ارزان ترین قیمت اسپری زعفران

ارزان ترین قیمت اسپری زعفران

شرکت ها و مراکز تولید کننده اسپری زعفران، این محصول را با ارزان ترین قیمت با استفاده روش های گوناگون در اختیار مشتریان قرار می دهند.

گیاه زعفران قابل کشت در انواع نقاط مختلف جهان می باشد که بهترین نوع آن در کشور ایران تولید می شود . به دلیل سختی کشت و برداشت گیاه زعفران و به دلیل اهمیت غذایی آن به گیاه زعفران ، گیاه طلا نیز می گویند .
کشت گیاه زعفران بیشتر در نقاط خراسان جنوبی رونق دارد زیرا این نقطه دارای آب و هوای معتدل بوده و مناسب ترین مکان برای کشت زعفران می باشد . با کیفیت ترین نوع زعفران را می توان به صورت های مختلف و با ارزان ترین قیمت از فروشندگان آن تهیه نمود .

قیمت اسپری زعفران

قیمت اسپری زعفران

اسپری زعفران یکی از انواع بسته بندی های زعفران می باشد که به صورت های مختلف در بازار فروش زعفران به فروش می رسد . قیمت اسپری زعفران درای انواع برندها می باشد که با مناسب ترین قیمت در بازار به فروش می رسد .
همچنین انواع برندهای اسپری زعفران دارای بهترین کیفیت بوده و هدف شرکت های تولیدی آن ، تولید مرغوب ترین اسپری زعفران می باشد .. اسپری های زعفرانی که از برندهای معتبر خریداری می شوند فوق العاده مرغوب بوده و عاری از مواد شیمیایی می باشند .
در حال حاضر به دلیل کاربردهایی که زعفران در آشپزی دارد ، کسب و کار زعفران بسیار پررونق بوده و دارای سود فراوانی می باشد. همچنین اسپری زعفران دارای قیمت مناسبی می باشد و همین امر سبب محبوبیت آن در بین اکثر مردم شده است .

قیمت اسپری زعفران

تشخیص زعفران مرغوب از زعفران تقلبی

امروزه به دلیل خواصی که زعفران دارد مورد توجه بسیاری از افراد می باشد و افراد زیادی از آن استفاده می نمایند . از این رو سودجویانی در فکر این هستند که زعفران تقلبی را به جای زعفران طبیعی به دست مردم رسانده و سود حاصل از آن را نصیب خود کنند .
جهت تشخیص زعفران اصل از زعفران تقلبی توجه به موارد زیر ضروری می باشد:

  • اگر شاخک های زعفران به مدت ۵ دقیقه در آب جوش رنگ سفید به خود نگیرند زعفران اصل است
  • زعفران اصل دارای عطر مرغوب و طعم تند می باشد
  • زعفران اصل اگر در بنزین ریخته شود به هیچ عنوان حل نمی شود
  • کلاله زعفران نباید زیاد براق باشد
  • زعفران اصل دیرتر رنگ دهی می کند

روش های دیگری نیز برای تشخیص زعفران اصل از زعفران تقلبی وجود دارد که به وسیله این روش ها کاربران می توانند مرغوب ترین زعفران را تهیه نمایند.

اسپری زعفران

اسپری زعفران یک محصول با کیفیت و بی نظیر می باشد که از زعفران درجه یک تولید می شود. این محصول از ترکیب آب زعفران به وجود می آید و در تولید آن فناوری های نوین استفاده می شود. این فراورده همان خواص زعفران را دارد و برای استفاده از آن نیاز به ساییدن و دم کردن زعفران ندارد.

این کالا اگر در معرض هوا و نور قرار بگیرد برای مدت طولانی ماندگاری خود را حفظ می کند. کارایی و بهینه سازی این محصول پنج برابر بیشتر از خود زعفران می باشد. استفاده از این فرآورده به راحتی و در هر لحظه و در هر مکان امکان پذیر است.

اسپری زعفران

اسپری زعفران در انواع مختلف و در بسته بندی های گوناگون به بازار عرضه می شود. تولید کنندگان این محصول را به صورت طبیعی و بدون مواد افزودنی در اختیار مشتریان قرار می دهند. وجود اسانس های خوراکی و شیمیایی کیفیت این فراورده را کاهش می دهد.

خرید و فروش اسپری زعفران

خرید و فروش اسپری زعفران به دلیل خواصی بی شماری که دارد از رونق خوبی در بازار برخوردار است. خیلی از مردم به دلیل قیمت بالای زعفران از دیگر فراورده های زعفرانی با قیمت پایین تر استفاده می کنند. بسته بندی و حجم اسپری عرضه شده در انتخاب مشتری بسیار موثر خواهد بود. همچنین نوع و برند زعفران استفاده شده در خرید و فروش این محصول تاثیر گذار می باشد.

میزان فروش اسپری زعفران در بازار به مقدار نیاز مشتریان بستگی دارد. بعضی مصرف کنندگان به صورت عمده و برخی دیگر برای مصارف خانگی از آن استفاده می نمایند. خریداران عمده می توانند محصول را با قیمت کمتری نسبت به خرید جزیی تهیه کنند.

