صادرات مستقیم دمنوش زعفران نیوشا به کشورهای عربی

صادرات مستقیم دمنوش زعفران نیوشا به کشورهای عربی

صادرات مستقیم دمنوش زعفران نیوشا به کشورهای عربی

کیفیت بالای محصولات گیاهی و نوشیدنی های ایرانی، امکان رقابت آن ها در حوزه های جهانی را فراهم نموده است. برای اطلاع از مزایای صادرات مستقیم دمنوش زعفران نیوشا به کشورهای عربی، می‌توانید به ادامه این مقاله رجوع کنید.

احتمالا شما نیز نام شرکت های هرمی را شنیده اید. تقریبا همه ما می‌دانیم که این شرکت ها چیزی جز ضرر برای افرادی که به آن ها وارد می‌شوند ندارند. شرکت هایی که با وعده های دروغین ولی وسوسه برانگیز مردم را وادار به وارد کردن سرمایه خود در سیستم هرمی می‌کردند و با این کار تا سال ها به کلاهبرداری در ایران مشغول بودند.

صادرات مستقیم دمنوش زعفران نیوشا به کشورهای عربی

البته سال هشتاد و هشت و با همت قوه مجریه و دولت، وجود این شرکت ها در ایران ریشه کن شد ولی یاد و خاطره تلخ به جا مانده از کلاهبرداری ها و سوء استفاده ها در خاطر مردم ایران باقی ماند.

با این وجود، نمی‌توان پتانسیل انسانی موجود در این شرکت ها را نادیده گرفت. علت علاقه مردم به شرکت در چنین فعالیت هایی سیستم جالب و در تئوری سود ده این مجموعه ها بود که در سال نود و با مصوبه هیئت دولت و مجلس و قوه قضائیه، با یک برنامه سود ده واقعی و البته مطمئن که هیچگونه کلاهبرداری در آن اتفاق نیفتد، بستر مناسب آن برای فعالیت مردم فراهم شد.

فعالیت شرکت های بازاریابی شبکه ای در طول زمان

صادرات مستقیم دمنوش زعفران نیوشا به کشورهای عربی

در ابتدای کار و فعالیت شرکت هایی که مجوز رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت را کسب کرده بودند، شرایط آن طور که در انتظار مردم و شرکت ها بود پیش نرفت، چرا که تصور شرکت های هرمی و شبه هرمی همچنان در خاطر مردم مانده و از اعتماد مردم به این شرکت های تازه تاسیس و امن، جلوگیری می‌کرد. البته با گذر زمان و اثبات کیفیت بسیار بالا و مرغوبیت خیلی زیاد محصولات این شرکت ها کم کم نظر مردم جلب شد و در سال جاری فروش این شرکت ها بیشتر از هر زمانی بوده است.

شرکت تولید کننده دمنوش زعفران نیوشا

صادرات مستقیم دمنوش زعفران نیوشا به کشورهای عربی

در ابتدای کار صنف بازاریابی شبکه ای، هشت شرکت موفق به کسب مجوز در این راستا شدند که یکی از شرکت های فعال در این حوزه که با ارائه دمنوش و چای شروع به کار کرده بود، شرکت نیوشا نیک بود که امروز بعد از گذشت نه سال از آغاز قانونی فعالیت شرکت های بازاریابی شبکه ای تقریبا همه ما با محصولات آن آشنا هستیم و نام آن را شنیده ایم.

نام آور بودن این شرکت بدون تبلیغات عمده و بزرگ مانند سایر شرکت ها، نشان دهنده کیفیت واقعی این محصول می‌باشد که با توجه به این موضوع امکان حضور در عرصه رقابت های جهانی و صادرات به سایر کشورها را برای علاقمندان به این حوزه فراهم می‌کند.

تجارت دمنوش زعفران نیوشا

صادرات مستقیم دمنوش زعفران نیوشا به کشورهای عربی

البته تنوع بالای محصولات شرکت، از جمله انواع دمنوش های سلامت محور برای درمان انواع جوش و لک پوستی و یا حتی لاغری، فروش محصولات این شرکت را ساده تر کرده است اما یکی از خاص ترین و پرفروشترین محصولات این شرکت، دمنوش زعفران نیوشا می‌باشد.

دمنوش زعفران نیوشا، علاوه بر همراه داشتن نام بزرگ این شرکت، دارای خواص فوق العاده زعفران می‌باشد که از جمله آن ها می‌توان به آرامش بخشی و ضد افسردگی بودن اشاره داشت. مفید بودن این دمنوش برای شادابی و طراوت پوست، باعث شده که طرفداران آن، در دنیای امروز که مردم بیشتر از همیشه به دنبال راهکار های طبیعی برای به ارمغان آوردن شادابی و سلامتی به پوست و بدن خود هستند از هر وقت دیگری بیشتر شود.

سوال داری، من اینجام!