صادرات زعفران زرافشان با کیفیت مناسب در کشور

صادرات زعفران زرافشان با کیفیت مناسب در کشور

صادرات زعفران زرافشان به دلیل کیفیت مطلوب و تقاضای فراوان برای خرید، سودآوری مناسبی برای شرکت داشته و باعث رونق بیشتر شرکت شده است. از دیگر محصولات باکیفیت و مرغوب زعفران ایرانی، عصاره زعفران زرافشان است که طعم و عطری دلپذیر دارد. این کالای صادراتی در خارج از کشور نیز مشتریان خاص خود را دارد و این مشتریان معمولا به صورت عمده سفارش می دهند.برای خرید محصول زعفران زرافشان می توان در سایت شرکت بصورت مستقیم ثبت سفارش نمود.
صادرات زعفران زرافشان با کیفیت مناسب در کشور

کشورهای وارد کننده زعفران با کیفیت مناسب

کشورهای وارد کننده زعفران با کیفیت مناسب ترکیه، چین، عربستان سعودی، قطر، هند، هنگ کنگ، ایتالیا، تایوان، امارات متحده عربی، اسپانیا بیشترین وارد کننده زعفران از ایران هستند. صادرات زعفران ارزان ایران به ترکیه حجم بسیار بالایی دارد و با اینکه ترکیه خود تولید کننده زعفران است ولی بدلیل قیمت ارزان زعفران ایران این محصول را از ایران خریداری کرده و زعفران وارداتی را در ترکیه بسته بندی و و به نام خود بفروش می رساند.

یکی از راههای کسب درآمد شرکت های تولید کننده زعفران ارسال زعفران به خارج از کشور است. پخش زعفران زرافشان هم در داخل ایران و هم در خارج از کشور صورت می گیرد. برای سهولت درخرید زعفران زرافشان می توان از طریق سایت شرکت اقدام نمود.

بازار زعفران ایرانی رونق فراوانی دارد و بدلیل کیفیت خوب و قیمت ارزان آن مشتریان زیادی در سراسر جهان دارد، در. ایران شرکت های زیادی در تولید و توزیع زعفران فعالیت دارند.

یکی از شرکت هایی که در چند سال اخیر جایگاه ویژه ای در تولید و صادرات زعفران کسب کرده شرکت زرافشان است. این شرکت علاوه بر زعفران، عصاره زعفران زرافشان را نیز تولید و توزیع و صادر می کند.

از مهمترین صادرات ایران، صادرات زعفران است. لیست قیمت زعفران ایران متنوع و متفاوت است که بستگی به کیفیت و برند بودن شرکت تولید کننده زعفران دارد.

صادرات زعفران زرافشان درجه یک در مشهد

صادرات زعفران زرافشان درجه یک در مشهدزعفران از دیرباز مورد توجه بوده بطوریکه به آن لقب طلای سرخ داده اند. صادرات زعفران ایران بدلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد در صدر صادرات محصولات کشاورزی ایران قرار دارد.

پخش زعفران زرافشان بوسیله شرکت زرافشان که تولید و توزیع و صادرات زعفران ارزان به خارج از کشور را برعهده دارد در مشهد و سایر شهرهای ایران صورت می گیرد. صادرات زعفران سودآوری مناسبی برای شرکت دارد. بعلاوه این شرکت عصاره زعفران زرافشان را تولید کرده که با استقبال هم در داخل و هم در خارج از کشور رو به رو شده است.

از دیگر اقدامات شرکت زرافشان توزیع زعفران در ایران و ارسال زعفران به خارج از کشور است. بازار زعفران ایرانی در خارج از کشور بسیار پر رونق است و کشورهای زیادی از ایران واردات زعفران دارند.

خرید زعفران زرافشان از طریق سایت شرکت براحتی امکان پذیر است.‌ و خرید از این طریق علاوه بر مقرون به صرفه بودن، در زمان نیز صرفه جویی می شود.

لیست قیمت انواع زعفران در کشور

لیست قیمت انواع زعفران در کشوربازار زعفران ایرانی در خارج از کشور بسیار داغ است. خیلی از کشورهایی که از ایران واردات زعفران دارند این محصول را بصورت فله از ایران خریداری کرده و در کشور خودشان بسته بندی های زیبا کرده و با قیمت گزافی بنام کشور خود صادر می کنند و سود سرشاری می برند.

