قیمت زعفران ۲ گرمی بهرامن برای حجم عمده

قیمت زعفران ۲ گرمی بهرامن برای حجم عمده

قیمت زعفران 2 گرمی بهرامن برای حجم عمده

برای اطلاع از قیمت زعفران دو گرمی بهرامن و سفارش آن در حجم عمده می توانید از طریق سایت فرانیز اقدام نمایید. با ما همراه باشید.

قیمت زعفران ۲ گرمی بهرامن

قیمت زعفران 2 گرمی بهرامن برای حجم عمده

قیمت زعفران دو گرمی بهرامن مقرون به صرفه است و این شرکت دارای تمامی استاندارد های بین المللی و استاندارد ملی ایران می باشد که محصولات بسیار باکیفیتی را به بازار عرضه می نماید.

بایستی توجه داشته باشیم که نمی توان قیمت امروز را با فردا مقایسه کرد. مخصوصا در مورد کالاهای با ارزش و گران قیمتی همچون طلای سرخ. به همین علت تاجران باید به هنگام سفارش کالا از جدید ترین اخبار و قیمت ها آگاهی داشته باشند.

محصولات زعفرانی از مهم ترین محصولات کشاورزی ایران به حساب می آیند. از آنجایی که ما بزرگترین تولید کننده این گیاه در جهان هستیم، به اهمیت آن افزوده می شود. به این ترتیب صادرات این ادویه به میزان زیادی صورت می گیرد و بسیاری بر این باورند که به واسطه آن می توان درآمدزایی بالایی را تجربه کرد.

نرخ زعفران در بازار

قیمت زعفران 2 گرمی بهرامن برای حجم عمده

قیمت زعفران دو گرمی بهرامن نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار به صرفه تر است. کسانی که به بازار سر می زنند و قصد خرید زعفران دارند، به طور کلی نتایج بهتری را به دست می آورند. هم قیمت مناسبی را می پردازند و هم کیفیت تمام عیار زعفران اصل را خریداری می نمایند.

زعفران از دیر باز تا به امروز در بین مردم دنیا به خصوص آسیا دارای شهرت فراوانی بوده است. زعفران را از خود گل زعفران می گیرند به این صورت که پرچم گل را خشک می کنند تا به شکل پودر در بیاید. بعد از آن می توان آن ها را به وسیله ساییدن کوچک تر کرد تا به صورت پودر زعفرانی که می شناسیم قابل استفاده باشد.

این گل زیبا در کنار خاصیت خوراکی خود در درمان انواع بیماری ها هم می تواند کمک کننده باشد. به عنوان مثال از این محصول می توان به عنوان آرام بخش استفاده کرد تا در کنار لذت از طعم و مزه آن در کنترل اعصاب نیز به شما کمک کند.

قیمت زعفران 2 گرمی بهرامن برای حجم عمده

زعفران فله ای ممکن است مشتریان زیادی داشته باشد و مردم آن را به خاطر قیمت پایینش ترجیح دهند، اما کیفیت آن خیلی پایین بوده و کارایی زیادی ندارد. اما اگر به قیمت زعفران ۲ گرمی بهرامن توجه کنیم می بینم کاملا متناسب با کیفیت آن است و ارزش خرید دارد.

می توانید از سایت فرانیز و صحبت با مشاوران ما به قیمت زعفران ۲ گرمی بهرامن و دیگر اطلاعات لازم دست یابید.

کشت زعفران در شرق کشور

شهر قائن به عنوان پایتخت طلای سرخ ایران که دارای برند جهانی در زمینه تولید زعفران می باشد. زعفران بهرامن در استان خراسان رضوی و استان خراسان جنوبی کشت پر رونقی داشته است. همچنان با کیفیت ترین زعفران موجود در بازار متعلق به مزارع شرق کشور است.

 برای تهیه زعفران مرغوب با عطر و طعم ماندگار باید به سراغ زعفران خراسان رفت. چرا که قیمت زعفران دو گرمی بهرامن در این مناطق بسیار مناسب بوده و با کیفیتی مطلوب و بی نظیر می تواند عطر و طعم خارق العاده ای به سفره های شما بخشد.

