فروش پودر زعفران زرین ۲۵ گرمی

فروش پودر زعفران زرین ۲۵ گرمی

فروش پودر زعفران زرین ۲۵ گرمی

پودر زعفران زرین ۲۵ گرمی دارای کیفیتی ماندگار، بدون رنگ غیر مجاز و به صورت کاملا ارگانیک، با ضمانت مرجوعی است. این محصول دارای درصد زعفران بالا نسبت به محصولات مشابه و فرعی در بازار  است. می توانید از طریق سایت فرانیز دیگر اطلاعات لازمه را به دست آورید.

پودر زعفران زرین

فروش پودر زعفران زرین ۲۵ گرمی

از پودر زعفران زرین می توان برای تسکین درد های قلبی و عروقی بهره برد. این محصول به علت خواص و ویژگی های که ترکیبات زعفران دارد، موجب باز شدن رگ های قلبی شده و کلسترول موجود در آنها را پاکسازی می‌ کند.

به این ترتیب سکته قلبی و مغزی نیز به طرز قابل چشم گیری پایین می آید . افراد با خرید این محصول سلامت خود و دیگران را همراه با مزه ای بهتر تجربه می‌کنند.

شاید خیلی از افراد پودر زعفران و گرده زعفران را با هم یکی بدانند، اما این دو محصول متفاوت از یکدیگر هستند.

تفاوت پودر زعفران زرین با گرده زعفران

فروش پودر زعفران زرین ۲۵ گرمی

پودر زعفران زرین از خرده و شکسته شدن کلاله و خامه سرخ‌ رنگ میان گل زعفران به صورت یک پودر مخملی و نرم با ذات بسیار ریز به دست می آید. قدرت رنگ دهی و طعم خواص آن با زعفران خام تفاوتی ندارد.

اما گرده زعفران ذرات ریز و گرده هایی است که به کلاله زعفران چسبیده اند. این ذرات را با الک کردن زعفران از آن جدا سازی می کنند. از نظر قدرت رنگ دهی، عطر و طعم خواص موجود در آن با زعفران خام متفاوت است. گاهی بسیاری از افراد به اشتباه گرده زعفران را به جای پودر زعفران خریداری می نمایند.

محصولات و فرآورده‌ های زعفرانی زرین در بهترین شرایط تولید شده‌ اند، و تمام استاندارد های روز دنیا را دارند. پودر زعفران زرین تمامی ویژگی های زعفران را در خود حفظ نموده است و رنگ دهی و طعم بخشی فوق العاده ای دارد. همچنین عطر بی نظیری به غذا می بخشد که نشان دهنده اصل بودن این محصول است.

فروش پودر زعفران زرین ۲۵ گرمی

در سطح کشور میزان زیادی زعفران به دست می آید که توسط کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و به صورت خام و فله ای به دست دیگر کشور ها می افتد. صادرات مواد خام و فله ای کاری بسیار اشتباه است که توسط تاجران مختلفی صورت می گیرد.

باید محصولاتی چون پودر زعفران زرین را حمایت نمود تا محصولات بسته بندی و فرآوری شده توسط تولید کنندگان ایرانی به دیگر کشور ها عرضه شود و به این ترتیب به استقلال ایران کمک گردد.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!