خرید دمنوش اکسیر زعفران دربند 20 عددی

خرید دمنوش اکسیر زعفران دربند 20 عددی

خرید دمنوش اکسیر زعفران دربند 20 عددی

دمنوش اکسیر زعفران دربند با بهترین قیمت و کیفیت در بسته بندی های 20 عددی به قیمت 105 هزار تومان به فروش می رسد که شما می توانید همین الان با قیمت تخفیفی بسیار عالی ای آن را از فرانیز دریافت نمایید.

خرید دمنوش اکسیر زعفران دربند 20 عددی

دمنوش اکسیر زعفران تشکیل شده از زعفران، گل محمدی و هل می باشد که عطر و طعم بسیار خوشی را دارا بوده و برای کسانی که می خواهند طعم زعفران اصل باکیفیت را تجربه کنند، محصولی بسیار مناسب است.

در ترکیب مواد متشکله ی دمنوش اکسیر زعفران از سرگل زعفران اعلا، گلبرگ و غنچه گل های محمدی و دانه های کوبیده شده ی هل استفاده شده و مانند بقیه محصولات این شرکت، از هیچ نوع ماده افزودنی و شیمیایی در آن وجود ندارد.

دمنوش اکسیر زعفران، محصولی کاملا طبیعی بر پایه ی زعفران است که ترکیب آن با هل و گل محمدی عطر و طعم خاصی را به ارمغان آورده و علاوه بر این شامل خواص بسیاری برای سلامت عمومی بدن می باشد.

زعفران گیاهی از خانواده زنبق ،علفي و چند ساله، بدون ساقه و كورم دار است. گل هاي زعفران بنفش بوده، داراي خامه بلند و كلاله سه بخشي به رنگ نارنجي يا  قرمز مي باشد و همين بخش گل زعفران است که ارزش تجاري دارد. بهترین محل برای رویش زعفران، نواحي معتدل با ارتفاع 1300 تا 2300 متر از سطح دريا است .

خرید دمنوش اکسیر زعفران دربند 20 عددی

در حال حاضر كشت زعفران در ايران به 95% در استان خراسان جنوبی و  5% در استانهاي اصفهان ،كرمان ،مركزي ،يزد ،كرج  و فارس منحصر گرديده است . همچنين كشت زعفران علاوه بر ايران و اسپانيا که از بزرگ ترین تولید و صادر کنندگان زعفران در دنیا هستند، در كشورهای دیگری همچون فرانسه، يونان، الجزاير، مصر، مراكش، ايتاليا، آلمان، استراليا، مكزيك، هندوستان، پاكستان ،چين و تركيه نیز در حال گسترش است. از آن فرآورده های مختلفی نیز به دست می آورند که یکی از مهم ترین آن ها دمنوش اکسیر زعفران می باشد.

ترکیبات دمنوش اکسیر زعفران دربند

ارزش تجاری کلاله ی خشک شده ی زعفران به علت وجود سه ترکیب اصلي و مشتقات آن ها مي باشد.

  • تركيبات زرد رنگ كروسين كه محلول در آب بوده و مسئول رنگ خوش زعفران هستند. 
  • تركيبات تلخ پیکرو کروسین كه سبب طعم بی نظیر زعفران می باشند.
  • و در آخر سافرانال كه عطر و بوي آن را سبب مي شود.
خرید دمنوش اکسیر زعفران دربند 20 عددی

تركيبات گوناگون دیگری از دسته كارتنوئيد ها، آنتوسيانين ها و ترپنوئيد ها نیز در كلاله و گلبرگ زعفران شناسايي شده اند که خود شامل خواص درمانی متعددی اند و مصرف این گونه ترکیبات برای سلامت بدن ضروری می باشد. که همه این ها در محصول دمنوش اکسیر زعفران تولیدی شرکت دربند موجود است.

مزایای استفاده از دمنوش اکسیر زعفران دربند

شرکت گل نوش دربند تهران با به کار گرفتن نیروی کار متشکل از متخصصان مجرب در ضمینه ی گیاهان دارویی و در جهت ترویج فرهنگ صحیح استفاده از گیاهان سنتی به جای داروهای شیمیایی، اقدام به تولید دمنوش های گیاهی به صورت تی بگ یا کیسه ای نموده است تا استفاده از خواص دارویی این گیاهان به سهولت انجام شود و همینطور در صدد بهبود خواص و طعم این دمنوش ها از ترکیب گیاهان مختلف با یکدیگر بهره می برد که دمنوش اکسیر زعفران نمونه ای از محصولات پر فروش این شرکت می باشد.

خرید دمنوش اکسیر زعفران دربند 20 عددی

در سالهای اخیر، استفاده از داروهای شیمیایی به شدت رواج یافته اما تاثیرات عوارض زیان بار این داروها بر سلامت و زندگی مردم، سبب شده تا دوباره به استفاده از گیاهان سنتی روی بیاورند. دمنوش که در طب سنتی، نوشیدنی تهیه شده از گیاهانی با خاصیت دارویی می باشد، جایگزین طبیعی انواع دارو های شیمیایی مضر است.

خرید دمنوش اکسیر زعفران دربند 20 عددی

دمنوش اکسیر زعفران شامل خواصی مانند تقویت هوش و حافظه به خصوص در کودکان، کاهندگی فشار خون، موثر در درمان انواع سرطان مانند سرطان کبد و تخمدان، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، تقویت بینایی و… می باشد.

سوال داری، من اینجام!