صادرات زعفران هاتی کارا به کشور های همسایه

صادرات زعفران هاتی کارا به کشور های همسایه

نظر به نوسانات نرخ ارز و شرایط اقتصادی بوجود آمده در کشور، از سودآور ترین فعالیت‌های اقتصادی، صادرات زعفران هاتی کارا به کشورهای همسایه است. زعفران ایران، مرغوب‌ترین زعفران دنیا محسوب می‌شود و کشورهای بسیاری متقاضی خرید زعفران هاتی کارا می‌باشند. سود صادرات زعفران، هم منافع شرکت را تضمین می‌کند و هم ارز آوری خوبی برای اقتصاد ایران بدنبال دارد.

صادرات زعفران هاتی کارا به کشور های همسایه

خرید زعفران هاتی کارا با بهترین قیمت

خرید زعفران هاتی کارا با بهترین قیمتزعفران را همه با نام «طلای سرخ» می‌شناسند و با خواص دارویی و عطر و رایجه آن آشنا هستند. 

شرکت‌های متعددی در زمینه تولید و بسته‌بندی زعفران و فرآورده‌های زعفرانی، فعالیت دارند. زعفران را از کشاورزان خریداری کرده، با درجه بندی‌های مختلف، در وزن های متفاوت به بازار عرضه می‌کنند.

اگر به بازار زعفران سری بزنید، کیفیت‌های مختلفی را خواهید دید و شاید انتخاب زعفران مرغوب کمی سخت باشد، بخصوص وقتی زعفران بسته‌بندی شده را خریداری کنید.

اما شرکت هاتی کارا با عرضه‌ زعفران مرغوب و درجه یک، در بسته‌بندی با وزن ‌های مختلف، انتخاب را برای افراد، آسان نموده‌ است.

از تولیدات هاتی کارا در زمینه زعفران به چند نمونه اشاره می شود:

  • عصاره مایع زعفران هاتی کارا
  • عصاره زعفران هاتی کارا
  • زعفران هاتی کارا پودری

همچنین این شرکت، با ایجاد بسترهایی جهت خرید و فروش مستقیم، بدون واسطه و آسان، خاطر خریدار زعفران هاتی کارا را آسوده نموده است.

یکی از این بسترهای امن، ایجاد فروشگاه زعفران و نمایندگی فروش هاتی کارا می‌باشد. در مراکز فروش زعفران هاتی کارا، محصولات درجه یک دربسته‌بندی‌های شکیل و زیبا با وزن‌های متفاوت و با بهترین قیمت ارائه می‌شود.

یکی دیگر از راه‌های خرید زعفران درجه یک با قیمت مناسب و در حجم عمده، خرید مستقیم  زعفران هاتی کارا از کارخانه است. با تماس و یا حضور در دفتر فروش کارخانه، هماهنگی لازم جهت خرید زعفران هاتی کارا انجام می‌شود.

خریدار زعفران با کیفیت در بازار تهران

خریدار زعفران با کیفیت در بازار تهراندغدغه‌ها، مشغله‌ها، مشکلات روحی ناشی از فشار روانی زندگی امروزی و استرس‌های روزمره از یک‌‌سو، خواص دارویی ضد افسردگی، تاثیرات فرح‌بخش زعفران از سوی دیگر، افراد را به استفاده بیشتر زعفران ترغیب می‌کند.

بعد از یک روز کاری خسته کننده و پر استرس، نوشیدن یک استکان چای تازه دم با عطر زعفران ایرانی، حال آدم را جا می‌آورد. فقط عطر و طعم ته چین زعفرانی که فضای خانه را پر کرده، می‌تواندافراد خانواده را بعد از مدت‌ها به دور میز شام جمع کند تا از خوردن شام خوشمزه با لذت ببرند. همه این‌ها مقدور نیست، مگر این‌که زعفران درجه یک و مرغوب را خریداری کرده‌باشید.

تولیدکنندگان زعفران مرغوب و با کیفیت، همه سعی و تلاش خود را بکار می‌برند، محصولات خود را به مردم بشناسانند. عرضه محصولات در مراکز فروش و نمایندگی‌ها، یکی از روش‌های مرسوم است.

این مراکز در شهرهای مختلف، مشغول فعالیت هستند، از جمله تهران، که بزرگ‌ترین بازار خرید و فروش زعفران را دارا می‌باشد.

خریدار زعفران باکیفیت، در بازار تهران و دیگر شهرستان‌ها، ضمن خرید مستقیم و بدون واسطه از نمایندگی، از تخفیف خرید عمده هم بهره‌مند می‌شود. معمولاً قیمت محصولات در خرید عمده، ارزان‌تر از قیمت خرید جزیی می‌باشد. 

فروشنده زعفران ارزان در کشور

فروشنده زعفران ارزان در کشورمثل قدیمی می‌گوید:« ارزان بی علت و گرانی بی حکمت». 

اما امروزه خلاف آن نیز ثابت شده‌است. اگر سری به نمایندگی‌های فروش زعفران در شهرهای مختلف بزنید، یا بازدیدی از سایت تولیدکننده زعفران مرغوب، داشته باشید، خواهید دید که، ارزان بی علت هم وجود دارد، آن هم از نوع مرغوب.

