بزرگترین سایت چای سیاه زعفرانی سحرخیز

بزرگترین سایت چای سیاه زعفرانی سحرخیز

بزرگترین سایت چای سیاه زعفرانی سحرخیز

افراد و تجار که مایل به خرید و سفارش چای سیاه زعفرانی سحرخیز از بزرگترین فروشگاه معتبر هستند می توانند از طریق سایت پیش رو اقدام نمایند.

بزرگترین سایت چای سیاه زعفرانی سحرخیز

برند معتبر سحرخیز

شرکت زعفران سحرخیز مجموعه‌ای خانوادگی است که از سال ۱۳۱۱ با اعتقاد بر ارائه محصولات با کیفیت و اصل با احترام به مشتری توسط حاج محمد سحرخیز بنیان گذاری شده است. فعالیت این برند در قالب فروشگاه‌‌‌‌‌‌های زعفران سحرخیز ادامه داشت و کم کم این مجموعه به برند خیلی بزرگی تبدیل شد.

برند سحرخیز اعتماد مشتری را یکی از با ارزش ‌ترین سرمایه‌ هایی می باشد که طی هشتاد سال فعالیت خود در زمینه فروش زعفران و دیگر فرآورده های زعفرانی به دست آورده است.

شرکت سحرخیز خود را ملزم به انجام اقدامات کنترلی و نظارت دقیق می داند. این اقدامات فرآیند پیچیده ‌ای را از مزرعه تا مصرف در بر می‌گیرد. این شرکت کلیه محصولات خود را پس از تایید واحد کنترل کیفیت در محیطی کاملا بهداشتی و با استفاده از فناوری پیشرفته و بهره‌گیری از کارشناسان، متخصصین و کارکنان متعهد، تولید و در پاکت قرار می دهد.

در سال ۱۳۸۶ شعبه‌ای از نمایندگی‌های فروش سحرخیز در تهران آغاز به کار کرد و سال ۱۳۸۹ شرکت پخش بینالود پارسیان به عنوان تخصصی‌ترین شرکت پخش محصولات سحرخیز راه‌اندازی شد.

در سال ۱۳۹۳ برند سحرخیز موفق به دریافت لوح سپاس برای ارتقای سطح سلامت جامعه از دانشگاه علوم پزشکی مشهد شد و در سال ۱۳۹۶ سازمان نظارت بر غذا و دارو، سحرخیز را به عنوان واحد نمونه‌ی کشوری برگزید.

سحرخیز علاوه بر مشهد در یزد، ساری، کرج، رشت، قم، شیراز، اهواز، تبریز، اصفهان و تهران شعبه دارد این برند دارای یک شعبه‌ خارجی در کانادا نیز می باشد.

بزرگترین سایت چای سیاه زعفرانی سحرخیز

صادرات چای سیاه زعفرانی سحرخیز

در سال های اخیر صادرات فرآورده های زعفران مانند چای سیاه زعفرانی سحرخیز با رونق زیادی رو به رو شده است. افرادی که به دنبال حجم عمده ای از این محصول برای صادرات هستند می توانند از طریق سایت فرانیز اقدام نمایند و خریدی مطمئن را به صورت تضمینی با قیمت مناسب انجام دهند.

 تمامی محصولات مجموعه فرانیز کیفیت و مرغوبیت لازم را دارند. با صادرات محصولات زعفرانی می توانید سود آوری خوبی داشته باشید.

برند های زیادی برای صادرات وجود دارد اما افراد در خارج از ایران هم با برند های معتبر و اصل آشنا می باشند و به دنبال با کیفیت ترین محصولات زعفرانی هستند.

چای سیاه زعفرانی سحرخیز از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار می باشد و یکی از محصولات برند معتبر سحرخیز است که این افراد را بیشتر ترغیب به خرید آن می کند و به همین دلیل تاجران با تجارت آن از سود بالایی بهره مند می شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید چای سیاه زعفرانی سحرخیز افراد هم اکنون می توانند با نمایندگان فروش بزرگترین سایت چای زعفرانی ارتباط برقرار نمایند.

