کارخانه اسپری زعفران در تهران

کارخانه اسپری زعفران در تهران

کارخانه‌های معتبر محصولات خود را به‌طور مستقیم عرضه می‌کنند. برای خرید از کارخانه اسپری زعفران در تهران همین حالا کلیک کنید.

کارخانه اسپری زعفران در تهران

کارخانه ها و تولیدی ها در پی نیاز مردم به مرور زمان گسترش پیدا می کنند. بالطبع زمانی که کالای جدیدی مورد استقبال مردم قرار گیرد و مردم به شکل یک لزوم به آن نگاه کنند تولید آن باید بالا رود.

چندین کارخانه اسپری زعفران در کشور وجود دارد که در پی برآورده کردن نیاز بازار در طی سال های گذشته بر تعداد آن ها افزوده می شود. در اکثر شهر های ایران زعفران  حتی در سطح زیر کشت کم، تولید می شود اما چند شهر که از نظر آب و هوا با کشت زعفران بسیار متناسب است به عنوان شهر های زعفران خیز شناخته می شوند.

در این شهر ها معمولا کارخانه اسپری زعفران بنا می شود. به دنبال برپایی کارخانه اشتغال زایی نیز صورت می گیرد و کشت این محصول ارزشمند وسیع تر می شود.

تولید محصول باکیفیت در کارخانه اسپری زعفران

کارخانه اسپری زعفران در تهران

در تهران و حومه، چندین کارخانه اسپری زعفران وجود دارد که همه برند های به نامی هستند. از جمله آن ها می توان، آترینا، سحرخیز، زرین گل و دکتر بیز را نام برد.

در خط تولید کارخانه اسپری زعفران از دستگاه های مدرن استفاده می شود. در ترکیب اسپری زعفران فقط از آب و پودر زعفران خالص استفاده می شود. قبل از استفاده به وسیله ی دستگاهRO آب را تصفیه و سپس با اشعه UV آن را استریل می کنند.

همچنین ساییدن زعفران با دستگاه های مخصوص صورت می گیرد. بعد از ساییده شدن آن را به آب استریل  داغ شده اضافه می کنند و اجازه می دهن ۵ ساعت دم بکشد.

اصلی ترین قسمت کارخانه اسپری زعفران بخش بسته بندی است که ما را از واردات اسپری زعفران بی نیاز کرد. خط بسته بندی اسپری زعفران در نوع خود طبق جدید ترین تکنولوژی های دنیا می باشد.

کارخانه اسپری زعفران در تهران

در داخل قوطی اسپری یک کیسه آلومینیومی قرار دارد که پس از تزریق مایع زعفران به داخل آن طوری تعبیه شده است که مانع از ورود هوا به داخل می شود و باعث ماندگاری بالای این محصول بدون مواد نگهدارنده گردیده است.

فضای بین کیسه و قوطی با گاز نیتروژن پر شده است که باعث خارج شدن مایع در زمان اسپری کردن می شود. این گاز به هیچ وجه وارد کیسه نمی شود و حتی پس از تمام شدن از بین نمی رود.

تولید اسپری‌های زعفرانی مرغوب در کارخانه‌های معتبر

زعفران ادویه‌ای بسیار محبوب و پرکاربرد به شمار می‌رود. مصرف این ادویه ارزشمند در سال‌های اخیر با چالش‌های زیادی همراه بوده است. یکی از مهم‌ترین مسائل، قیمت بالای آن می‌باشد.

این موضوع بسیاری از خانواده‌ها را دچار مشکل کرده است. آن‌ها به همین دلیل از مصرف این محصول صرف‌نظر می‌کنند. تولیدکنندگان و فعالان حوزه زعفران به‌دنبال یک جایگزین مناسب می‌باشند.

آن‌ها فرآورده‌های زعفران را تولید و روانه بازار می‌کنند. اسپری زعفران یکی از این جایگزین‌ها می‌باشد. بسیاری از افراد امروزه خواهان خرید محصولات طبیعی هستند.

این موضوع در افزایش تعداد کارخانه اسپری زعفران در سراسر کشور موثر بوده است. کارخانه‌های تولید‌کننده امروزه در استان‌های مختلفی از جمله تهران و کرج، در حال فعالیت هستند.

