صادرات عصاره فشرده زعفران به باکو

صادرات عصاره فشرده زعفران به باکو

صادرات عصاره فشرده زعفران به باکو

صادرات عصاره فشرده زعفران به باکو از دیرباز صورت می گرفته و همچنان ادامه دارد. زیرا ایران توانسته مرغوبیت محصولات خود را به دنیا ثابت کند و با وجود مشکلات و قوانین سخت گیرانه تجاری، همواره مشتریانش را حفظ نماید.

زعفران در چه آب و هوایی به خوبی رشد خواهد کرد؟

صادرات عصاره فشرده زعفران به باکو

این گیاه در مناطقی که تابستان گرم و خشک و زمستان معتدلی دارند به خوبی رشد می کند.

باکو از نظر اقلیمی تابستان های آن خیلی گرم و طاقت فرسا بوده و به دلیل تاثیر رطوبت  دریای خزر، هوا تا حدودی شرجی است و زمستان های بسیار سردی دارد که برای کشت زعفران مناسب نیست. یکی از دلایل واردات این ادویه، شرایط آب و هوای این کشور می باشد که برای کشت گیاه فوق اصلا مناسب نیست.

کشور ما و آذربایجان با داشتن مرزهای مشترک و نزدیک بودن به یکدیگر از نظر جغرافیایی، گزینه بسیار خوبی برای صادرات کالا برای تجار می باشد.

عصاره فشرده زعفران نیز جز کالای ارسالی به این منطقه می باشد. به دلیل مرغوب بودن و درجه یک بودن طلای سرخ ایرانی، توریست هایی که به بازار ادویه فروشان سر می زنند سراغ این کالا را گرفته و آن را خریداری می نمایند. حتی چنین محصولی را نیز به عنوان سوغاتی به کشور خود می برند.

صادرات عصاره فشرده زعفران به باکو

عصاره فشرده زعفران را می توان در بسته بندی های زیبا و شکیل مشاهده کرد. با توجه به اینکه چشم نواز بودن تاثیر فراوانی در جذب مشتری مخصوصا گردشگران خارجی دارد؛ محصولات این گونه در اختیار مشتریان قرار می گیرد. زیرا اگر بسته بندی جذاب نباشد خریدار میلی برای سفارش آن ندارد. اما اگر به آن رنگ و لعاب داد می توان افراد زیادی را جذب نمود.

رنگ، نوع، عکس و سایز بسته بندی، در جذب مشتری بسیار موثر است. می توان از رنگ قرمز که رنگ خود کلاله ها است در ظاهر کار استفاده کرد. در برخی کشورها از رنگ بنفش که رنگ گل گیاه می باشد، بهره می برند. بهتر بوده با توجه به سلیقه منطقه هدف که می خواهید زعفران را صادر کنید چنین کاری را پیش برد تا فروش بیشتری داشت.

ویژگی عصاره فشرده زعفران

صادرات عصاره فشرده زعفران به باکو

برای خوش عطر و طعم شدن انواع غذاها در مشاغل مرتبط با حجم بسیار به راحتی می توان از این محصول به جای ماده خام و اولیه استفاده نمود. زیرا هم راحت تر است هم رنگ دهی بهتری را از خود بروز می دهد. یک ویژگی دیگر آن این است که  دیگر نیاز نیست به غذا نمک اضافه کرد.

برای تهیه عصاره فشرده زعفران بی نظیر می توان به سایت های معتبر که مرجع فروش محصولات داخلی و حتی خارجی می باشند مراجعه نموده و به راحتی این فرآورده را به دست آورد.

سوال داری، من اینجام!