راه سریع سفارش زعفران سحرخیز

راه سریع سفارش زعفران سحرخیز

راه سریع سفارش زعفران سحرخیز

سرمایه گذاران با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات زعفرانی در پی راه سریع سفارش زعفران سحرخیز هستند.

زعفران یک محصول گیاهی پر خاصیت بوده که در صنایع غذایی، درمانی، بهداشتی، رنگرزی و غیره کاربر دارد. امروزه با و جود تکنولوژی بالا در صنایع آزمایشگاهی، دانشمندان به راحتی می توانند عناصر موجود در یک ماده گیاهی را کشف نمایند.

زعفران سحرخیز محصولی گلچین 

راه سریع سفارش زعفران سحرخیز

سفارش زعفران سحرخیز که برگرفته از بهترین طلای سرخ جهان می باشد باعث برخورداری از محصولی کاملا سالم و مرغوب می شود. این محصول، گلچین شده است و در تولید آن هیچ جنس نامرغوبی اذن ورود ندارد.

عطر و بوی دلنشین و بی نظیر زعفران به دلیل وجود اسانس بی رنگ تروپن دار و سافرانال می باشد. همچنین طعم زعفران نشأت گرفته از هیتروزید تلخ پیکرو کروسین و رنگ طلایی آن مربوط به کروسین است.

راه سریع سفارش زعفران سحرخیز

ایران در زمینه تولید محصولات گیاهی بسیاری مشغول به فعالیت می باشد. به گونه ای که در تولید گیاهان دارویی رتبه دوم جهان را دارا است. اما محصول گیاهی که در جهان آن را به نام ایران می شناسند زعفران بوده که سالیانه بیش از ۳۰۰ تن از این گل سلامتی را صادر می نماید.

سفارش زعفران سحرخیز که یکی از برند های مطرح در سطح جهان است از سوی بسیاری از کشور ها صورت می گیرد. این محصول با پاکت های مناسب در وزن های مختلف به متقاضیان صادر می گردد.

محصولات سحرخیز علی الخصوص زعفران آن دارای نشان سه ستاره از مؤسسه عطر و طعم برتر دنیا می باشند که کیفیت آن ها توسط واحد کنترل کیفیت سحرخیز و آزمایشگاه های آن تست می گردد.

کیفیت و پاکت های مناسب زعفران سحرخیز

راه سریع سفارش زعفران سحرخیز

سفارش زعفران سحرخیز باعث دستیابی به محصولی با کیفیت و با پاکت های مناسب می شود. تمامی مراحل کشاورزی طلای سرخ از انتخاب پیاز گرفته تا خشک نمودن رشته ها، همگی تحت نظر متخصصین این حوزه صورت گرفته است.

پاکت های مناسب محصولات سحرخیز باعث حفظ محصول از آسیب و مناسب برای هدیه و صادرات شده است. نوع پاکت نقش بسزایی در انتخاب محصول خواهد داشت.

برای سفارش زعفران سحرخیز می توان از طریق سایت شرکت و یا نمایندگی های فروش در تمامی نقاط کشور اقدام نمود و در کمترین زمان ممکن محصول خود را دریافت کرد.

پیشینه شرکت سحرخیز

برند خوش‌نام سحرخیز از سال ۱۳۱۱ به تهیه و تولید زعفران و فرآورده های آن اشتغال دارد. برند سحرخیز علاوه بر مشتریان وفادار داخلی متقاضیان فراوانی هم در بازار ها بین المللی دارد. 

انواع ویژگی های زعفران:

  • قیمت مناسب
  • زعفران اصل
  • تنوع در محصولات
  • پاکت های شکیل و نفیس

زعفران یک مثقالی سحرخیز در بازار های کشور ما دارای جایگاه ویژه ای می باشد و این جایگاه و محبوبیت تا حدودی مدیون اعتبار،مقبول بودن و شبکه توانمند فروش این برند در ایران و بازارهای جهانی می باشد.

شرکت سحرخیز با گسترش تعداد نمایندگی و شعب خود بستر مناسبی را برای فروش امن و مطمئن برای متقاضیان فراهم کرده است.

 پرفروش ترین و محبوب ترین محصول زعفران سحرخیز

زعفران  از پرکاربرد ترین و البته گران‌ترین ادویه‌های جهان به شمار می‌آید. این ادویه استفاده بسیاری در صنایع غذایی در جهان دارد. البته از گذشته زعفران در ایران جایگاه بالایی داشته و تقریبا رد پای عطر و رنگ آن را در بسیاری از غذاهای روزمره کدبانو های ایران زمین می توان دید.