نرخ زعفران به چه عواملی بستگی دارد؟

در بازار فروش زعفران عواملی بر تغییرات قیمت زعفران تاثیر می گذارد. این عوامل شامل؛ نوع پاکت، وزن، گواهی استاندارد، برند های مختلف و غیره می باشد.

بنابراین نوسانات نرخ ارز می تواند به طور مستقیم روی قیمت زعفران تاثیر بگذارد. علاوه بر صادرات و تقاضای جهانی، مصرف زعفران در ایران و بازار خارجی بخشی از عوامل تعیین قیمت را معین نموده است.

 لازم است بدانید که زعفران به سرما حساس و در این صورت برودت هوا و یخ زدگی پیاز زعفران میزان عرضه این محصول در بازار را کاهش و در نتیجه قیمت آن افزایش خواهد یافت.

 سایت فرانیز به صورت رقابتی و با کمترین سود قیمت زعفران ۲ گرمی بهرامن را کاهش داده است. در نتیجه محصول را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا بتوانند با حذف واسطه ها خرید به صرفه ای داشته باشند.

ارزش زعفران ۲ گرمی بهرامن

برند بهرامن با کیفیت عالی در سایت مجموعه فرانیز زبانزد خاص و عام شده است. این مجموعه محصولی درجه یک و مرغوبی را در پاکت های مختلف در دسترس مشتریان قرار می دهد.

زعفران ۲ گرمی بهرامن برای خانواده‌ های کم جمعیت و کم مصرف پیشنهاد شده است.

قیمت زعفران ۱۰۰ گرمی

قیمت زعفران ۱۰۰ گرمی به نوع زعفران، درجه کیفیت زعفران و نوع پاکت های آن بستگی دارد. برای اینکه زعفران را به صورت تضمینی خریداری کنید می توانید به نمایندگی های معتبر مراجعه نمایید و آن را در حجم های دلخواه متناسب با نیاز خود و در پاکت های اصولی سفارش دهید.

قیمت زعفران ۱۰۰ گرمی نسبت به قیمت خرید آن به صورت جزئی بسیار مناسب تر می باشد. چرا که تولید کنندگان به صورت مستقیم محصولات را در اختیار متقاضیان قرار می دهند و این پارامتر ها به صورت مستقیم در کاهش قیمت انواع زعفران تاثیر گذار می باشد.

کیفیت زعفران در مناطق مختلف کشورمان با یکدیگر متفاوت است و متخصصین اعتقاد دارند که کیفیت زعفران با نوع آب و هوایی منطقه رابطه مستقیم دارد، خراسان رضوی و جنوبی به دلیل آب و هوایی مناسب برای کشت این گیاه سالانه حجم زیادی از این فرآورده ارزشمند را تولید و به بازار عرضه می نمایند.

 پاکت های زعفران

پاکت زعفران از اهمیت بالایی برخوردار است. به رشته های زعفران با پاکت های غیر استاندارد در هنگام حمل و نقل آسیب وارد می شود. در نتیجه زعفران ها شکل ظاهری خود را از دست می دهند. در نتیجه باعث می شود که زعفران کیفیت اولیه خود را از دست بدهد.

پاکت زعفران بر قیمت زعفران تاثیر بسیار دارد به عنوان مثال زعفرانی که دارای پاکت با ظرف خاتم است گران تر از زعفرانی می باشد که پاکت پاکتی را دارد. اگر زعفرانی را باکیفیت بالا و پاکت شیک و زیبا به دیگر کشور ها صادر کنیم قطعا مورد توجه قرار می گیرد و سبب جذب مشتریان بیشتر نیز می گردد.

صادرات زعفران

زعفران ایرانی شهرت جهانی دارد و با عطر، طعم و رنگ بسیار زیبایی خود افراد زیادی را از کشور های مختلف به خود جذب کرده است. معمولا از زعفران نگین و سرگل برای صادرات استفاده می نمایند که دارای کیفیت و مرغوبیتی بالایی هست و مشتری پسند می باشد.

تاجران می توانند با خرید زعفران به صورت عمده از طریق سایت فرانیز تجارت موفقی را آغاز نمایند.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!