فروشنده زعفران مرغوب و درجه یک، محصولات خود را در بسته‌بندی ‌های مختلف ارائه می‌دهد، تا نظر خریداران را با هزینه های متفاوت به سمت خود جلب کند.همچنین غالباًتخفیفات دوره‌ای را بر روی کالاهای مختلف، اعمال می‌کنند. بدین ترتیب زعفران مرغوب و درجه یک را با قیمت مناسب و ارزان بفروش می‌گذارند.

همانطور که قبلاً گفته شد، در خرید عمده زعفران، نیز قیمت خرید کمتر از قیمت خرید جزیی، محاسبه می‌شود و باز همان طور که مطلعید، خرید از نمایندگی یا سایت فروش آنلاین، به نوعی خرید مستقیم و بدون واسطه است و سود اصلی و واقعی به فروشنده خواهد رسید.

از دیگر تمهیدات اندیشیده شده توسط مدیران تولید، عرضه فرآورده‌های زعفرانی است که، با قیمت مناسب تر از زعفران و با حفظ خواص آن، انجام می‌شود.

چند نمونه از فرآورده‌های زعفرانی عبارتند از: 

  • عصاره زعفران
  • آب زعفران
  • افشره زعفران
  • اسپری زعفران
  • زعفران پودری

استعلام قیمت زعفران در اوزان مختلف برای صادرات

استعلام قیمت زعفران در اوزان مختلف برای صادراتزعفران گیاهی غنی، با خواص فراوان و گرانبها می‌باشد. کشت و پرورش آن، کمی پر زحمت‌تر از دیگر محصولات کشاورزی می‌باشد. بطوریکه هنگام برداشت زعفران ساعت‌های قبل از طلوع خورشید بوده، و در هر آب و هوایی، قابلیت رشد ندارد.

خوشبختانه، نقاط زیادی از ایران، شرایط کشت و پرورش زعفران را دارند و شرکت‌های متعددی در زمینه فرآوری و بسته بندی و عرضه آن به بازار فعالیت دارند.

از بین این شرکت‌ها، تعداد زیادی با در نظر گرفتن استاندارد‌ها و استفاده از تکنولوژی مدرن و علم روز موفق به کسب تاییدیه‌های جهانی شده‌اند. بدین ترتیب زعفران ایران را در بازارهای مختلف جهانی معرفی و عرضه کرد‌ه‌اند.

تولیدکنندگان زعفران، با طراحی بسته‌بندی‌های زیبا و شکیل، زعفران درجه یک و مرغوب را به کشورهای متقاضی صادر می‌کنند. این بسته‌بندی‌ها در اوزان مختلف ارائه می‌شود. در چندسال گذشته  که صادرات  زعفران بصورت فله ممنوع شد و بسته بندی در حداکثر ۳۰ گرم ارائه می‌شود. این مساله بعنوان یک امتیاز و موقعیت برای عرضه‌کنندگان  خواهد بود، تا بر روی صنعت بسته‌بندی نهایت استفاده را ببرند.

ازجمله کشورهای واردکننده زعفران ایرانی:

  • اسپانیا
  • چین
  • کانادا
  • ایتالیا

امکان استعلام لیست قیمت زعفران صادراتی در سایت‌های فروش آنلاین، وجود دارد. قیمت واحد زعفران و یا بسته‌بندی در اوزان مختلف تشریح شده‌ است.

صادرات زعفران به کشورهای همسایه

صادرات زعفران به کشورهای همسایهزعفران ایرانی، در جهان نام پرآوازه و شناخته شده‌ای دارد. کیفیت زعفرانی ایرانی در دنیا، رتبه یک را به خود اختصاص داده است. همه این‌ها کافیست تا شرکت های عرضه‌کننده زعفران و فرآورده های آن، اراده کنند.

بسیاری از کشورهای همسایه، خواهان خرید زعفران ایرانی هستند، از جمله:

  • ترکیه
  • عراق 
  • عمان
  • امارات

صادرات زعفران، یکی از پر سودترین فعالیت‌های اقتصادی محسوب می‌شود‌، چرا که در جهان رقیبی برای زعفران ایرانی وجود ندارد.کشور اسپانیا به تنهایی نیمی از زعفران صادراتی ایران را خریداری می‌کند. چین دومین واردکننده زعفران است. 

همه این آمار نشان از مرغوبیت زعفران ایرانی است. اما تولیدکنندگان به عنوان نماینده ایران و به منظور جلب نظر دیگر کشورها، در صنعت بسته‌بندی نهایت دقت و حساسیت را بعمل آورده، زیرا این مسئله در امر بازاریابی تاثیر فراوانی خواهد داشت.

شرکت بازرگانی زعفران صادراتی در اصفهان

شرکت بازرگانی زعفران صادراتی در اصفهانهمان‌گونه که مستحضرید، صادرات زعفران ایران، بازار پر رونقی دارد. بسیاری از کشورهای دور و نزدیک خواهان خرید زعفران از ایران هستند.

شرکت‌های بازرگانی، در اصفهان و بسیاری از کلان‌شهرها، فعالیت دارند. عمده فعالیت این شرکت‌ها، در زمینه صادرات و واردات می‌باشد.

تولید کنندگان زعفران، که قصد صادر کردن زعفران را دارند، با کمک و  ‌مشاوره  شرکت‌های بازرگانی، می‌توانند بازار هدف و خریداران محصول خود را در سطح جهانی بیابند.

صادرات زعفران مانند بسیاری از کالاهای دیگر، مستلزم رعایت قوانینی است، که باید از سوی تولید کننده و صادر کننده رعایت شود و مجوز های لازم را اخذ نمایند.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!