فروش تضمینی زعفران ۱۰ مثقالی

فروش تضمینی زعفران ۱۰ مثقالی

فروش تضمینی زعفران ۱۰ مثقالی

زعفران در وزن های مختلف از نیم گرم گرفته تا چند کیلو به صورت تضمینی به فروش می رسد. زعفران ۱۰ مثقالی یکی از وزن هایی می باشد که با بسته بندی مناسب درصد فروش بالایی را نشان می دهد.

واحد های وزنی زعفران برای فروش

فروش تضمینی زعفران ۱۰ مثقالی

به دلیل با ارزش بودن زعفران و قیمت بالای آن خرید آن در مقادیر بالا برای همه میسر نیست از این رو شرکت های بسته بندی به خاطر آسایش مردم زعفران را در وزن های مختلف و حتی خیلی پایین بسته بندی کرده اند تا هر کس بر حسب نیاز خود زعفران را خریداری کند.

زعفران معمولا در واحد های گرم و مثقال بسته بندی می شود. هر مثقال معادل با ۴.۶۰۸ گرم زعفران می باشد به این ترتیب زعفران ۱۰ مثقالی حاوی ۴۶.۰۸ گرم می باشد. گروهی سودجو در زمان محاسبه با شما یک مثقال را معادل ۴ گرم می خوانند که باید در این مواقع هوشیار باشید تا متحمل زیان نشوید.

زعفران ۱۰ مثقالی هم برای مصرف سالانه خانوار مناسب می باشد و هم اینکه برای رستوران ها و قنادی ها که مصرف بالایی دارند به صرفه است.

نوع بسته بندی زعفران متفاوت می باشد بدون شک بسته بندی های شکیل و مناسب بر قیمت زعفران اثرگذار می باشند. زعفران ۱۰ مثقالی در بسته بندی زیبای خاتم و در بسته های مقوایی موجود است.

البته فروش زعفران در حجم های مختلف به صورت فله ای نیز انجام می گیرد که معمولا خرده فروش پس از خرید حجم مورد نظر، آن را در بسته های کوچک بسته بندی می کند و از این راه سود خوبی را عاید می شود.

فروش تضمینی زعفران ۱۰ مثقالی

صادرات زعفران ۱۰ مثقالی نیز بسیار می باشد که بیشتر با بسته بندی های مخصوص صورت می گیرد. برای خرید این محصول بهتر است از جایی معتبر این کار را انجام دهید تا زعفران اصل به دست شما برسد.

فرانیز یکی از سایت های فروش زعفران و فرآورده های زعفرانی می باشد که گزینه مناسبی برای خرید اینترنتی این محصول به صورت عمده خواهد بود.

فروش زعفران ۱۰ مثقالی در بیشتر فروشگاههای معتبر و عطاری ها به صورت حضوری و در فضای مجازی از طریق سایت های فروش زعفران انجام می گیرد که امروزه خرید اینترنتی در بین جوامع خیلی مطرح شده است.

مزیت خرید اینترنتی قدرت انتخاب می باشد چون که در این روش تمامی برند ها داخل فروشگاه موجود است و خریدار به راحتی می تواند خرید خود را انجام دهد.

سوال داری، من اینجام!