 در بیشتر کشورهای دیگر زعفران در مراسم و مهمانی های خاص استفاده می شود. از گذشته رایج ترین واحد خرید و فروش برای زعفران، مثقال بوده است. امروزه بین خریداران این محصول، زعفران یک مثقالی سحرخیز جایگاه برتری را داراست.

زعفران یک مثقالی سحرخیز از رشته‌های ممتاز و سرگل زعفران تهیه‌شده است. تهیه زعفران های از بخش سرگل زعفران بهترین و مرغوب‌ترین نوع زعفران به شمار می‌روند.

این زعفران دارای پاکت های شیک و نفیس و قابل اهدا می باشد. همچنین از امتیازات دیگر پاکت های زعفران یک  مثقالی سحرخیز میتوان به توانایی حفظ عطر و تازگی  زعفران ها اشاره کرد.

شرایط نگه داری زعفران یک مثقالی سحرخیز

جهت حفظ کیفیت زعفران یک مثقالی سحرخیز بهتر است شرایط نگه داری ایده آل این محصول را رعایت کنید:

  • درجای خشک و خنک نگه داری شود.
  • دور از نور مستقیم خورشید.
  •  در پاکت های اصلی زیپ دار خود محصول نگهداری شود.
  • اگر قرار بر نگه داری بیش از ۶ماه است بهتر است در شرایط فریز نگهداری شود.

 زعفران یکی از سودآورترین محصولات صادراتی ایران می باشد و تولیدات شرکت سحرخیز هم در زمره این محصولات است. زعفران سحرخیز به صورت عمده و در پاکت های متفاوت به سراسر جهان صادر می شود.

ولی اگر شما قصد فعالیت در زمینه زعفران در بازارهای داخلی را دارید بهتر است زعفران را به صورت عمده و فله ای خرید کنید و در این مسیر از مشاوره با تیم متبحر فرانیز غافل نشوید.

سایت زعفران سحرخیز

با توجه به اینکه زعفران قیمت ثابتی ندارد و روزانه متغیر است، سایت زعفران سحرخیز این امکان را برای مشتریان ایجاد کرده که با مراجعه به آن می توانند از قیمت به روز این محصول مطلع شوند و همچنین خریدی مطمئن و به صرفه انجام دهند.

شرکت سحر خیز یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده زعفران در کشور می باشد. این مجموعه با هدف تولید و عرضه محصولات زعفرانی با کیفیت و مرغوب به بازار همیشه سعی در جلب نظر مشتریان دارد.

این شرکت با بکار گیری افراد کار بلد و با تجربه در مجموعه خود با استفاده از روش های گوناگون تبلیغاتی سعی دارد که مردم را از کیفیت محصولات خود باخبر کند و آنان را به خرید از این شرکت ترغیب می نماید.

این مجموعه با ایجاد سایت زعفران سحرخیز، آماده ارائه خدمات زیادی از جمله نوع و کیفیت محصول، اطلاع از قیمت روزانه و همچنین نحوه خرید آن می باشد. مجموعه فرانیز با برنامه ریزی دقیق برای حفظ اعتماد مشتریان نظارت های دقیقی بر کیفیت محصولات دارد.

خواص و صادرات زعفران سحرخیز

زعفران سحرخیز خواص درمانی بی شماری از جمله کاهش سر درد، تقویت سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از افسردگی، تنظیم خواب، و غیره را شامل شود. این محصول همچنین در مصارف خانگی، رستوران ها، هتل ها، سوپر مارکت ها و شیرینی فروشی ها نیز کاربرد دارد.

زعفران سحرخیز با توجه به کیفیت بالا و پاکت های مناسبی که دارد برای صادرات از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد. شرکت زعفران سحرخیز یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید و فروش زعفران در کشور است و نقش مهمی را در صادرات فراورده های زعفرانی دارد.

زعفران سحرخیز یک محصول صادراتی می باشد که بسیار خوش رنگ، خوش طعم، و کاملا طبیعی است. برند سحرخیز از مرغوب ترین نوع زعفران ایرانی در پاکت های شیک و وزن های مختلف تولید شده است. قیمت زعفران سحرخیز با توجه به عرضه مستقیم نسبت به دیگر برند ها بسیار ارزان تر می باشد.

 مجموعه فرانیز ازجمله شرکت هایی است که به صورت شبانه روزی با مشاوره به صادر کنندگان این امکان را به آنه ها می دهد که صادرات راحت و پر سودی را داشته باشند.

سوال داری، من اینجام!