اطلاع یافتن از قیمت روز زعفران گناباد

اطلاع یافتن از قیمت روز زعفران گناباد

اطلاع یافتن از قیمت روز زعفران گناباد

برای اطلاع یافتن از قیمت روز زعفران گناباد باید آشنایی حداقل مختصری با انواع آن و میزان تفاوت آنها با یکدیگر داشت. جهت دریافت لیست قیمت تمامی محصولات زعفرانی می توانید از طریق این سایت و برقراری ارتباط با مشاوران مجموعه اقدام نمایید.

خرید زعفران گناباد خراسان رضوی

اطلاع یافتن از قیمت روز زعفران گناباد

بی شک یکی از معروف ترین محصولات کشاورزی استان خراسان رضوی زعفران زعفران است که در این میان زعفران شهرستان گناباد که به ثبت جهانی رسیده است، یکی از مرغوب ترین زعفران های کشت شده نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان می باشد.

گناباد یکی از قدیمی ترین و کهن سال ترین شهرهای ایران است که در فاصله 287 کیلومتری مشهد مقدس واقع شده است. شهرستان گناباد در کنار شهرستان های تربت حیدریه و قائنات مرکز اصلی تولید و کشت زعفران در ایران می باشد. هرچند که زعفران تربت حیدریه و قائنات دارای رشته های درشت تری نسبت به زعفران گناباد است اما با ثبت جهانی طلای سرخ گناباد در سازمان فائو می توان به میزان ارزش و مرغوبیت این نوع از زعفران پی برد.

کشت این زعفران به صورت ارگانیک می باشد و طبق گفته سازمان خوار و بار و کشاورزی ملل متحد (فائو)، استاندارد بالا، بهره گیری از سیستم آبیاری قنات و دانش محلی و سنتی از جمله دلایلی هستند که زعفران گناباد را در رده میراث ارزشمند کشاورزی جهان قرار می دهند. مزه و طعم زعفران گناباد فوق العاده است و به دلیل فشردگی بیشتر رشته های آن رنگ دهی بالایی نیز دارد.

تعیین قیمت زعفران گناباد با توجه به میزان خرید

اطلاع یافتن از قیمت روز زعفران گناباد

در تعیین قیمت روز زعفران گناباد مثل هر زعفران دیگری علاوه بر کیفیت و مرغوبیت، مقدار و نوع خرید آن نیز موثر است. فاکتورهایی مانند سال برداشت، بهداشت، سافرانال، کروستین، رنگ دهی و شکل ظاهری از جمله فاکتورهای تاثیرگذار در مرغوبیت زعفران هستند.

قیمت روز زعفران گناباد با سایر مناطق کشور چندان تفاوتی ندارد. هرچند که در دو سال اخیر به دلیل شیوع بیماری بازار زعفران دچار رکود شده است اما بنظر می رسد، این رکود به مرور زمان جای خود را به رونق داده و در حال از بین رفتن می باشد. با از سرگیری دوباره صادرات زعفران به کشورهای خارجی از جمله چین که یکی از خریداران اصلی زعفران ایران نیز می باشد، قیمت زعفران ممکن است دوباره افزایش یابد.

اطلاع یافتن از قیمت روز زعفران گناباد

قیمت روز زعفران گناباد باتوجه به میزان فروش و نوع آن متفاوت است، مثلا قیمت زعفران سرگل گناباد هر مثقال حدود 58000 تومان و قیمت زعفران نگین گناباد هر مثقال 69000 تومان برآورد می شود. این در حالی است که قیمت هر کیلوی زعفران سرگل 12 میلیون و 700 هزارتومان و برای زعفران نگینی کیلویی 19 میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

برای تهیه این محصولات و زعفران مورد نیاز خود جهت تجارت، می توانید از طریق مجموعه فرانیز اقدام نمایید و از قیمت های بی نظیر این مرکز شگفت زده شوید.

سوال داری، من اینجام!