حراج اسپری زعفران ایران جهت صادرات

حراج اسپری زعفران ایران جهت صادرات

مرکز فروش اینترنتی اسپری زعفران صدف

تاجران حوزه زعفران برای سفارش با قیمت حراج شده ی اسپری زعفران ایران به سایت های حوزه فروش فرانیز سر بزنند و با نمایندگان فروش آن، جهت صادرات صحبت های لازمه را داشته باشند.

مزایای استفاده از اسپری زعفران

اسپری زعفران ایران

ما در کشورمان محصولات متنوعی را به تولید می رسانیم و به همین منظور در عرصه های مختلف هم پیشرفت خوبی داریم.

برای مثال تولید فرآورده های زعفرانی در این کشور تا حدی ثمربخش بوده است که دیگر کشور ها نیز برای سفارش آن ها اقدام می نمایند. می توان گفت یکی از مهم ترین مزایای استفاده از اسپری زعفران، حمایت از تولید ملی و زحمت کشورزان زحمت کشمان است.

چرا که به طور کلی فرآورده ها دارای هزینه ی کمتری هستند و از این لحاط خریدی اقتصادی تر خواهید داشت. حتی به همین منظور صادرات فرآروده های زعفرانی موفق عمل می کنند و چنین محصولی می تواند در جهان بدرخشد.

 تولید کنندگان اسپری زعفران ایرانی

اسپری زعفران ایران

شرکت های تولیدی فراوانی هستند که در این زمینه فعالیت دارند و شما می توانید با برقراری ارتباط با نمایندگان فروش فرانیز، اسپری زعفران ایران را تهیه نموده و از آن نهایت استفاده را ببرید.

حتی می توانید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر از ایشان کمک خواسته و از خدمات رایگان مشاوره ای فرانیز بهره ببرید. حال به معرفی نام برخی از این برند ها می پردازیم:

  • اسپری زعفران بهرامن
  • دکتر بیز
  • زرافشان
  • زرپر
  • زرپاش
  • مصطفوی

محلول زعفران مرغوب

محلول زعفران مرغوب

اسپری زعفران یکی از فراورده های جدید و به روز جهان می باشد. اسپری زعفران از ترکیب آب تصفیه شده و زعفران مرغوب و سرگل استفاده می شود. محلول زعفران مرغوب را می توان در انواع غذا ها، شیرینی ها، نوشیدنی ها و غیره استفاده کرد.

این محصول را در هر مکان بدون ساییدن و دم کردن زعفران قابل استفاده می باشد. همچنین این محصول سبب راحتی کار آشپزان و خوش رنگ لعاب کردن غذا ها می شود.

 این دسته افراد می توانند از اسپری زعفران جهت خوش طعم کردن غذا استفاده کنند. اسپری زعفران هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت مناسب تر از زعفران است.

محلول زعفران درجه یک

صادرات انواع اسپری زعفران

طی سال های اخیر صادرات اسپری زعفران ایران به کشور های دیگر از رونق خوبی برخوردار بوده است. این محصول به دلیل ارزان قیمت بودن نسبت به خود زعفران بیشتر مورد توجه تاجران قرار می گیرد.

همچنین می تواند سود اقتصادی بالایی را برای صادر کنندگان به وجود بیاورد. از مزیت های صادرات فرآورده های زعفرانی این است که این محصول با برند ایرانی صادر می شود.

به همین دلیل شرکت های خارجی نمی توانند این محصول را با نام خود به جهان معرفی کنند. قیمت اسپری زعفران در بازار های خارجی خیلی بیشتر از بازار های داخلی است.

برای صادرات اسپری زعفران به شرکت های خارجی باید کارهای اداری آن را در لحظه انجام دارد. نوسان قیمت ارز و دلار صادرات این محصول را تحت تاثیر قرار می دهد.

تاجران برای اینکه صادرات پر سودی داشته باشند باید قوانین و قواعد تجارت را رعایت کنند. صادر کنندگان برای اینکه میزان سود حاصل از صادرات را محاسبه کنند باید به یکسری نکات توجه کنند.

قیمت اسپری زعفران در کشور های دیگر یکی از عواملی است که در میزان سود دهی تجارت موثر است. همچنین هزینه حمل و نقل و تعرفه های مالیاتی نیز از عوامل دیگر در محاسبه سود صادرات می باشد.

صادرات انواع اسپری زعفران

قیمت اسپری زعفران

اسپری زعفران در انواع مختلف توسط شرکت های معتددی تولید و به بازار عرضه می شود. اسپری زعفران ایران یکی از برندهای این محصول می باشد که مورد توجه مشتریان زیادی قرار می گیرد. قیمت این محصول همانند دیگر فراورده های زعفرانی ثابت نمی باشد.

