صادرات مرغوب ترین پودر ریشه زعفران گناباد

صادرات مرغوب ترین پودر ریشه زعفران گناباد

شرکت پودر زعفران سی سیب خوراکی

مرغوب ترین پودر ریشه زعفران را می توان از طریق شرکت فرانیز به دست آورد که تولیدی شهرستان گناباد بوده و برای تجاری که به امر صادرات مشغول می باشند، پیشنهاد می شود.

صادرات مرغوب ترین پودر ریشه زعفران گناباد

کسانی که به کار و تجارت در حوزه زعفران مشغول هستند خوب می دانند که در کشور ایران، تا چه اندازه کشت این گیاه اهمیت دارد. در شمال شرقی ایران، استان های خراسان رضوی و جنوبی، از پر فعالیت ترین های کاشت و پرورش زعفران را داریم که این فعالیت ها تا به آن حد بالا و پر قدرت هستند که ایران را تبدیل به بزرگترین کشور تولید کننده زعفران جهان و خراسان رضوی را بزرگترین استان تولید کننده زعفران در کل دنیا کرده اند. در جنوب استان خراسان رضوی شهرستانی وجود دارد که نام آن گناباد است. این شهرستان یکی از سرآمد های حوزه زعفران است و مرغوب ترین و باکیفیت ترین محصولات را به کارخانه های تولیدی و یا تاجران تحویل می دهد.

پودر ریشه زعفران چیست

صادرات مرغوب ترین پودر ریشه زعفران گناباد

گیاه زعفران یک گل بنفش رنگ است که سر از خام خشک در آورده و در مناطق گرمسیر به خوبی رشد می کند. زعفران توانایی و مقاومت بالایی در برابر گرما دارد و تنها در بازه چند روزه معینی از سال، زمین های کشاورزی آن را آبیاری می نمایند. زعفران دارای سه کلاله قرمز رنگ می باشد که درون گل زعفران وجود دارد و در قسمت پایینی این ریشه ها، قیمت سفید رنگی است که تمام خواص و ویژگی های کلاله های قرمز را داراست. اما فاقد رنگ دانه هایی است که زعفران را محبوب ساخته و از این نظر کاستی هایی دارد.

صادرات مرغوب ترین پودر ریشه زعفران گناباد

همان گونه که گفته شد، همه ویژگی های مثبت و خواص درمانی و دارویی زعفران در ریشه آن نیز هست و به همین علت ارزش دارد. پودر ریشه زعفران محصول شهرستان گناباد را می توانید همین حالا از طریق سایت های عرضه کننده خریداری نموده و در اسرع وقت تهیه نمایید. از این پودر می توان در تهیه غذا های مختلف کمک گرفت و طعمی خاص و متفاوت را به آن بخشید.

خواص فوق العاده پودر ریشه زعفران

صادرات مرغوب ترین پودر ریشه زعفران گناباد

خواص دارویی و درمانی زعفران تا به آن حد بالاست که برای درمان بیماری ها از آن برهه می برده اند و با آن امراضی را که در حیطه کار زعفران بود را درمان می نموده اند. این ویژگی ها به علت ترکیباتی است که درون آن وجود دارد و با اطلاعات زیر متوجه می شویم که به طور کاملا تقریبی در هر 100 گرم پودر ریشه زعفران چه مقدار از این موارد وجود دارد.

  • کربوهیدراتی که در این محصول وجود دارد به میزان 65 گرم می باشد.
  • چربی در 100 گرم زعفران در حدود 5 گرم بوده و چربی اشباع را نیز در حدود 5/1 گرم داراست.
  • همچنین پروتئین های موجود در 100 گرم زعفران به طور تقریبی 11 گرم بوده و حتی آب نیز به همین میزان یعنی 11 گرم وجود دارد.
  • 80 گرم ویتامین ث در 100 گرم زعفران موجود است.
  • آهن و کلسیم به ترتیب 11 و 111 میلی گرم در این میزان از زعفران یافت می شود.
  • حتی در 100 گرم از پودر ریشه زعفران 264 گرم منیزیم قرار گرفته است.
  • 252 میلی گرم فسفر موجودی 100 گرم ریشه زعفران می باشد.
  • پتاسیم موجود در این جرم، 1724 میلی گرم است.
صادرات مرغوب ترین پودر ریشه زعفران گناباد

چندین ماده دیگر در این فرآورده غذایی وجود دارند و به میزان قابل توجهی نیز هستند. همه این ها نشان می دهد که پودر ریشه زعفران برای سلامت ما بسیار مفید واقع شده و افرادی که در حوزه زعفران و پخش مواد غذایی مشغول به کار هستند، می توانند از این محصول با ارزش استفاده کافی و لازمه را ببرند.

سوال داری، من اینجام!