صادرات زعفران ارزان و ارسال زعفران به خارج باعث ایجاد کمبود و گران شدن آن در داخل کشور می شود.  صادرات زعفران همواره برای تاجران جذاب بوده و از این راه سود فراوانی می برند.

شرکت زرافشان یکی از برندهای معتبر در بازار زعفران است و دیگر محصول این شرکت که با اقبال چه در داخل و چه در خارج رو به رو شده عصاره زعفران زرافشان است.

خرید زعفران زرافشان به صورت عمده و فله از شرکت تولید و پخش زعفران زرافشان و از طریق سایت

 و با توجه به لیست قیمتی که بر روی سایت قرار دارد بسهولت انجام می گیرد.

فروشندگان زعفران در بازار جهانی

فروشندگان زعفران در بازار جهانیحجم صادرات زعفران به دلیل قیمت بالایی که این محصول در خارج از کشور دارد و برای تاجران سودآور است بسیار بالاست و صادر کنندگان هر ساله با صادرات زعفران ارزان ایران به سود سرشاری می رسند.

متأسفانه تعدادی از فروشندگان قبل از ارسال زعفران به خارج برای سود بیشتر زعفران مرغوب و نامرغوب را مخلوط کرده و به عنوان محصول درجه یک صادر می کنند که این کار باعث تبلیغ منفی برای بازار زعفران ایرانی است.

شرکت زرافشان که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و فعال در توزیع زعفران است از طریق پخش زعفران زرافشان چه در داخل و چه در خارج از کشور نامی ماندگار کسب کرده این شرکت علاوه بر زعفران خشک عصاره زعفران زرافشان را نیز تولید کرده که کشورهای خارجی علاوه بر زعفران خریدار این محصول نیز هستند.

کشورهای واردکننده زعفران ایرانی

کشورهای واردکننده زعفران ایرانیایران دارای بیشترین تولید زعفران در جهان است ولی متأسفانه بدلیل نداشتن بازاریابی مناسب، بسته بندی بی کیفیت و عدم برند سازی کافی از نظر صادرات زعفران در مقام سوم قرار دارد.

کشورهای دیگر از ارزانی قیمت زعفران در ایران نسبت به کشورهای دیگر استفاده کرده و واردات زعفران ایران را بنام خود با بسته بندی های مناسب صادر و سود فراوانی می برند. در صورتی که اگر اصول اولیه برای صادرات زعفران ارزان ایران رعایت شود می تواند حتی بیشتر از نفت برای کشور ارز آفرین باشد.

بیشترین درآمد تاجران از ارسال زعفران به خارج بدست می آید و بازار زعفران ایرانی محل کسب سود این تجار است و چه بهتر که با رعایت اصول صدور و توزیع زعفران به خارج نام این طلای سرخ را بلند آوازه تر کنند.

یکی از شرکت هایی که تا حدود زیادی رعایت اصول صادرات را کرده و با بسته بندی های زیبا و تولید محصولات جدید اعتباری برای خود کسب نموده تولیدی و پخش زعفران زرافشان است و این شرکت علاوه بر زعفران، عصاره زعفران زرافشان را نیز تولید کرده است و مشتریان زیادی هم در داخل هم در زمینه صادرات دارد.

اعطای نمایندگی زعفران در اصفهان

اعطای نمایندگی زعفران در اصفهاناصفهان از نظر داشتن نمایندگی اکثر شرکت های تولید زعفران رتبه خوبی دارد. در این شهر که یکی از قطب های بازار زعفران ایرانی است زعفران شرکت هایی که نمایندگی آن را دارند بسته بندی شده و سپس صادرات زعفران را انجام می دهند.

اصفهان از نظر ارسال زعفران به خارج بسیار فعال عمل کرده و صادرات زعفران ارزان ایرانی را در حجم بالا بخود اختصاص داده است. یکی از شرکت های تولید کننده زعفران که نمایندگی محصولات خود را در اصفهان به شرکتی به همین نام اعطا کرده شرکت زرافشان است.

به علت فعال بودن بازرگانان این شهر در امر پخش زعفران زرافشان و توزیع زعفران این شرکت در داخل و خارج از کشور، این شهر نمایندگی بسیار فعالی برای محصولات شرکت زرافشان است.

سوال داری، من اینجام!