شرکت بزرگ پخش زعفران مصطفوی ۶۵۰ گرمی

شرکت بزرگ پخش زعفران مصطفوی ۶۵۰ گرمی

شرکت بزرگ پخش زعفران مصطفوی ۶۵۰ گرمی

تاجران و خریداران زعفران می توانند از مجموعه فرانیز و شرکت های بزرگ پخش زعفران مصطفوی خرید خود را در مقادیر مختلفی مانند ۶۵۰ گرمی و بالاتر، با مرغوبیت بالا و تخفیف ویژه انجام دهند.

شرکت پخش زعفران مصطفوی در سراسر کشور

شرکت بزرگ پخش زعفران مصطفوی ۶۵۰ گرمی

زعفران، که به ادویه طلایی نیز معروف است؛ سال هاست که به غذاهای ما طعم و رنگ و بوی خاصی می بخشد. پودر زعفران و روغن زعفران، نمونه محصول های نوین رشته های قرمز رنگ زرپران می باشند.

این ادویه پرطرفدار در تمام طول سال در دسترس می باشد که در هر فصل از سال قابل خریدار است. با این حال فصل کشت زعفران اصولا فصل پاییز می باشد. اما ویژگی مهم این محصول، تجارت پرسود آن است که به کشور های مختلف جهان صادر می شود.

 پخش زعفران مصطفوی به صورت عمده، از طریق همین شرکت، با قیمتی مناسب انجام می شود و خریداران از تمام کشور می توانند محصولی با کیفیت عالی را خریداری کنند. ایران یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان زعفران است که این محصول با ارزش خود را به سایر کشورها صادر می کند. زعفران مصطفوی با سابقه ۵۰ ساله در زمینه های محصولات زعفران یکی از این شرکت های  فعال می باشد. این شرکت با در دست داشتن زعفران های با کیفیت که از کشاورزان متبحر و پرتلاش ایرانی به دست آورده، بهترین کالاها را روانه بازار کرده است. به کارگیری روش های نوین بسته بندی با رعایت اصول بهداشتی سبب حفظ کیفیت زعفران مصطفوی گردیده است. فروشگاه زعفران مصطفوی یکی از بزرگ ترین مراکز تولید و پخش زعفران است.

شرکت بزرگ پخش زعفران مصطفوی ۶۵۰ گرمی

زعفران در ایران به علت کیفیت منحصر به فردش و همچنین وجود شرایط آب و هوایی مناسب برای کشت آن جایگاه خاصی در زعفران صادراتی دارد و کشت این محصول در چندین استان کشور صورت می پذیرد اما اساسا قطب کشت و کار زعفران در ایران، استان خراسان می باشد. زعفران یک محصول پر تقاضا بوده و مشتریان کوچک و بزرگ زعفران در سر تا سر کشور در تمامی ماه های سال خواهان خریداری این محصول هستند. لذا شرکت های پخش و توزیع زعفران در اقصی نقاط کشور در این زمینه مشغول به فعالیت و کسب و کار می باشند. شرکت های پخش زعفران عموما پخش انواع زعفران ها را تحت پوشش قرار می دهند و بسیاری از آن ها نیز در زمینه صادرات زعفران مشغول هستند. زعفران که برای صادرات مورد توجه قرار می گیرد، نوع درجه یک آن یعنی عمدتا زعفران نگین اعلا می باشد.

شرکت بزرگ پخش زعفران مصطفوی ۶۵۰ گرمی

پخش زعفران مصطفوی به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می پذیرد و مرکز پخش زعفران مصطفوی، مرغوب ترین انواع زعفران را با بالاترین سطح کیفیت به مشتریان محترم ارائه می نماید چراکه زعفران تامین شده در این مجموعه از بهترین و قابل اعتمادترین زراعت کاران بوده و نظارت های کاملی روی آن صورت می پذیرد.

سوال داری، من اینجام!