تهیه پودر ریشه زعفران بدون ناخالصی

تهیه پودر ریشه زعفران بدون ناخالصی

تهیه پودر ریشه زعفران بدون ناخالصی

تمام قسمت های گل زعفران سرشار از خواص درمانی می باشند. برای تهیه پودر ریشه زعفران بدون ناخالصی در حجم عمده می توانید از طریق همین سایت اقدام فرمایید تا محصولی با کیفیت و سالم در اختیار شما قرار گیرد.

تقسیم بندی زعفران بر اساس جداسازی ریشه

تهیه پودر ریشه زعفران بدون ناخالصی

در فصل برداشت پس از مرحله چیدن گل ها باید بلافاصله اقدام به جداسازی رشته ها نمایند. انتهای کلاله به خامه وصل بوده که در بعضی گونه ها آن ها را با هم جدا می کنند. به این نوع از زعفران که رشته کامل را شامل می باشد و دارای عطر و بوی خاصی بوده دختر پیچ می گویند که قیمت پایین تری نسبت به گونه های دیگر دارد.

اما در انواع سرگل و نگین باید ریشه به طور کامل از کلاله جدا شود چون قسمت خامه بدون رنگ بوده و دلیل آن عدم وجود کروسین در آن می باشد. در خراسان به ریشه های جدا شده زعفران سفید می گویند که خواص زعفران را البته با میزان پایین تر با خود به همراه دارد.

قیمت یک کیلو پودر ریشه زعفران

تهیه پودر ریشه زعفران بدون ناخالصی

پودر ریشه زعفران دارای عناصر معدنی همچون آهن، کلسیم و منگنز می باشد. این محصول دارای قیمت پایینی بوده که بیشتر آن را به خاطر عطری که دارد مورد استفاده قرار می دهند‌.

قیمت یک کیلو از پودر ریشه معادل با ۱۲۰۰۰۰۰ هزار عنوان گردیده است که به صورت مثقالی نیز عرضه می گردد. می توان برای استفاده بهتر، آن را با مقداری از رشته های قرمز رنگ زعفران مخلوط کرد‌.

بهترین روش استفاده از ریشه زعفران آسیاب کردن آن است که باید تازه به تازه آن را پودر کرد تا ملکول های فرار یا همان عطر دهنده ها حفظ شوند. از این محصول می توان برای آشپزی و شیرینی پزی بهره گرفت.

تهیه پودر ریشه زعفران بدون ناخالصی

پودر ریشه زعفران در بیشتر شرکت های داخلی در کنار دیگر فرآورده های زعفرانی تولید می گردد و در بسته بندی های مختلف به بازار عرضه می شود. عطاری ها یکی از اصلی ترین مراکز فروش این محصول می باشند.

زعفران را برای درمان خیلی از امراض توصیه می کنند. اما از تأثیر آن بر درمان افسردگی تأکید شده و مقالات بسیاری در این زمینه نوشته شده است. طبق تحقیقات انجام شده تمام قسمت های این گل سلامتی در درمان این بیماری مؤثر می باشد.

پودر ریشه زعفران در کنار خود طلای سرخ در مراکز فروش حضوری و اینترنتی عرضه می گردد تا خریدار بتواند به راحتی به آن دسترسی داشته باشد. خرید آنلاین از نمایندگی ها یکی از روش های مطمئن خرید می باشد.

سوال داری، من اینجام!