عواملی همچون کیفیت، نوع بسته بندی و میزان تقاضای مشتریان بر قیمت اسپری زعفران تاثیر گذار می باشد. این محصول قیمت خیلی کمتری نسبت خود زعفران دارد به همین دلیل بیشتر مورد توجه قرار میگیرد.

مشتریان اگر اسپری زعفران را از مراکز تولیدی خریداری کنند قطعا محصول را با قیمت کمتری خریداری می کنند. همچنین خرید عمده این محصول تخفیفات ویژه ای را نیز برای خریداران به همراه دارد.

خرید و فروش عمده مزایای زیادی برای خریدار و فروشنده دارد. خریدار با این روش به طور مستقیم از تولیدی خرید می کنند و واسطه ای در کار نیست.

قیمت اسپری زعفران

خواص اسپری زعفران

اسپری زعفران دارای عطر طعم و قدرت رنگ دهی بالایی می باشد. همچنین این محصول همانند خود زعفران خواص دارویی و درمانی زیادی دارد. از خواص این محصول می توان به مواردی همچون کاهش افسردگی، تقویت سیستم ایمنی بدن و غیره اشاره کرد.

اسپری زعفران دارای خاصیت آنتی اکسیدان است که می تواند از بدن در مقابل انواع بیماری ها جلوگیری کند. این محصول را می توان به روش های مختلف استفاده کرد تا خواصی که دارد به بدن برسد.

اسپری زعفران به تنهایی داری خواص دارویی درمانی بیشماری است. همچنین می توان با افزودن محصولات دیگر به آن محصولی جدید را با خواص درمانی خوراکی به وجود آورد‌.

مصرف بیش از حد هر محصول ممکن است  برای افراد بسیار خطرناک باشد و باعث بروز مشکلاتی شود. استفاده از این محصول در هنگام بارداری برای زنان باردار توصیه نمی شود چرا که سبب سقط جنین می شود.

قیمت اسپری زعفران

خرید و فروش اسپری زعفران

در سال های گذشته مصرف اسپری زعفران توسط مردم به مقدار قابل توجهی افزایش یافته است. به همین خاطر تولید این محصول هر سال با توجه به نیاز مردم افزایش خواهد یافت.

مصرف کنندگان اسپری زعفران به کیفیت این محصول بسیار اهمیت می دهند. به همین خاطر تولید کنندگان باید محصولی مرغوب را به بازار عرضه کنند.

خرید و فروش اسپری زعفران همانند دیگر محصولات زعفرانی به روش های گوناگون صورت می پذیرد. یکی از روش هایی که مشتریان تمایل به استفاده از آن دارند، خرید و فروش اینترنتی این محصول می باشد.

در خرید اینترنتی اگر مشتریان از کیفیت اسپری زعفران ناراضی باشند می توانند آن را به مراکز فروش پس بدهند. مشتریان همچنین می توانند با حضور در مراکز فروش اسپری زعفران، محصول را به صورت حضوری خریداری کنند.

البته کیفیت و برند محصول در میزان تمایل مردم به استفاده از آن موثر می باشد. اسپری زعفران ایران یکی از برند هایی است که در میان مشتریان داخلی و خارجی طرفداران زیادی دارد.

نقش تبلیغات در بازار اسپری زعفران

نقش تبلیغات در بازار اسپری زعفران

 از دلایلی که باعث افزایش خرید و فروش اسپری زعفران در بازار می شود آگاهی مردم از خواص این محصول است. نقش تبلیغات در رونق بازار این محصول بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.  

اگر محصول با یک برند خوب و معروف به بازار عرضه شود خود یک نوع تبلیغ محسوب می شود. اسپری زعفران ایران یکی از برندهای این محصول می باشد که در بازار از اعتبار خوبی برخوردار می باشد. این فرآورده به دلیل کیفیت بالایی که دارد از طرفداران زیادی بر خوردار می باشد.

تبلیغات به روش های مختلفی انجام می گیرد . به دلیل دسترسی اکثر مردم به اینترنت ، بهترین روش برای تبلیغات اسپری زعفران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می باشند.

موارد استفاده از اسپری زعفران ۱۱۰ گرمی

اسپری زعفران ۱۱۰ گرمی کاملا طبیعی بوده و از هیچ گونه ماده افزودنی در آن استفاده نشده است. این محصول اگر در معرض هوا و نور قرار نگیرد قدرت ماندگاری بسیار بالایی دارد. به همین دلیل این فراورده نظر مشتریان  زیادی را به خود جلب کرده است.

