سایت اصلی عرضه پودر ژله زعفرانی

سایت اصلی عرضه پودر ژله زعفرانی

سایت اصلی عرضه پودر ژله زعفرانی

افرادی که مشتاق به تهیه انواع دسر های خوشمزه می باشند می توانند پودر ژله زعفرانی را از سایت اصلی عرضه زعفران با قیمت مناسب دریافت نمایند. کافیست به این آدرس مراجعه نمایند و از شماره های تماس موجود بهره ببرند.

این چاشنی خوش طعم به دلیل خصوصیات ویژه خود از قدیم الایام توسط ایرانیان در پخت مواد مختلف به کار گرفته می شد. از آن زمان تا به حال محبوبیت دسرهای زعفرانی نه تنها کم نشده بلکه با کشف خواص آن بیشتر نیز شده است.

خرید اینترنتی پودر ژله زعفرانی با قیمت عالی

سایت اصلی عرضه پودر ژله زعفرانی

پودر ژله زعفرانی یکی از ژله های خوشمزه و با طعم بی نظیر است که از طریق سایت های مختلفی به صورت اینترنتی با قیمت عالی عرضه می شود و قابل خرید می باشد. ترکيبات این محصول شامل شکر، پودر ژلاتين طبیعی، اسيد سيتريک، ويتامين C و وانيل است. تمام مواد تشکیل دهنده این پودر ارگانیک هستند و این دسر سرشار از ویتامین ها است.

با توجه به این که بسیاری از محصولات مشابه شیمیایی بوده و مضر اند، در تولید این کالا مواد کاملا طبیعی به کار گرفته شده و نحوه مصرف پودر ژله زعفرانی نیز بسیار ساده می باشد. برای درست کردن یک ژله زعفرانی خوش طعم باید محتویات بسته را درون يک ليوان آب جوش یعنی حدود 180 سی سی حل نموده و سپس به همان مقدار 180 سی سی آب سرد به آن افزود.

سایت اصلی عرضه پودر ژله زعفرانی

دقت داشته باشید که برای آزاد شدن هرچه بهتر رنگ زعفران و خوشمزه شدن دسر باید محلول آماده شده را به مدت 2 الی 3 دقيقه بر روی حرارت ملايم قرار داده و آن را هم زد. پس از طی این مراحل می توان آن را در قالب مورد نظر ريخته و 2 الی 3 ساعت در يخچال قرار داد تا ژله ببندد.

جهت سرو ژله زعفران باید ابتدا دور قالب را با کاردک جدا کرده و ته قالب را در آب جوش قرار دهيد تا ژله جدا شود. با رعایت کردن این نکات می توان دسری بی نظیری را برای مهمانی ها و یا خانواده آماده کرد.

ويژگي های پودر ژله زعفرانی

سایت اصلی عرضه پودر ژله زعفرانی

پودر ژله زعفرانی برای مصرف 4 نفر مناسب می باشد و علاوه بر آنتی اکسیدان ها و ریز مغذی های موجود در آن، خواص بی شماری نیز دارد. ژلاتين موجود در ژله ها درد مفاصل را کاهش می دهد و سبب بهبود آن ها می گردد. همچنین زعفران موجود در پودر ژله زعفرانی خاصيت ضد افسردگي و ضد سرطانی را دارا است.

زعفران تسهيل کننده هضم غذا می باشد و برای سیستم گوارش بدن عالی است. همچنین این محصول فاقد چربي بوده و به هیچ عنوان کالری مضری ندارد و میتوان دسر زعفرانی را به عنوان يک ميان وعده رژيمي مصرف کرد. همینطور این ژله تقويت کننده حافظه کودکان می باشد و هوش آن ها را افزایش می دهد.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!