دریافت بدون معطلی چای زعفران شهری

دریافت بدون معطلی چای زعفران شهری

دریافت بدون معطلی چای زعفران شهری

چای زعفران شهری را می توان بدون معطلی و اتلاف وقت در حجم عمده از این سایت دریافت نمود. تجار و سرمایه گذاران داخلی می توانند به راحتی محصول مورد نظر خود را به این طریق خریداری نمایند.

تجربه ای متفاوت با نوشیدن چای زعفران شهری

دریافت بدون معطلی چای زعفران شهری

با نوشیدن چای زعفران شهری می توان طعمی خاص و بی نظیر را در بین نوشیدنی ها تجربه نمود. طعم خاص این محصول آن را به یکی از پرطرفدارترین محصولات تبدیل کرده است.

گروه محصولات شهری و یا به عبارتی زعفران شهری در زمینه بسته بندی، توزیع و صادرات طلای سرخ از سال ۱۳۵۰ مشغول به فعالیت می باشد. چای زعفرانی یکی از تولیدات این شرکت بوده که در جعبه هایی محتوی ۲۰ عدد تی بگ در اختیار مصرف کننده قرار داده شده است.

تولید چای زعفران شهری از زعفران ناب

دریافت بدون معطلی چای زعفران شهری

دلیل طعم دلپذیر چای زعفران شهری استفاده از گل زعفران باکیفیت می باشد. بدون شک برای تولید یک محصول نهایی انتخاب مواد اولیه سالم نقش بسزایی دارد تا محصول در خور مصرف کننده تولید گردد.

برای تولید زعفران مرغوب باید اولین مرحله یعنی انتخاب پیاز مناسب به درستی صورت گیرد. بهترین شکل پیاز کروی و مناسب ترین وزن آن بین ۸-۳۰ گرم می باشد که البته در کشت گلخانه ای حداقل وزن ۱۵ گرم می باشد.

پیاز اولیه در طول سال اول از بین رفته و جای خود را به پیاز جوان تر که بر روی آن رشد کرده می دهد. بهترین پیاز برای کشت اولیه معمولا از زمین های ۳ تا ۴ ساله انتخاب می گردد. همچنین سالم بودن غده ها و عدم وجود آلودگی بر روی آن ها باعث افزایش میزان بازدهی می شود.

خرید عمده چای زعفران شهری

دریافت بدون معطلی چای زعفران شهری

اگر قصد سرمایه گذاری بر روی جای زعفران شهری را دارید می توانید آن را در حجم عمده از طریق سایت فرانیز با قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمایید. با توجه به کیفیت بالای این محصول می توان آن را برای صادرات انتخاب نمود.

اولین گام موفقیت در صادرات، شناخت بازار های هدف می باشد. برای این منظور باید از قوانین واردات در آن کشور و همچنین میزان نیاز بازار مطلع شوید تا بتوانید در این زمینه بیشترین موفقیت را کسب نمایید.

چای زعفران شهری با طبع و ذائقه کشور های همسایه سازگار می باشد از این رو بیشترین میزان صادرات آن مربوط به کشور های حوزه خلیج فارس می باشد که بیشتر از طریق مرز زمینی و دریایی صورت می گیرد و هزینه کمتری در این مورد صرف می شود.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!