جمعیت این دو استان بسیار زیاد است و نیاز روزانه به اسپری زعفران بالا می‌باشد. مرکز معتبر تولید‌کننده اسپری زعفرانی همواره در حال افزایش حجم تولیدات خود هستند.

آن‌ها همچنین بخشی از اسپری‌های زعفرانی را به استان‌های مجاور و سایر مراکز استان‌ها ارسال می‌کنند. کیفیت تولیدات کارخانه‌های این استان‌ها، مورد تایید همه است.

خطوط تولید کارخانه اسپری زعفران تهران بسیار پیشرفته هستند. آن‌ها از به‌روزترین دستگاه‌ها استفاده می‌کنند. این موضوع در افزایش کیفیت اسپری‌های زعفرانی موثر است.

ترکیبات اسپری‌های زعفرانی خالص، آب تصفیه‌شده و استریل‌شده به همراه پودر زعفران می‌باشد. مراحل تولید و بسته‌بندی به‌صورت اتوماتیک در این کارخانه‌ها انجام می‌شود.

زعفران سابیده‌شده به آب داغ استریل اضافه می‌گردد. محتویات اسپری‌های زعفرانی پس از گذشت چند دقیقه، آماده بسته‌بندی خواهند بود. بسته‌بندی این فرآورده بدون دخالت دست انجام می‌شود.

برداشت زعفران درجه یک از مزارع استان‌های گرمسیری

زعفران گیاهی است که در در مناطقی با آب‌وهوای گرمسیری پرورش داده می‌شود. کاشت این گیاه در سایر شرایط جوی، گاها به‌صورت محدود انجام می‌شود. کیفیت گل‌های زعفرانی در این مناطق چندان مطلوب نیست.

نکته حائز اهمیت دیگر، حجم پایین محصولات برداشت‌شده می‌باشد. استان‌های خراسان رضوی، شمالی جنوبی و یزد از جمله مهم‌ترین مناطق زعفران‌خیز در ایران به‌ شمار می‌روند.

حجم محصولات پرورش‌داده‌شده در مناطق بسیار زیاد است. بخشی از گل‌های زعفرانی، برای تولید انواع فرآورده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. چندین کارخانه اسپری زعفران درجه یک در این استان‌ها دایر هستند.

آن‌ها مایحتاج خود را مستقیما از مزارع زعفرانی تامین می‌کنند. کیفیت چنین فرآورده‌هایی بدون شک بسیار عالی خواهد بود. بسیاری از ساکنین استان‌های زعفران‌خیز در حوزه کاشت این گیاه فعالیت دارند.

عده دیگری از افراد در کارخانه‌ها مشغول به کار هستند. پرورش زعفران و تولید اسپری‌‌های زعفرانی در افزایش اشتغال‌زایی در این مناطق بسیار موثر بوده است.

محصولات کارخانه اسپری زعفران مرغوب از استان‌های گرمسیری به سایر نقاط هم ارسال می‌شود. این استان‌ها به‌عنوان قطب‌های اصلی تامین‌کننده اسپری‌های زعفرانی در ایران به شمار می‌روند.

تمام تولیدات پس از بسته‌بندی، آماده ارسال به سایر مراکز می‌شوند. تولیدات این مراکز، بخش اعظمی از نیاز کشور به فرآورده‌های زعفرانی را تامین می‌کنند.

استان‌های گرمسیری در فصول برداشت زعفران پذیرای مهمان‌های زیادی هستند. بسیاری از خریداران عمده از داخل و خارج از کشور به این مناطق سفر می‌کنند.

خریدوفروش اسپری زعفران به‌صورت تکی هم در این فصول بسیار رایج است. مشتریان برای خرید به کارخانه اسپری زعفران مراجعه می‌کنند. آن‌ها محصولات را مستقیماً و بدون واسطه خریداری خواهند کرد.

قیمت خرید انواع اسپری‌های زعفرانی

اسپری‌های زعفرانی موجود در بازار از نظر سطح کیفی طبقه‌بندی می‌شوند. تمام فرآورده‌ها خالص و باکیفیت نیستند. اسپری‌های مرغوب در یک کارخانه اسپری زعفران معتبر تولید خواهند شد.

