فروش اسپری زعفران در بسته بندی های جدید

فروش اسپری زعفران در بسته بندی های جدید

فروش اسپری زعفران در بسته بندی های جدید

تاجران با در دست داشتن محصول مرغوب می توانند در بازار محبوبیت بالایی پیدا کنند. فرانیز مرکز اصلی عرضه کالاهای زعفرانی و فروش اسپری زعفران است که این محصولات را با بهترین کیفیت و نوین ترین روش های بسته بندی ارائه می دهد.

بسته بندی در فروش زعفران تاثیری غیر قابل انکار دارد. اما با وجود اینکه ایران با کیفیت ترین زعفران را تولید می کند، به دلیل ضعف در بسته بندی و عرضه کالا به شکلی نامناسب فروش خام آن در بازار جهانی چندان موفق نمی باشد.

فروش اسپری زعفران در بسته بندی های جدید

اما اگر مانند برخی کشور های خارجه این گیاه را در بسته بندی های جذاب و جدیدی به همراه کاتالوگ توضیحات عرضه کنیم، سود حاصل از صادرات بین المللی آن مثل فروش اسپری زعفران بالا می رود. به همین دلیل است که توجه به ویژگی های بسته بندی صادراتی زعفران نکته حیاتی می باشد.

برای فروش اسپری زعفران باید چگونه آن را بسته‌ بندی کرد؟

فروش اسپری زعفران در بسته بندی های جدید

برای فروش اسپری زعفران باید به مواردی که به کیفیت آن آسیب می رسانند را شناسایی کرده و آن را با توجه به این موارد بسته بندی کرد.

بسته بندی محصولاتی که فرانیز ارائه می کند از ورود هرگونه آلودگی میکروبی و مواد خارجی جلوگیری می کند که عامل اولیه فساد مواد غذایی می باشند. همچنین برای تولید محصولاتی با کیفیت باید از مواد اولیه تایید شده استفاده نمود و نباید موادی که حتی در اثر زمان و به مرور در اثر تماس با نور و یا هوا واکنش های شیمیایی می دهند را به کار برد.

فروش اسپری زعفران در بسته بندی های جدید

 در مواردی که فروش اسپری زعفران به منظور صادرات آن انجام می گیرد مقاوم بودن محصول در کنار فاکتور های دیگر اهمیت بیشتری پیدا می کند زیرا در حین جابه جایی ممکن است کالا در معرض ضربات احتمالی وارده قرار گیرد و بسته بندی باید محافظ آن باشد. همانطور که یک بسته بندی خوب و مناسب می تواند موجب فروش بالاتر باشد برعکس این موضوع نیز می تواند منجر به ضرر و از دست رفتن سرمایه شود.

به دلیل گران بها بودن زعفران نگهداری از آن نیز حساسیت بیشتری دارد اما با رعایت شدن این نکات در بسته بندی هایی که عرضه می شود، دیگر دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. علاوه بر این موارد به وسیله یک بسته بندی مناسب می توان ارزش اسپری زعفران را بالا برد به طوری که افراد بسیاری به دلیل بسته بندی منحصر به فرد آن خواهان خرید این کالا باشند و این امر منجر به فروش بیشتر شود.د

سوال داری، من اینجام!