 اسپری زعفران مصارف خوراکی بی شماری دارد. این محصول همچنین در بستنی فروشی ها و شیرینی پزی ها  به عنوان تزیین مورد استفاده قرار می گیرد. این فرآورده در بسته بندی های کاملا بهداشتی در فروشگاه های زعفرانی سراسر کشور موجود می باشد.

رابطه مستقیم میزان فروش با قیمت محصول

قیمت یکی از موارد تأثیرگذار بر میزان فروش یک محصول می‌باشد. در واقع یک رابطه مستقیم بین این دو مقوله وجود دارد. باتوجه به نوسانات بازار و گرانی‌های مکرر، افراد به‌دنبال خرید محصولاتی با نرخ مناسب هستند.

اکثر افراد جامعه از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیستند لذا باید اجناسی با رنج‌های قیمت متفاوت عرضه گردد. فرآورده‌های زعفرانی جزء گروه محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب می‌باشند که امکان خرید آن برای تمام افراد میسر است.

قیمت هر محصول باید بر روی ظرف بسته‌بندی حک گردد تا مشتری قبل از خرید از آن آگاهی یابد. همچنین سایت‌های فروش باید نرخ محصولات خود را در کنار آن اعلام نمایند.

اسپری زعفران ایران یکی از کالا‌های مقرون‌به‌صرفه بوده که از قیمت متعادلی برخوردار است. باتوجه به نرخ بالای زعفران خشک، خرید این قبیل محصولات، به اقتصاد خانوار کمک می‌کند.

صادرات زعفران به امارات

امارات بزرگترین واردکننده زعفران در آسیا می‌باشد. این کشور با خیلی از کشور‌های جهان در ارتباط بوده و به‌وسیله فروش زعفران ایرانی سود کلانی را کسب می‌کند. تجار، طلای‌سرخ ایرانی را به دو صورت فله‌ای و بسته‌بندی‌شده صادر می‌نمایند.

بازار امارات همواره به‌روی زعفران و فرآورده‌های آن باز بوده و از این محصول ایرانی استقبال بالایی صورت می‌گیرد. این کشور، زعفران مازاد بر مصرف خود را به کشور‌های متقاضی صادر می‌نماید.

دبی یکی از بزرگترین و مطرح ترین مراکز تجاری در سطح دنیا می‌باشد. بازرگانان ایرانی به صادرات زعفران به این منطقه اهمیت زیادی می‌دهند. این شهر به یکی از قطب‌های واردات و صادرات در سطح جهان تبدیل شده چرا که دارای نمایشگاه‌های بزرگی است.

اسپری زعفران ایران یکی از محصولاتی بوده که در این نمایشگاه‌ها معرفی می‌شود. این فرآورده در برند‌های معتبر صادر می‌گردد.

همچنین وجود بنادر و فرودگاه‌های زیاد در این کشور باعث شده تا به شاه‌راه تجارت در خاورمیانه تبدیل گردد. صادرات زعفران به این کشور از دو طریق هوایی و دریایی صورت می‌گیرد. حمل‌و‌نقل با لنج به‌صرفه‌تر بوده و بسیاری از تجار این روش را بر‌می‌گزینند.

فروش اسپری زعفران ایران برای صادرات

اسپری زعفران ایران یکی از کالا‌های صادراتی بوده که همواره نظر تجار را به سوی خود جلب کرده است. فروش این فرآورده برای صادرکنندگان همراه با تخفیفات ویژه‌ای صورت می‌پذیرد.

فروش اسپری زعفران ایران برای صادرات

محصولی برای صادرات برگزیده می‌شود که از شرایط لازم برخوردار باشد. از جمله این شرایط می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • سلامت و بهداشت محصول: طبعا فرآورده‌ای برای این منظور انتخاب می‌شود که دارای پروانه بهداشت باشد.
  • بسته‌بندی مناسب: بسته‌بندی نقش بسزایی در این زمینه دارد و باید از بهترین اجناس بهره گرفته شود.
  • درج اطلاعات با زبان کشور مقصد: باتوجه به کشور هدف، باید تمامی اطلاعات بر روی ظرف بسته‌بندی درج گردد.
  • کیفیت مطلوب: بدون شک هر محصولی دارای درجه‌های کیفی متفاوتی است. تاجر باید باتوجه به سفارش متقاضی، محصول خود را انتخاب کند.

