نمایندگی دمنوش چای زعفران نیوشا در کشور

نمایندگی دمنوش چای زعفران نیوشا در کشور

نمایندگی دمنوش چای زعفران نیوشا در کشور

خرید از نمایندگی معتبر و اصلی مطمئن ترین راه برای خرید محصول اصل و با قیمت مناسب است. فرانیز نمایندگی فروش  بسیاری از محصولات زعفرانی همچون دمنوش چای زعفران نیوشا در کشور را دارد.

چای پرمصرف ترین نوشیدنی میان ایرانیان و بسیاری از کشورهای دیگر است. که به هنگام صبح، عصر  و در شب صرف می شود. و غالبا به عنوان پذیرایی ثابت بسیاری از مهمانی ها و دورهمی های دوستانه و کاری مورد استفاده قرار می گیرد. در بسیاری از موارد آن را با گیاهان دیگری همچون هل، دارچین، گل محمدی، و زعفران ترکیب می کنند.

 ترکیب زعفران و چای یکی از بهترین آن ترکیبات است اما با این وجود ترکیب کردن این دو ماده به روش سنتی  به ندرت صورت می گیرد. چون با وجود اینکه دم کردن چای زیاد زمان بر نیست اما دم کردن زعفران به روش سنتی زمان بر است و بیش از نیم ساعت طول می کشد همین امر سبب شده است با وجود تمام خواصی که این ترکیب دارد استفاده از آن خیلی کم صورت گیرد.

اما دمنوش چای زعفران نیوشا این مشکل را حل کرده است چرا که عمل رنگ دهی و آماده سازی آن به سرعت صورت می گیرد و از اتلاف وقت جلوگیری می کند. علاوه بر این سهولت در استفاده از آن سبب گشته است که از این دمنوش علاوه بر مصرف در خانه در محل کار و در کافی شاپ ها نیز استفاده شود.

نمایندگی دمنوش چای زعفران نیوشا در کشور

البته ذکر این نکته نیز لازم است که نوع بسته بندی دمنوش چای زعفران نیوشا به نحوه ای است که از وارد شدن نور و رطوبت به ترکیب چای و زعفران جلوگیری می کند و تی بگ ها به صورت جداگانه و کاملا بهداشتی بسته بندی شده اند به نحوی که می توان هر کدام از آنها را درون کیف خود قرار داد و در محل کار و یا مسافرت از آن استفاده نمود.

خواص دمنوش چای زعفران نیوشا

ترکیب چای و زعفران در دمنوش چای زعفران نیوشا آن را به یک داروی گیاهی قوی برای درمان افسردگی تبدیل کرده است و استفاده از آن برای افزایش نشاط به هنگام صبح و در طول روز توصیه شده است.

همه این ویژگی ها در کنار هم سبب شده است که وجود این دمنوش در عطاری ها و فروشگاه ها ضروری یابد. فرانیز امکان خرید به صورت حضوری و غیر حضوری این محصول را برای کسایی که قصد خرید این محصول به صورت عمده را دارند با قیمت پایین تری نسبت به دیگر مراکز فروش فراهم کرده است.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!