قیمت زعفران سحرخیز باکیفیت در بازار

قیمت زعفران سحرخیز باکیفیت در بازار

قیمت زعفران سحرخیز باکیفیت در بازار

سحرخیز یک نمونه تولید کننده مواد غذایی و ادویه جات در کشور می باشد که افتخارات بسیاری را کسب نموده است. برای آگاهی از قیمت زعفران سحرخیز باکیفیت در بازار به صورت روزانه از طریق سایت های فروش اقدام کنید.

شرکت بزرگ سحرخیز در سال ۱۳۱۱ تأسیس گردیده است. در این کارخانه بزرگ محصولات غذایی متنوعی تولید و بسته بندی می شود. ادویه جات، خشکبار، نبات زعفرانی، چای، دمنوش و… از محصولات این شرکت می باشند.

عوامل مؤثر بر قیمت زعفران سحرخیز

قیمت زعفران سحرخیز باکیفیت در بازار

قیمت زعفران سحرخیز تحت تأثیر عواملی مانند نوع زعفران و نوع بسته بندی متفاوت می باشد. زعفران سرگل و نگین سحرخیز دارای نشان سه ستاره iTQi از مؤسسه عطر و طعم برتر دنیا می باشد.

در تولید زعفران سحرخیز از ابتدا نظارت و پیگیری های لازم برای کاشت بهترین پیاز صورت می گیرد. مراحل داشت و علی الخصوص برداشت با دقت تمام انجام شده و زعفران برداشت شده را قبل از بسته بندی به خوبی خشک می کنند تا رطوبت آن گرفته شود.

قیمت زعفران سحرخیز با توجه به کیفیت بالا و بسته بندی شکیل بسیار مناسب می باشد. سحرخیز تمام تلاش خود را در جلب رضایت مشتری به کار گرفته است به همین سبب زعفران را در شکل ها و وزن های متفاوت بسته بندی می کند. طریقه صحیح بسته بندی باعث حفظ محصول از آسیب دیدگی و خرد شدن زعفران می شود.

خواص بی نظیر زعفران

قیمت زعفران سحرخیز باکیفیت در بازار

زعفران دارای خواص منحصر به فردی می باشد اما به دلیل قیمت بالا نسبت به ادویه های دیگر و یا رنگ های مصنوعی خرید آن برای همه میسر نیست. در همین راستا شرکت های مواد غذایی تصمیم به تولید فرآورده های زعفرانی با قیمت مناسب تر گرفتند تا همه افراد بتوانند از خواص آن بهره مند شوند.

با مطالعه کتاب های مربوط به زعفران و جست و جو در فضای مجازی از خواص بسیار زعفران مطلع خواهید شد. از جمله این خواص می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درمان افسردگی و ایجاد نشاط
  • تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر
  • تنظیم قند خون
  • مؤثر در درمان آنفولانزا و سرما خوردگی
  • تسکین درد معده

سحرخیز با هدف آسایش خریداران محترم فروش اینترنتی را در برنامه خود قرار داده است. با خرید آنلاین شما می توانید قیمت زعفران سحرخیز را با برند های دیگر مقایسه کنید همچنین از نظرات دیگر مصرف کنندگان جویا شوید و سپس سنجیده و با خیالی آسوده خرید خود را در حجم دلخواه انجام دهید.

سوال داری، من اینجام!