تولید زعفران در اهواز

زعفران از جمله محصولات گیاهی بوده که امکان کشت آن در بسیاری از نقاط کشور وجود دارد. اهواز یکی از مناطقی بوده که در طی سال‌های اخیر توانسته بر میزان تولید خود بیافزاید.

ایذه از شهرستان‌های این استان بوده که بیش از ۲۰ هکتار از اراضی آن به کشت زعفران اختصاص یافته است. آب‌و‌هوای این شهر با گل زعفران سازگار بوده و محصول برداشت‌شده از کیفیت مناسبی برخوردار است.

کاشت طلای‌سرخ در این استان باعث اشتغال‌زایی به صورت مستقیم و غیرمستقیم شده است. میزان تقاضا برای صادرات یک محصول، بستگی به درجه کیفی آن دارد.

خرید آنلاین دارای چه مزیت‌هایی است؟

خرید‌و‌فروش آنلاین یکی از روش‌های انجام گرفتن معامله است که در طی سال‌های اخیر با استقبال بالایی مواجه بوده است. این روش دارای مزایای زیادی بوده که در ذیل به اختصار بیان می‌گردد:

  • امکان مقایسه قیمت برند‌های مختلف: با مراجعه به سایت‌های فروش مختلف، می‌توان خریدی به‌صرفه انجام داد. دلیل این امر، امکان مقایسه تمامی برند‌ها در مراکز مختلف بوده که می‌توان مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمود.
  • کاهش هزینه حمل‌و‌نقل: با این روش از خرید، لزومی به مراجعه حضوری نموده و در نتیجه هزینه کمتری صرف می‌شود. گاهی برای خرید عمده یک محصول باید مسافت زیادی را طی کرد که در خرید اینترنتی، لزومی به انجام آن نمی‌باشد.

  • امکان خرید از تمام نقاط کشور: محصولاتی مانند اسپری زعفران ایران در تمام نقاط کشور تولید نمی‌گردد و باید به شهر خاصی مراجعه کرد. باوجود روش آنلاین می‌توان از تمام نقاط کشور و جهان، خرید خود را انجام داد.
  • امکان خرید در هر ساعت از شبانه‌روز: مراکز فروش حضوری در ساعت مشخصی از روز به مشتری خدمات می‌دهند. اما در سایت‌های فروش می‌توان در هر ساعت از شبانه‌روز ثبت سفارش کرد.

امروزه بسیاری از شرکت‌های بازرگانی و مراکز فروش عمده به عرضه آنلاین این محصول می‌پردازند.

عرضه اسپری زعفران ایران در شهرهای شمالی

شهرهای شمالی از جمله مناطق شلوغ و پرجمعیت کشور می‌باشند. شمال کشور از آب‌و‌هوای بسیار مناسبی برخوردار بوده که باعث جذب مسافران و گردشگران زیادی می‌شود. عرضه اسپری زعفران ایران در این بخش از کشور، به صورت گسترده انجام می‌گیرد.

شهر‌های گردشگری همواره هتل‌ها و رستوران‌های زیادی را در خود جای می‌دهند. این اصناف با ارائه بهترین خدمات سعی در جلب رضایت مراجعه‌کنندگان دارند.

خرید مواد غذایی سالم و باکیفیت مانند اسپری زعفران ایران می‌تواند در این زمینه مؤثر باشد. این فرآورده در رستوران‌ها کارایی زیادی دارد چراکه می‌توان به‌وسیله آن زیباترین تزئینات را خلق نمود و باعث جذب مشتری شد.

عرضه اسپری زعفران ایران در شهرهای شمالی

اقلیم شمال کشور برای پرورش زعفران مناسب نبوده لذا محصول موردنیاز خود را از دیگر استان‌ها تأمین می‌کند. طلای‌سرخ و فرآورده‌های آن در بیشتر فروشگاه‌ها‌ی این منطقه توزیع می‌شود. همچنین متقاضیان می‌توانند به روش آنلاین حجم دلخواه موردنیاز خود را سفارش دهند.

طبعا گروهی از این محصولات کارایی و کیفیت برتری دارند لذا سرمایه‌گذاران بر فروش آن‌ها تمرکز بیشتری دارند. بدون‌شک تمامی مشتریان به‌دنبال خرید اجناس باکیفیت هستند.

زعفران ایرانی در جهان بی‌همتا بوده لذا می‌توان با اطمینان‌خاطر آن را خریداری نمود. آمار میزان صادرات به اکثر نقاط جهان، یکی از دلایل اثبات کننده این ادعا می‌باشد.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!