تولیدکنندگان، محصولات را با نرخ‌های متفاوتی قیمت‌گذاری می‌کنند. آن‌ها فاکتورهای متعددی را برای قیمت‌گذاری محصولات در نظر می‌گیرند. اسپری‌های زعفرانی درجه یک حاوی زعفران خالص هستند.

قیمت این دسته از محصولات نسبت به نمونه‌های تقلبی بیشتر است. این قیمت بالاتر کاملاً متناسب با میزان کیفیت محصول می‌باشد. مصرف‌کنندگان هم از هزینه پرداخت‌شده برای خرید این نوع از فرآورده‌ها راضی هستند.

نرخ انواع اسپری‌های زعفرانی در خریدهای عمده و تکی یکسان نیست. فرآورده‌ها در سفارشات عمده از قیمت کمتری برخوردار هستند. این موضوع کمکی در جهت رضایت بیشتر خریداران عمده است.

تولیدکنندگان و فروشندگان از خریداران تکی نیز غافل نمی‌شوند. آن‌ها تخفیفات بسیار خوبی را برای این دسته از خریداران نیز در نظر می‌گیرند. حجم فرآورده‌ها یک فاکتور مهم و تاثیرگذار در تعیین نرخ آن‌ها می‌باشد.

نمونه‌های بزرگ‌تر نسبت به فرآورده‌های کم‌حجم‌تر، قیمت بالاتری دارند. این موضوع کاملا مرتبط با وزن محتویات درونی هر محصول می‌باشد. مشتریان در این مورد به نیاز روزانه خود توجه می‌کنند.

برند تولید‌کننده، یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار است. هرکدام از کارخانه‌ها سیاست‌های خاصی را در قبال نرخ تولیدات خود دارند. یک کارخانه اسپری زعفران معتبر همواره به سود مشتریان هم توجه می‌کند. آن‌ها با یک قیمت‌گذاری منصفانه در تلاش برای ایجاد یک رضایت دو طرفه هستند.

صادارت انواع فرآورده‌های زعفرانی به خارج از کشور

تجارت زعفران و فرآورده‌های زعفرانی در سراسر دنیا بسیار پرسود است. این موضوع تاجران زیادی را برای ورود به این حوزه علاقه‌مند کرده است. بسیاری از تجار ایرانی حضور موفقی در عرصه بین‌المللی دارند.

آن‌ها امروزه سرگل زعفران خالص و سایر فرآورده‌ها را صادر می‌کنند. بازاریابی دقیق تاجران داخلی، سودآوری زیادی را برای کشور به همراه داشته است. کشورهای دیگر نیز در عرصه بین‌المللی حضور دارند.

آن‌ها همواره به‌دنبال کنارزدن سایر رقبای خود هستند. ایران جزء موفق‌ترین کشورها در حوزه صادرات زعفران و فرآورده‌های زعفرانی می‌باشد.

فروشندگان ایرانی اسپری‌های باکیفیت را مستقیماً از یک کارخانه اسپری زعفران معتبر تهیه می‌کنند. این موضوع به خریداران خارجی اطمینان خاطر می‌دهد. آن‌ها مرتبا سفارشات خود را تکرار می‌کنند.

خرید مستقیم اسپری زعفران از مجموعه فرانیز

بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی مجاز، محصولات را بدون‌واسطه از کارخانه تهیه می‌کنند. مجموعه فرانیز هم اسپری‌ها را از یک کارخانه اسپری زعفران معتبر خریداری می‌کند. این مجموعه به رضایت کاربران خود اهمیت می‌دهد.

تهیه محصولات خالص و باکیفیت در جلب رضایت آن‌ها موثر است. خرید مستقیم و بدون واسطه از یک کارخانه اسپری زعفران مجاز، در قیمت مناسب محصولات نیز موثر می‌باشد.

مشتریان با صرف کمترین هزینه، موفق به ثبت سفارش می‌شوند. این سازوکار در افزایش میزان فروش این بازرگانی بسیار موثر است.  تمام سفارشات در نهایت به‌دقت بسته‌بندی می‌شوند.

خریداران در سراسر کشور، بسته‌های خود را دریافت می‌کنند. آن‌ها هیچ‌گونه محدودیتی از نظر حجم سفارشات ندارد. اسپری زعفران ایرانی و سایر فرآورده‌ها به دو صورت عمده و تکی عرضه می‌شوند.

سوال داری، من اینجام!