بزرگترین سایت چای سیاه زعفرانی سحرخیز

آسان ترین روش خرید چای سیاه زعفرانی

در سال های اخیر تولیدکنندگان برای راحتی مشتریان خود فروشگاه های آنلاینی را تاسیس کردند. اکنون افراد و تجار می توانند با آسان ترین روش ممکن خرید مطمئنی را انجام دهند و به دلیل نبود واسطه در این میان قیمت کمتری را نسبت به بازار می پردازند.

قیمت چای سیاه زعفرانی سحرخیز

قیمت چای سیاه زعفرانی سحرخیز مانند دیگر محصولات مشخص نیست و بستگی به نوسانات دلار همچنین منبع خرید و کیفیت محصول دارد.

تجار می توانند برای آگاهی از قیمت چای زعفران به مشاوران فروش بزرگترین سایت چای زعفرانی از طریق قسمت تماس با ما مراجعه نمایند. همچنین از این محصول مقرون به صرفه بهره مند شوند.

خرید چای سیاه زعفرانی از طریق مجموعه فرانیز شامل هیچگونه هزینه ی اضافی نمی شود. کافیست برای مطلع شدن از کیفیت و نحوه ارسال با مشاوران فروش سایت فرانیز از طریق قسمت تماس با ما ارتباط برقرار نمایید.

خرید اینترنتی چای سیاه زعفرانی سحرخیز

به مرور زمان تولیدکنندگان زعفران به دلیل راحتی مشتریان خود فروشگاه های آنلاین شان را تاسیس کردند. مجموعه زعفران یک فروشگاه آنلاین معتبر می باشد.

با خرید چای زعفران سحرخیز از این مجموعه افراد همان قیمت درب کارخانه را پرداخت خواهند کرد. همچنین بزرگترین سایت چای زعفرانی برای مشتریان خود این امکان را فراهم کرده تا قبل از خرید درخواست نمونه دهند و از کیفیت محصولات مطمئن گردند.

 سرمایه گذاری روی صادرات چای سیاه زعفران

چای، گیاهی قدیمی است که مبدا آن را کشور چین می دانند. بعد از رواج استفاده از این گیاه مردم به خواص دارویی و طعم بی نظیر آن پی بردند. کشورهای اروپایی نیز اقدام به واردات چای زعفران کرده اند.

زعفران گیاهی است که دارای پیاز می باشد و این پیاز غلاف قهوه‌ای رنگی دارد. کاشت زعفران در جنوب غربی آسیا، جنوب اروپا و جنوب اسپانیا رواج دارد. قسمتی که از آن برای تولید زعفران استفاده می شود همان کلاله است.

کلاله زعفران آن دارای املاح معدنی موسیلاژ و چربی می باشد. صنایع غذایی روز به روز پیشرفته تر و تلاش می کنند محصولات غذایی متنوع تری با خواص بیشتر و طعم دلپذیرتر را روانه بازار کنند.

بر این اساس ممکن است گیاهان دارویی مفید را با یکدیگر ترکیب کنند تا به نوشیدنی لذیذتر و متنوع‌تری دست پیدا کنند. احتمالاً چای سیاه زعفران هم به همین ترتیب تولید شده است.

 چای سیاه زعفران معمولاً به صورت کیسه ای در بازار موجود است. بزرگترین سایت چای زعفرانی خوش‌بو و خوش طعم را در یک عصر زمستانی در کنار چند توت خشک و یا خرما نوش جان کنید.

سرمایه گذاری روی صادرات چای سیاه زعفران

زعفران ایران یکی از برترین محصولات صادراتی ایران می باشد نود درصد زعفران مورد تبادل در بازارهای جهانی زعفران ایرانی است. تجار ایرانی زعفران پس از مشاهده استقبال کشورهای اروپایی از چای زعفران تصمیم به توسعه تجارت این محصول را گرفتند.

در ایران هم تولید کننده های زعفران تصمیم به تولید محصولات زعفرانی مفید و خوشمزه گرفتند. یکی از این محصولات چای سیاه زعفران است. چای سیاه زعفران ایران به اکثر کشورهای دنیا صادر می شود و قیمت آن برگرفته از قیمت زعفران خالص است.

با توجه به استفاده زیاد از زعفران و چای سیاه مرغوب در این محصول، قیمت و فروش این کالا در بازارهای داخلی و جهانی بالاتر می شود. اگر شما ما قصد خرید این کالا را به صورت عمده دارید، متخصصان مجموعه فرانیز خوشحال می شوند که در این راه مشاور شما باشند.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!