باشگاه مشتریان زعفران خراسان رضوی

باشگاه مشتریان زعفران خراسان رضوی

باشگاه مشتریان زعفران خراسان رضوی

با عضویت در باشگاه مشتریان زعفران خراسان رضوی می توان از امتیازات و تخفیفات این باشگاه برخوردار شد‌. هدف این باشگاه، عرضه مرغوب ترین محصولات زعفران با کیفیت عالی است.

کشت مناسب زعفران خراسان رضوی

باشگاه مشتریان زعفران خراسان رضوی

زعفران یک محصول چند ساله است که در برخی از مناطق کشورمان، با شرایط آب و هوای مناسب و حاصل خیز تولید می شود. بعد از کاشت پیاز زعفران، زمین طی یک دوره ۵ تا ۱۰ سال گل دهی دارد و در طول ۷ سال محصول خواهد داد. یکی از بهترین مناطق ایران که بیشترین کشت زعفران را دارد،  استان خراسان رضوی است. این استان به لحاظ شرایط آب و هوایی بسیار مناسبی که دارد توانسته که سهم هشتاد و پنج درصدی از تولید زعفران ایران را به خود اختصاص دهد.

کشت زعفران خراسان رضوی به قدری گسترده است، که تقریبا در تمامی شهرها و روستاهای آن مردم زیادی مشغول به انجام این کار هستند. این استان تقریبا  از بزرگ ترین استان های تولید کننده زعفران به شمار می آید. زعفران خراسان رضوی، یکی از با کیفیت ترین نوع زعفران در ایران است. این نوع محصول به دلیل داشتن کیفیت و مرغوبیت بالا، محبوبیت فراوانی در بین مصرف کنندگان دارد.

باشگاه مشتریان زعفران خراسان رضوی

از بهترین مشخصات زعفران خراسان رضوی، مرغوبیت بسیار عالی، عطر و طعم بسیار دل پذیر آن است که در پخت و تهیه دمنوش ها نقش قابل توجهی دارد. رنگ این محصول، قرمز تیره است و تنها مقدار اندکی از آن لازم است تا به غذا  رنگ و عطر دل نشین بدهد.

زعفران خراسان رضوی به جهت کیفیت و مرغوبیت بالایی که دارد، علاوه بر تقاضای داخلی زیادی که دارد، تقاضای به خصوصی نیز در بازارهای جهانی دارد. امروزه که مردم ایران و سایر کشور ها درگیر ویروس منحوس کرونا هستند، می توانند از زعفران یا زرپران به دلیل خواص دارویی بی شماری که دارد برای تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده کنند. زیرا مصرف این گیاه با ارزش مانع از ورود باکتری ها و ویروس های مضر به بدن می شود.

ویژگی های زعفران خراسان رضوی

باشگاه مشتریان زعفران خراسان رضوی

از ویژگی های زعفران خراسان رضوی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • زعفران خراسان رضوی، دارای عطر و طعم به خصوصی است.
  • هیچ گونه زردی در آن دیده نمی شود.
  • کلاله های قرمز رنگ آن کاملا سالم و بدون شکستگی است.
  • بالاترین قدرت رنگ دهی را دارد.
  • بیشترین زعفران این استان از نوع سرگل است. که از مهم ترین ویژگی های زعفران خراسان رضوی به شمار می آید.

هر کدام از این ویژگی ها توانسته است، مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!