میانگین فروش شربت زعفران سحرخیز در ایران

میانگین فروش شربت زعفران سحرخیز در ایران

میانگین فروش شربت زعفران سحرخیز در ایران

اطلاع از میانگین فروش محصولی که تاجران عرضه می کنند، برای آن ها مسئله مهمی می باشد. با تماس با مشاوران مجموعه فرانیز می توانید اطلاعات لازم در خصوص شربت زعفران سحرخیز و لیست قیمت آن در ایران و خارج از کشور را دریافت نمایید.

میانگین فروش شربت زعفران سحرخیز در ایران

شربت زعفران سحرخیز که توسط برندی با همین نام تولید و به بازار عرضه می شود، از نوع مرغوب طلای سرخ تهیه می گردد که از منطقه خراسان رضوی و قائنات کشت می شود. از آنجایی که ایران درصد بالایی را در آمار تولید این چاشنی و کالای پر تقاضا دارد و با توجه به آب و هوای کشورمان با کیفیت ترین زعفران جهان متعلق به شهر های همین استان و حومه مشهد می باشد. همین عامل نیز یکی از عواملی است که محصولات سحرخیز را نسبت به شرکت های خارجی قابل مقایسه کرده است.

در بازار طلای سرخ شرکت های متعدد فعالی وجود دارند که نمی توان به سرعت تعیین کرد کدام مناسب بوده و کدام نیستند. اما با این وجود برند های معروفی مانند مصطفوی، سحرخیز، بهرامن و بسیاری از تولید کنندگان ایرانی هستند که توانسته اند حسن نیت خود را اثبات نموده و اعتماد مشتریان را جلب نمایند.

خرید شربت زعفران سحرخیز

میانگین فروش شربت زعفران سحرخیز در ایران

شربت زعفران سحرخیز نیز یکی از خوش طعم ترین شربت ها خصوصا در پذیرایی از مهمان ها می باشد که در سراسر جهان محبوبیت زیادی کسب کرده است و بسیار خرید و فروش می شود. کیفیت بسیار بالا و رعایت استاندارد های عرضه و بسته بندی کالا، موجب شده تا نام این برند به عنوان تولیدکننده با کیفیت در یادها ماندگار بماند.

همچنین این محصول کاملا مطابق با نیاز تاجرانی که به دنبال شربت زعفرانی خوب جهت صادرات می باشند است. شربت های زعفران عموما به همراه عرقیاتی مانند گلاب مصرف می شوند  که نه تنها طعم بهتری به آن می دهد بلکه خواص بیشتری نیز برای سلامتی شامل می شود. به طوری که این شربت توسط ابو علی سینا دانشمند ایرانی در یکی از کتاب هایش به عنوان شربت جلاب زعفران معرفی شده است.

میانگین فروش شربت زعفران سحرخیز در ایران

این شربت همچون اکسیر حیات به تقویت سیستم ایمنی، گوارش، قلبی عروقی و اعصاب انسان می پردازد و در رفع خستگی و عطش خصوصا در روز های گرم تابستان موثر است. نوشیدنی گلاب و زعفران را می توان در همه فصول سال به عنوان میان وعده و عصرانه مصرف نمود. شربت زعفران سحرخیز نیز با بهره گیری از بهترین دستور تهیه این شربت و مواد اولیه کاملا طبیعی و با کیفیت، محصولی نوین را به بازار جهانی ارائه می کند.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!