انواع نوشیدنی زعفران با بسته بندی جدید

انواع نوشیدنی زعفران با بسته بندی جدید

انواع نوشیدنی زعفران

جهت تهیه انواع نوشیدنی زعفران می توانید از طریق سایت های فروشگاهی فرانیز اقدام نموده و بسته بندی های جدید و برند های متفاوت آن را با بهترین قیمت و کیفیت موجود در بازار تجربه نماید.

فرانیز با توجه به اهمیت بسته بندی در فروش انواع نوشیدنی زعفران، شروع به عرضه محصولات با کیفیت و بسته بندی کاملا جدیده کرده است. از اقدامات اولیه در تولید، نگهداری و عرضه زعفران بسته بندی آن به شکل محصولات گوناگون می باشد. از آنجایی که رمز موفقیت بسیاری از برند های خارجی در بسته بندی آن هاست، طراحی بسته بندی های جدید در افزایش فروش و متقاضی نقش کاملا برجسته ای دارد و به همین علت کارخانه های بسته بندی زعفرانی به آن اهمیت می دهند.

از جمله مواردی که در بسته بندی ها به خصوص بسته بندی انواع نوشیدنی زعفران نقش دارند جنس، رنگ، طرح، خط و… می باشند.

توضیحاتی راجع به گیاه زعفران

انواع نوشیدنی زعفران

زعفران یکی از ارزشمندترین کالا های صادراتی ایران است که با رنگ و رایحه ای دل انگیز و مزه ای دلپذیر جهانیان را مجذوب خود کرده و در سراسر جهان محبوب شده است.

زعفران با خواص شادی بخش خود و همچنین اثرات شناخته شده در لطافت و زیبایی پوست و چهره و همچنین دیگر خصوصیات جادویی خود، به صورت محصولات گوناگونی همانند انواع دمنوش زعفران تولید می گردد و تاجران در فکر کسب سود هرچه بیشتر از تجارت آن می باشند که بهتر است آن را در جهت فرآورده های گیاه زعفران قرار بدهند و نه خام فروشی و عرضه محصولات فله ای.

نقش بسته بندی انواع نوشیدنی زعفران در بازاریابی

انواع نوشیدنی زعفران

به منظور انجام بازاریابی موفقیت آمیز، لازم است که تولید کنندگان با توجه به نقش بسته بندی انواع نوشیدنی زعفران در به فروش رسیدن آن بتوانند محصولات خود را مطابق با کمیت، کیفیت، طراحی زیبا، قیمت و زمان بندی مورد نظر خریدار و مصرف کنده عرضه نمایند.

بسته بندی اجناس، اولین چیزی است که چشم بیننده را در قفسه ی مغازه ها به خود جلب می کند. در واقع بسته بندی همانند لباسی است که می تواند به یکی از دو جنس کاملا مشابه در چشم خریدار برتری ببخشد.

بسته بندی انواع نوشیدنی زعفران به چه صورت است

انواع نوشیدنی زعفران

بسته بندی زعفران انواع مختلفی دارد  و بسته به نوع محصول، بهترین بسته بندی انتخاب می شود. بسته هایی که برای انواع نوشیدنی زعفران استفاده می شوند به صورت پلی اتیلن و پلی استر پلی اتیلن با ضخامت های مختلف می باشند که بهترین ضخامت، ۶۶ میکرومتر است.

همچنین بسته هایی که تحت فرآیندی اتمسفر آن ها تغییر یافته باشد و گاز های موجود در آن ها تنطیم شود، می توانند به طور کامل کیفیت انواع نوشیدنی زعفران را حفظ کرده و روند کاهش خصوصیات کیفی زعفران را به طور قطعی کند سازند. به همین منظور بسته های پلی اتیلنی که حاوی ترکیب گاز دی اکسید کربن اکسیژن و نیتروژن اند جهت حفظ خصوصیات کمی و کیفی زعفران مناسب می باشند.

انواع نوشیدنی زعفران

همچنین برخی از انواع نوشیدنی زعفران در بسته بندی های شیشه ای به بازار عرضه می شوند. چرا که شیشه از جمله موادی است که با محتویات درون خود واکنش نمی دهد و سبب حفظ کیفیت زعفران به همان گونه که بود می گردد.

با این وجود مواردی همچون شکننده بودن آن و عدم مقاومت در برابر گرما و سرما سبب شده تا بسیاری به بسته بندی های دیگر جهت حفظ خواص و طعم انواع نوشیدنی های زعفرانی باشند.

انواع نوشیدنی زعفران

به طور کل عرضه ی انواع نوشیدنی زعفران با بسته بندی هایی که علاوه بر زیبایی و جذب خریدار، طراحی منحصر به فردی جهت نگه داری از این محصول کشاورزی طلا مانند دارند بسیار به صرفه تر اند و نه تنها از هزینه های اضافی جلوگیری می کنند بلکه از هرگونه خسارت و ضرر جلوگیری می کنند.

سوال داری، من اینجام!