خرید و فروش اسپری زعفران

برای خرید اسپری از روش های مختلفی می توان اقدام کرد. بهترین روش خرید اینترنتی این محصول می باشد. در این روش مشتریان فراورده را به طور مستقیم بدون دخالت واسطه ها از تولید کنندگان دریافت می کنند. مصرف کنندگان همچنین می توانند به صورت حضوری به مراکز مراجعه نمایند و محصول را خریداری کنند.

عوامل موثر بر قیمت اسپری زعفران

قیمت اسپری زعفران همانند دیگر محصولات زعفرانی روزانه در حال تغییر می باشد. مشتریان می توانند با مراجعه به سایت شرکت های تولید کننده از قیمت به روز محصول مطلع شوند. قیمت این فرآورده در درب کارخانه بسیار به صرفه تر از قیمت آن در مراکز فروش می باشد.

نوع بسته بندی و برند تولید کننده محصول در قیمت آن بسیار تاثیر گذار است. به دلیل گران بودن قیمت زعفران بعضی شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی را با محصولات زعفران ترکیب می کنند. اسپری زعفران تقلبی باعث کاهش تمایل مشتریان به خرید محصول شده و در نتیجه موجب کاهش قیمت آن می شود.

عوامل موثر بر قیمت اسپری زعفران

اگر فرآورده در بسته بندی های زیبا و با برندهای معتبر در بازار موجود باشد، بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. فروش زیاد محصول باعث کمبود آن در بازار شده و قیمت آن را بالا می رود.

مراکز توزیع و پخش محصولات زعفرانی

در هر کدام از شهر های کشورمان حداقل یک مرکز توزیع و پخش محصولات زعفرانی وجود دارد. این مراکز به روش های گوناگون اقدام به توزیع این فراورده ها می کنند. وجود افراد کار بلد و با تجربه در این نمایندگی ها، کار پخش را برای آنها آسان کرده است.

عمده فروشی ها و همچنین فروشگاه های کوچک نیز از مراکز پخش این کالا می باشند. این مراکز چون که همیشه در بین مردم وجود دارند قطعا محصول با کیفیت را به مشتریان می دهند.

مراکز توزیع و پخش محصولات زعفرانی

فروشگاه های بزرگ و آنلاین می توانند محصول را به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان بگذارند. مصرف کنندگان می توانند در طول شبانه روز از این مراکز خرید خود را انجام دهند. بازرگانی ها و دفاتر واردات و صادرات از دیگر مراکز توزیع و پخش محصولات زعفرانی می باشند این نمایندگی ها در اکثر شهر های کشور آماده ارائه محصولات به مشتریان هستند.

خواص و مزایای اسپری زعفران

اسپری زعفران از زعفران خالص تشکیل شده است و در آن هیچ گونه مواد شیمیایی و افزودنی استفاده نشده است. این محصول همانند خود زعفران خواص دارویی و درمانی زیادی دارد. از خواص این محصول می توان به مواردی همچون کاهش درد، درمان انواع بیماری ها و غیره اشاره کرد.

این محصول در کنار خواص بی نظیری که دارد می تواند مضراتی هم داشته باشد. استفاده زیاد از آن باعث بروز سرگیجه، حالت تهوع، سردرد و غیره در بدن می شود. از این رو نباید زنان باردار به هیچ وجه از آن استفاده کنند چرا که باعث سقط جنین می شود.

از فراورده های زعفران در انواع غذا ها و نوشیدنی ها، شیرینی ها و غیره استفاده می کنند. این محصول طرفداران زیادی دارد چرا که باعث خوش عطر و طعم شدن غذا ها می شود. همچنین این محصول و فراورده های آن در رستوران ها، هتل ها، کافه ها و غیره استفاده فراوانی دارند.

صادرات زعفران و فراورده های آن

کشور ایران بیش از ۹۰٪ زعفران جهان را تامین میکند. زعفران و فراورده های آن نه تنها ایران بلکه کشورهای خارجی زیادی خواهان آن هستند. از این رو افراد زیادی به صادرات این محصول روی آوردند.

صادر کنندگان باید به کشور هدف نگاه کنند و محصول مورد نظر آنها را برای صادرات انتخاب کنند. از جمله کشور هایی که خواهان این محصول هستند ژاپن، چین، اروپا، عربستان و غیره هستند. ایران می تواند با صادر کردن محصول مورد نظر آنها سود خوبی به دست بیاورد.

برای صادرات به کشور های خارجی باید یکسری مجوز ها را داشته باشیم.  از جمله این مجوز ها گواهی بهداشتی، گواهی استاندارد و غیره می باشد. البته این مجوز ها برای هر صادراتی لازم نیست بلکه بستگی به محصول مورد نظر تاجران دارد.

تاریخچه زعفران

کشور ایران به عنوان مبدا زعفران جهان شناخته می شود. بیش از ۹۲ درصد از تولید این محصول در ایران صورت می گیرد‌. یعنی کشور های دیگر خود را خاستگاه زعفران می دانند. در صورتی که ایرانی ها دیگر کشورها را با خواص این محصول آشنا کرده اند.

مستندات زیادی وجود دارد که نشان می دهد در گذشته ایرانیان علاقه زیادی به زعفران داشته اند. در قدیم از این محصول در مراسمات عروسی و جشن ها به مقدار زیادی استفاده شده است.

سوال داری، من اینجام!