عصاره زعفران سراج اصل مرغوب

عصاره زعفران سراج اصل مرغوب

عصاره زعفران سراج اصل مرغوب

عصاره زعفران سراج یکی از تولیدات زعفرانی اصل و مرغوب ایرانی در این حوزه می باشد که در بین سبد غذایی خانوارها و مشتریان از جایگاه خوبی برخوردار است. تقریبا تمامی مشتریان عصاره زعفران، برند سراج را به خوبی می شناسند و برخی از مشتریان عمده سال های سال است که از این کالا به صورت اینترنتی خرید می کنند.

هر برند در مورد عصاره زعفران مشتریان خاص خود را دارد و تقرییا نمی شود گفت که کدام مارک از این محصولات از دیگری بهتر است. در طی سال های اخیر با توزیع و پخش بهترین عصاره های زعفران در سراسر ایران، منطقه به منطقه سفارشات خاصی را در حال حاضر در سایت بازار عصاره زعفران ایران به ثبت می رسانند. بدان معنا که به عنوان مثال اکثر مناطق شمالی ایران از عصاره زعفران سراج استفاده می کنند و به دلیل کیفیت خوب آن، حاضر به تعویض این برند با سایر برندهای فعال در این زمینه نیستند.

چرا عصاره زعفران سراج گران است

چرا عصاره زعفران سراج گران است؟

در برخی از تماس های مشتریان این گونه عنوان می شود که این عصاره ها از قیمت بالایی برخوردار می باشند و در توان مشتریان خانگی نیست که بخواهند برای تهیه و خرید چنین محصولاتی پول زیادی بپردازند. البته فقط افرادی خاص به گران بودن عصاره زعفران سراج اقرار کرده اند. در پاسخ باید گفت که این عصاره ها نسبت به زعفران خشک شده بسیار مقرون به صرفه هستند و همچنین به علت مایع بودن استفاده و کاربرد آن در آشپزی و مصارف دیگر سهل و آسان است.

چقدر عصاره زعفران سراج مصرف کنیم

چقدر عصاره زعفران مصرف کنیم؟

استاندارد کلی استفاده از عصاره های مایع زعفران برای هر نفر در هر روز میزان ۱۷ میلی گرم توصیه شده است که البته اصل استفاده از این محصول یا خود زعفران خشک شده نیز برای بدن فواید زیادی دارد. گفتنی است بسته بندی عصاره زعفران سراج در طی دوران با تغییراتی رو به رو گردید که هدف نهایی از این کار کسب رضایت مشتریان بوده است. این عصاره های اصل ایرانی با بهترین کیفیت ارائه شده و این مسئله سبب شده تا برخی از مشتریان عمده سایت عصاره زعفران ایرانی به فکر صادرات آن به کشورهای اروپایی باشند.

منبع : سایت بازار عصاره زعفران ایران

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!