خرید و دریافت قیمت زعفران 4 گرمی قائنات

خرید و دریافت قیمت زعفران 4 گرمی قائنات

خرید و دریافت قیمت زعفران 4 گرمی قائنات

برای اطلاع از قیمت زعفران 4 گرمی قائنات در حجم عمده و همچنین خرید و دریافت آن می توانید از طریق این صفحه با کارشناسان فرانیز ارتباط برقرار نمایید و محصول اصل پایتخت زعفران جهان را خریداری فرمایید.

خرید و دریافت قیمت زعفران 4 گرمی قائنات

عرضه زعفران در وزن های پایین

زعفران گران ترین ادویه در جهان است که به دلیل قیمت بالا آن را در وزن های خیلی پایین نیز به فروش می رسانند تا تمامی علاقه مندان بتوانند از آن استفاده کنند. طلای سرخ را در واحد های گرم، مثقال و کیلو بسته بندی کرده و در اختیار متقاضی قرار می دهند.

وزن های کمتر از یک کیلو گرم فروش جزئی و بالای یک کیلو عمده محسوب می گردد. حجم های عمده معمولا برای صادرات خریداری می شود که متأسفانه بیشتر به صورت فله ای می باشد.

خرید و دریافت قیمت زعفران 4 گرمی قائنات

تعیین قیمت زعفران 4 گرمی

برای تعیین و تصویب قیمت زعفران 4 گرمی چندین عامل مؤثر می باشند که در ذیل چند نمونه از آن ها عنوان می گردد؛

  1. شهر محل کشت: زعفران در بسیاری از استان های کشور کشت و برداشت می شود. اما بهترین و با کیفیت ترین زعفران جهان متعلق به قائنات بوده که بدون شک نسبت به نمونه های دیگر قیمت بالاتری دارد.
  2. نوع زعفران: زعفران را بر حسب درصد خلوص کلاله به انواع مختلفی تقسیم بندی می کنند که نمونه نگین و سرگل آن اعلا تر بوده و برای صادرات معمولا از این دو نوع استفاده می گردد.
  3. شکل بسته بندی: بسته بندی در تعیین قیمت بسیار مؤثر است چرا که هزینه ای که برای آن صرف می شود بر قیمت زعفران افزوده می گردد. ظرف های خاتم کار شده که بسیار شکیل می باشند معمولا برای صادرات بکار می روند.
  4. برند محصول: محبوبیت یک شرکت یا برند در پی رضایت مصرف کننده مشخص می شود. در ایران برند های زعفرانی مختلفی وجود دارد که چند نمونه از آن ها در بین مردم بسیار محبوب می باشند.
خرید و دریافت قیمت زعفران 4 گرمی قائنات

مناسب ترین قیمت زعفران 4 گرمی در فرانیز

برای برخورداری از مناسب ترین قیمت زعفران 4 گرمی قائنات می توانید به سایت فروش فرانیز مراجعه نمایید. فرانیز این محصول را به صورت عمده به قیمت درب کارخانه در اختیار متقاضی قرار می دهد.

یک فروشنده باید قبل از هر چیزی آسایش در خرید و خدمات پس از فروش را در برنامه خود قرار دهد. امروزه با وجود امراض ویروسی و مشغله زیاد افراد، امکان فروش آنلاین می تواند یک راهکار بسیار مناسب برای جلب رضایت خریدار باشد.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!