قیمت عصاره زعفران مایع سراج رستورانی

قیمت عصاره زعفران مایع سراج رستورانی

قیمت عصاره زعفران مایع سراج رستورانی

قیمت عصاره زعفران مایع با برند معروف سراج جهت اماکن رستورانی و کترینگ ها بسیار مناسب و ارزان روانه بازار می شود. با تحولات بازار معمولا قیمت انواع محصولات غذایی افزایش چشمگیری داشته اما این محصول بدون تفاوت قیمت در طول یک سال به سراسر کشور ارسال می گردد.

قیمت عصاره زعفران مایع سراج رستورانی

عصاره زعفران سراج در حال حاضر در بسته بندی های یک لیتری و با کیفیت خوب تولید می گردد. معمولا اکثر مشتریان این نوع از عصاره از منطقه تهران بزرگ می باشند هر چند که سفارشات این محصول از سایر مناطق ایران نیز امکان پذیر است.

قیمت عصاره زعفران مایع بنا به حجم سفارش مشتری متغییر می باشد. گفتنی است محصولات جدیدی نیز همانند عصاره زعفران دیموندا و آترینا توسط عرضه کنندگان اصلی آن و با همکاری سایت عصاره زعفران ایران در سراسر ایران پخش و توزیع می گردد.

قیمت عصاره زعفران مایع سراج

برند عصاره زعفران سراج یکی از برترین برندهای موجود در بازار بوده و از جمله پرکاربردترین چاشنی های غذایی به حساب می آید. قیمت عصاره زعفران مایع بنا به درخواست مشتری در سیستم فروشنده ثبت گردیده و چنانچه مشتری در طرح های ویژه تخفیف شرکت نماید، معمولا از درصد قابل توجهی تخفیف به هنگام خرید بهره مند خواهد گردید.

قیمت عصاره زعفران مایع سراج رستورانی

سراج معمولا محصولات خود را به صورت مایع روانه بازار نموده گرچه که برخی از برندهای موجود در بازار عصاره زعفران ایران، انواع محصولات پودری نیز تولید می نمایند. رستوران ها و کترینگ ها به طور قطع به دنبال چاشنی و اسانسی هستند که علاوه بر خوش رنگ و خوش طعم نمودن غذا، خیلی راحت در آن حل شود.

عصاره زعفران سراج با بهترین کیفیت این نیاز مشتریان را به راحتی برطرف نموده است. حتی کارگاه های تولید بستنی و  شربت نیز برای خوشمزه نمودن تولیدات خود می توانند از این عصاره مایع زعفران به صورت مداوم استفاده نمایند.

منبع: سایت عصاره زعفران ایران

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!