سفارش مستقیم زعفران گناباد قائنات

سفارش مستقیم زعفران گناباد قائنات

سفارش مستقیم زعفران گناباد قائنات

برای سفارش مستقیم زعفران گناباد قائنات از طریق نمایندگی ها اقدام فرمایید. با این روش محصول را با مناسب ترین قیمت و بدون پرداخت هزینه اضافی به واسطه، خریداری کنید.

گناباد و قائنات دو منطقه مهم در کشور می باشند. آن ها جز تولید کننده های برتر جهان در زمینه کشت این گیاه ارزشمند محسوب می شوند. بخش اعظم طلای سرخ داخلی، در این دو شهر کشت شده که از کیفیت بالایی برخوردار است.

کشاورز های این مناطق برای آبیاری زمین ها به روش سنتی با استفاده از قنات ها عمل می کنند. که این روش در سازمان جهانی فائو جز میراث فرهنگی ما شناخته می شود. به همین خاطر طلای سرخ کشت شده در این زمین ها در سطح جهانی معروف می باشد و شاید بتوان عنوان کرد که گران ترین نوع شناخته می شود.

اصالت زعفران گناباد و قائنات برای صادرات

سفارش مستقیم زعفران گناباد قائنات

زعفران گناباد قائنات محصولی معتبر برای عرضه در بخش صادرات می باشد و می توان آن را با اطمینان از مرغوبیت کالا داد و ستد کرد. البته بسته بندی صحیح برای موفقیت در این زمینه یکی از شروط اساسی است.

کشت این گیاه، شغل بخش عظیمی از اهالی این دو منطقه می باشد که دلیلش وجود زمین های خشک بیابانی مسطح بوده و البته صاف و هموار بودن زمین در میزان برداشت خیلی مؤثر است.

پرورش طلای سرخ به آبیاری خیلی کمی احتیاج دارد و چند روز بعد از کشت و چند روز قبل از برداشت آب دهی انجام می شود. ظهور گل ها در این استان معمولا در آبان انجام می شود که باید قبل از ساعات اولیه روز عملیات برداشت صورت گیرد.

بسته بندی زعفران گناباد قائنات بعد از خشک کردن

سفارش مستقیم زعفران گناباد قائنات

زعفران گناباد قائنات را پس از خشک شدن کامل در بسته بندی با وزن های گرمی و در جعبه های متفاوت به بازار عرضه می کنند. شکل بسته بندی هرچه  شکیل تر و متناسب تر باشد محصولات گران تر خواهد بود.

این فرآورده دارای خواص بی بدیلی می باشد که برای شما عنوان می شود:

  • کمک به هضم غذا
  • درمان عفونت ادراری
  • درمان اسهال خونی
  • درمان بزرگ شدن طحال و کبد
  • درمان بیماری پوستی پسوریازیس و پوست خشک
  • کنترل حافظه
سفارش مستقیم زعفران گناباد قائنات

بیشتر بخش محصول صادراتی متعلق به خراسان می باشد که با وجود قوانین سخت گیرانه، باز ارسال محموله ها صورت می گیرد. برای صادرات به کشور های اروپایی باید اطلاعات روی بسته بندی به زبان کشور مقصد درج شود.

فروش زعفران گناباد قائنات به صورت اینترنتی و مجازی نیز رخ می دهد تا خریدار هر طور که مایل است محصول مورد نظر را سفارش دهد. با این روش همه افراد در تمام نقاط کشور می توانند از خواص آن بهره مند شوند.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!