زعفران در حوزه تولید و بازرگانی زعفران نقش پر رنگی داشته و در اکثر نقاط کشور دارای نمایندگی می باشد. وجود پرسنل مجرب و متخصص در این شرکت باعث عرضه محصولات با کیفیتی نظیر: زعفران، زرشک، نبات، عسل، ادویه و خشکبار شده است.

خرید زعفران با برند های معتبر، بدون شک باعث برخورداری از محصولی با بالا ترین کیفیت خواهد شد. از آن جا که امکان تقلب در هنگام عرضه این محصول بالا بوده لذا به هیچ وجه نباید این ادویه ارزشمند را به صورت فله ای از دست فروشان تهیه نمود.

در شربت زعفران زعفرانی که برای تولید استفاده می شود برگرفته از دشت های خراسان بوده که اطمینان خاطر از کیفیت کالا را سبب می شود.

خرید شربت زعفران برای صادرات

شربت زعفران یکی از فرآورده های صادراتی زعفران بوده که می توان آن را با مناسب ترین قیمت از فرانیز خریداری نمود. کشور های همسایه از جمله متقاضیان اصلی این محصول هستند.

صادرات این محصول به دلیل کیفیت بالا و پاکت های مناسب ارز آوری خوبی را به دنبال دارد. بدون شک عرضه محصول مرغوب، ثبت سفارش بیشتری را در پی خواهد داشت.

خرید شربت زعفران با بهترین قیمت

فرآورده های زعفرانی از زعفران خالص و طبیعی و صد در صد ایرانی و مرغوب به تولید می رسند به همین جهت دارای عطر و رنگی بی نظیر و طعمی فوق العاده هستند.

قیمت بسیار مناسب محصولات زعفرانی نسبت به زعفران خالص باعث محبوبیت و افزایش فروش شده است. فرآورده های زعفرانی انواع و اقسام مختلفی دارند که هر کدام دارای ویژگی های خاصی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

یکی از این فرآورده ها شربت زعفران می باشد. شربت زعفران به دلیل قیمت بسیار عالی مورد توجه بسیاری از کافی شاپ ها، رستوران ها، خریداران و تاجران قرار گرفته است.

در نهایت اما کسانی که خواهان بهره مندی از این کالا برای صادرات و یا خرید می باشند و خواهان کیفیت مناسب آن در کنار قیمت عالی هستند می توانند برای سفارش شربت زعفران با مشاوران فرانیز تماس بگیرند.

صادرات شربت زعفران 

 شربت زعفران یک کالای زعفرانی بسیار محبوب و پرفروش در بین فرآورده های زعفرانی می باشد. شربت زعفران در ایران و در خارج از کشور مورد توجه خریداران زیادی قرار گرفته است. بنابراین هر سال حجم فراوانی از شربت زعفران اصل توسط تاجران ایرانی به کشور های گوناگون صادر می شود. 

یعضی از تاجران قصد صادرات شربت زعفران را با بهترین قیمت به کشور های مختلف دارند. این تاجران جهت خرید شربت زعفران در حجم مورد نیاز با قیمت بسیار مناسب به شرکت آنلاین فرانیز رجوع می کنند.

سوال داری، من اینجام!