اطلاع از جدیدترین قیمت اسپری زعفران بیز

اطلاع از جدیدترین قیمت اسپری زعفران بیز

اطلاع از جدیدترین قیمت اسپری زعفران بیز

برای اطلاع از جدید ترین قیمت اسپری زعفران بیز لزومی ندارد که به فروشگاه مراجعه کنید.  فقط کافیست به سایت های معتبری که فروش محصول را در برنامه ی خود دارند مراجعه کنید.

اطلاع از جدیدترین قیمت اسپری زعفران بیز

 شرکت دکتر بیز از سال۱۳۹۰ کار خود را با تولید محصولات ارگانیک و کاملاً طبیعی شروع کرد و در طول این یک دهه توانسته خود را ثابت کند. رمز موفقیت آن عدم استفاده از مواد شیمیایی و مضر می باشد.

اسپری زعفران، یکی از تولیدات این شرکت به نام می باشد که در حجم ۲۰۰ میلی لیتری با طراحی بسیار زیبا و نوین در لیست فروش محصولات این شرکت دیده می شود. قیمت اسپری زعفران بیز بر روی جلد آن حک شده است.

استفاده از اسپری زعفران بیز بسیار راحت است. این محصول تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد. در تولید آن از هیچ گونه ماده ی نگهدارنده استفاده نشده است و تنها دلیل ماندگاری بالای آن نبود راه نفوذ هوا به داخل مایع است.

قیمت اسپری زعفران بیز با توجه به حجم زیاد آن مقرون به صرفه است چون اگر با روش سنتی این حجم آماده شود هزینه ی آن خیلی بیشتر می شود. و برتری دیگر آن بر روش سنتی، بسته بندی آن است که قابل حمل در سفر نیز می باشد.

اطلاع از جدیدترین قیمت اسپری زعفران بیز

در زمان استفاده از اسپری زعفران بیز لزومی ندارد که قبل از مصرف آن را تکان دهید و یا حتما به حالت ایستاده نگه دارید، از آنجا که این اسپری همگن و تک فاز است در هر حالتی به راحتی قابل استفاده می باشد.

زعفران سرشار از ویتامین های؛ آهن، کلسیم، پتاسیم، روی، اسید فولیک و… می باشد. همچنین در درمان؛ آسم، سیاه سرفه، هپاتیت، روشن شدن پوست، درمان جوش و بسیاری از امراض اثر گذار است.

تولیدات شرکت اسپری زعفران بیز

اطلاع از جدیدترین قیمت اسپری زعفران بیز

در کارخانه دکتر بیز علاوه بر اسپری زعفران محصولات غذایی و بهداشتی دیگری نیز تولید می شود. از جمله ی این تولیدات می توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • عسل
  • خرما بار
  • پودر نبات زعفرانی
  • سیر سیاه
  • شامپو
  • روغن کنجد فرا بکر
  • دمنوش لاغری
  • کلوچه بابونه
  • پودر نبات زعفرانی

تمام محصولات این شرکت در سایت های فروش، قرار داده شده اند. اسپری زعفران این شرکت یکی از محصولات پر فروش آن می باشد که در سایت معتبر فرانیز قابل تهیه است.

در سایت فرانیز قیمت اسپری زعفران بیز نمایش داده می شود تا خرید برای شما راحت باشد. این سایت پذیرای سفارشات عمده شما عزیزان، برای پخش در داخل کشور و همچنین برای صادرات می باشد.

سوال داری، من اینجام!