سفارش آنلاین پودر غبار زعفران باکیفیت

سفارش آنلاین پودر غبار زعفران باکیفیت

سفارش آنلاین پودر غبار زعفران باکیفیت

جهت سفارش آنلاین محصولات زعفرانی همچون پودر غبار زعفران باکیفیت، با نمایندگان فروش ما تماس حاصل نموده و آن را در حجم های عمده با قیمتی عالی و کاملا به صرفه دریافت کنید.

با توجه به اینکه کشور عزیزمان ایران، حجم زیادی از زعفران جهان را تولید می کند می توانیم در این مسیر پیشرفت های بزرگی داشته باشیم. هنگامی بتوانیم از این زعفران تولیدی، بهترین استفاده را ببریم، در زمینه های دیگری چون صادرات آن نیز موفق خواهیم بود. برای این کار باید محصولات ما از مرغوبیت بالایی برخوردار باشد و کیفیت چشمگیری را دارا باشد.

صادرات زعفران ایران به چه صورت است

سفارش آنلاین پودر غبار زعفران باکیفیت

در حال حاضر ایران از جایگاه خوبی برای صادرات زعفران بسته بندی شده قرار ندارد. به این علت که صادرات آن را به صورت فله ای و خام صورت می‌دهند. به این ترتیب دیگر کشور ها از آن استفاده می کنند تا بتوانند محصولاتی بسته بندی شده با ارزش بیشتری را به دیگران ارائه نمایند و در این بین کسی که ضرر می‌کند، ما هستیم. چرا که هیچ نامی از زعفران ایران بر روی محصولات آن ها درج نشده است.

همچنین قیمت زعفران فله ای بسیار پایین تر از زعفران بسته بندی می باشد و ارزش آن نیز به شدت پایین تر است. ماندگاری آن نیز پایین بوده و به همین سبب به قیمت خیلی ناچیزی به دیگر کشور ها عرضه می گردد.

ما وظیفه داریم تا زعفران های بسته بندی شده را تولید نمایید و آن را به دیگران عرضه کنیم تا نام ایران بر سر زبان ها بیفتد و از بسیاری دیگر جلو بیفتیم.

معرفی فرآورده پودر غبار زعفران

سفارش آنلاین پودر غبار زعفران باکیفیت

جالب است بدانید که پودر غبار زعفران یکی از فرآورده هایی است که توسط شرکت های مختلف بسته بندی شده و به دیگران عرضه می گردد‌. این محصولات با اینکه تمامی خواص زعفران در خود حفظ می کنند، قیمت پایین تری نسبت  به نوع خشک شده و اصلی برخوردار هستند و مشتریان می توانند از آن به ه وری بهتری را صورت دهند. تاجران و مصرف کنندگان به این جهت که پودر غبار زعفران، استفاده از زعفران را سرعت می بخشد و به صرفه تر است، آن را خریداری می نمایند.

صادرات پودر غبار زعفران ایران

سفارش آنلاین پودر غبار زعفران باکیفیت

افرادی که که به کار صادرات نیز مشغول می باشند، می توانند از پودر غبار زعفران استفاده نموده و آن را به دیگر کشور ها ارائه نمایند.

ما وظیفه داریم که از تولیدات زعفران ایران حمایت نماییم و وقتی که مشتریان ایرانی به سمت خرید پودر زعفران هدایت شوند، دیگر مشکلاتی که در اول خبر گفته شد، از سر راه برکنار و نام ایران بار دیگر در جایگاه اصلی خود قرار خواهد گرفت.

تولید مواد اولیه پودر غبار زعفران به چه صورت است

سفارش آنلاین پودر غبار زعفران باکیفیت

کشاورزان عزیز و محترم ایرانی با استفاده از اطلاعاتی که در راه کشت و پرورش محصولات خود به دست آورده اند، همواره می کوشند تا زعفرانی را پدید آورند که از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد. هنگامی که این کشاورزان در فصول مخصوص به برداشت زعفران، کار خود را شروع می کنند، تولیدی ها نیز به فکر تأمین مواد اولیه خود می‌افتند و از کشاورزان می خواهند که بخشی از محصولاتشان را به آن ها ارائه نمایند‌.

سفارش آنلاین پودر غبار زعفران باکیفیت

بسیاری از کشاورزان به که به خوبی می دانند که موقع برداشت گل زعفران بهتر از صبح سحر یا در هنگام غروب باشد. کار را انجام داده و با استفاده از کارگران متعددی به جدا کردن کلاله قرمز آن می‌پردازند‌. در مرحله بعدی خشک کردن گل لاله قرمز صورت می‌گیرد که آن نیز بسیار حساس بوده و تعیین می کند که ماندگاری خواص زعفران تا چه حد خواهد بود. سپس این مقادیر تولیدی به کارخانه ها منتقل می گردد.

سوال داری، من اینجام!