بزرگترین مرکز عرضه زعفران فله ای مشهد

بزرگترین مرکز عرضه زعفران فله ای مشهد

بزرگترین مرکز عرضه زعفران فله ای مشهد

اگر به دنبال معتبر ترین و بزرگترین مرکز عرضه زعفران فله ای مشهد هستید ما به شما بازرگانی فرانیز را معرفی می کنیم که با ارائه محصول اصل و با کیفیت تمام تلاش خود را بر کسب رضایت مصرف کننده قرار داده است.

بزرگترین مرکز عرضه زعفران فله ای مشهد

خراسان رضوی بزرگترین تولید کننده زعفران در کشور می باشد. طلای سرخ سوغات اصلی این شهر مقدس به حساب می آید، به طوری که عبور در بازار آن و استشمام عطر این ادویه آفتاب هر کسی را به خرید آن وسوسه می کند.

فروش زعفران فله ای مشهد توسط کشاورزان و شرکت های تولیدی صورت می گیرد. خرید بدون بسته بندی معمولا برای حجم های بالاتر می باشد که خود خریدار آن را به صورت گرمی در ظرف های دلخواه عرضه می کند.

بیشترین زعفران صادراتی از استان های خراسان رضوی و جنوبی می باشد که معمولا به صورت فله ای به کشور های اروپایی و آسیایی صادر می شود.

بهترین زمان برای خرید زعفران فله ای مشهد

بزرگترین مرکز عرضه زعفران فله ای مشهد

زعفران فله ای مشهد را می توان در فصل برداشت محصول با قیمتی بسیار مناسب تر نسبت به دیگر فصول سال از خود کشاورز خریداری نمود. در این ایام بازار خرید و فروش طلای سرخ دایر می باشد و بیشتر معاملات بزرگ مربوط به آن در این زمان صورت می گیرد.

روش نگهداری زعفران بعد از خرید

بزرگترین مرکز عرضه زعفران فله ای مشهد

برای نگهداری زعفران باید یک سری اصول را رعایت نمود. قرار دادن این ادویه در معرض نور خورشید و هوای گرم از ترکیبات مؤثر آن خواهد کاست. برای این منظور ظروف فلزی و شیشه های تیره بسیار مناسب می باشند.

رطوبت در کنار اینکه باعث کاسته شدن از عطر زعفران می شود باعث جلوگیری از پودر شدن صحیح آن نیز خواهد شد. پس برای بهره مند شدن از تمام خواص طلای سرخ بهتر است از آن به خوبی نگهداری نمود.

برای پودر کردن زعفران می توان از هاون های مخصوص و یا دستگاه آسیاب قهوه استفاده کرد که با وجود مشغله زیاد و عدم زمان کافی برای روش سنتی، راه حل دوم کارایی بیشتری دارد.

پودر زعفران آماده محصولی کارآمد و تولید شده در شرکت های داخلی می باشد که با استفاده از آن دیگر لزومی به پودر کردن زعفران قبل از مصرف نیست.

زعفران فله ای مشهد توسط شرکت ها و نمایندگی های آن ها نیز با قیمتی بسیار مناسب و با حذف واسطه ها در اختیار متقاضیان قرار داده می شود. برای کسب آگاهی بیشتر می توانید با ما تماس حاصل فرمایید و از مشاوره کارشناسان خبره بهره بگیرید.

سوال داری، من اینجام!