صادرات زعفران آلس پایس در بازار جهانی

صادرات زعفران آلس پایس در بازار جهانی

جایگاه صادرات زعفران آلس پایس در بازار جهانی چگونه است؟ آیا طلای سرخ ایرانی در ۵ قاره دنیا عرضه می شود؟ با ما همراه باشید.

خرید پودر زعفران ارزان

همانطور که همگی می دانیم ما ایرانی ها در اکثر مواقع سال به خصوص در مهمانی های مهم غذاهای سنتی مصرف می کنیم. در غذاهای سنتی مانند خورشت، مرغ، جوجه و … جهت عطر و طعم غذا از زعفران و یا فرآورده های استفاده می گردد.

همچنین اسپری زعفران برای تزئین انواع پلو کاربرد دارد. به غیر از مصارف خانگی، مراکز و سازمان های زیر از مصرف کنندگان عمده زعفران می باشند:

  • طباخی ها
  • رستوران ها
  • هتل ها
  • آشپزخانه های سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی
  •  مراکز نظامی و صنعتی مانند پادگان ها و یا پتروشیمی ها
  • بیمارستان های و درمانگاه ها

کارفرمایان و مدیران هر یک از مراکز بالا و همچنین مصرف کنندگان خانگی جهت خرید زعفران می توانند به نمایندگی های مجاز مراجعه کنند.

پودر زعفران یکی از فراورده های زعفران می باشد. این کالا نسبت به زعفران اصلی از نرخ پایین کمتری برخوردار است، بنابراین نرخ نهایی آن برای خریداران عمده به صرفه و مناسب تمام می شود.

شرکت صادرات زعفران آلس پایس یکی از عرضه کنندگان برتر پودرهای زعفران در بازار می باشد. خریدار زعفران آلس پایس می تواند این محصول را در حجم های مختلف از طریق نمایندگی های معتبر این شرکت با نرخ دست اول تهیه کند.

فروش انواع زعفران با کیفیت در کشور

صادرات زعفران آلس پایس

جالب است بدانید که زعفران نیز در نمونه های مختلفی در بازار وجود می باشد. زعفران در انواع گوناگون زیر در بازار شناخته می شوند:

  • زعفران سرگل: رایج‌ ترین نمونه زعفران است و بیشتر از بقیه مصرف دارد. در این نمونه از قسمت زردی زعفران یا ریشه آن خبری نیست.
  • زعفران نگین: این مدل خاصیت رنگ دهی فوق العاده بالایی دارد. همچنین بسیار معطر است و از نظر ظاهری بسیار حجیم و زیبا است.
  • زعفران پوشال: این محصول مقداری زردی به همراه دارد و درصد بیشتری از این محصول را کلاله قرمز رنگی تشکیل می‌ دهد.
  • زعفران دسته یا دختر پیچ: در میان انواع زعفران، از این محصول به عنوان اصلی‌ ترین نوع آن یاد می‌شود.  چرا که تمامی یک رشته زعفران در این محصول وجود دارند.

انواع برندهای زعفران در اصفهان

انواع برندهای زعفران در اصفهان

اصفهان یکی از چند شهر پرجمعیت در کشور ما می باشد که توریستی و گردشپذیر نیز است. این شهر به دلیل تعدد جمعیت و مسافر، دارای رستوران های و قنادی های زیادی می باشد که از زعفران در غذاها و شیرینی های خود استفاده لازم را می برند.
همانطور که می دانید سوغات اصلی اصفهان گز می باشد. یک نوع گز، به نام زعفرانی وجود دارد که از محبوبیت بالایی برخوردار است.

صادرات زعفران آلس پایس اصفهان یکی از چند برند معروف برتر این محصول می باشد که می توان آن را از نمایندگی ها و شعب برتر این کالا دریافت نمود.

چاشنی زعفرانی یکی از انواع فراورده هایی می باشد که از زعفران به دست می آید. این چاشنی برای غذاهایی مانند جوجه کباب بسیار مناسب است.

این محصول تمام مواد ضروری جهت خوش طعم کردن غذا را دارد، بنابراین لازم نیست که برای تهیه جوجه کباب از انواع ادویه های دیگر استفاه نمایید.

تولید کننده زعفران در تبریز

تولید کننده زعفران در تبریز

احتمالا اکثر ما فکر می کنیم که صادرات زعفران آلس پایس فقط در استان خراسان کشت و برداشت می شود. در سال های اخیر منابع آبی در کشور کم شده اند و به همین دلیل الگوهای کشت زیر نظر مهندسین نیز تغییر کرده اند.

مهندسین و جوانان فعال زعفران را در استان آذربایجان شرقی و در شمال غرب کشور یعنی شهرستان های مرند و بناب کشت کنند.

شهرستان های مرند و بناب و یا دیگر شهرهای استان آذربایجان شرقی به دلیل دارا بودن آب و هوای خنک و سرد و همچنین خاك با بافت سبك، برای کشت زعفران می باشند.

لازم است بدانید که دو ویژگی خاک و آب و هوای مناسب در استان آذربایجان غربی باعث صرفه جویی در مصرف آب جهت تولید زعفران می شود.

تولید کننده زعفران در تبریز این محصول را با رنگ و طعم ویژه و استثنایی و در بهترین بسته بندی ها به بازار روانه می کند.

برند متفاوت زعفران در بازار جهانی

برند متفاوت زعفران آلس پایس در بازار جهانی

زعفران یکی از گیاهان بسیار با ارزش می باشد که با نام طلای سرخ نیز شناخته می شود. این گیاه یکی از تولیدات برتر کشورمان است که سالانه در حجم های بالایی در مناطق شمال غربی و شمال شرقی کشورمان به خوبی کشت می گردد.

زعفران های ایرانی در اکثر بازارهای جهانی به خوبی شناخته شده است. زعفران های ایرانی با روش های کاملا ارگانیک تولید می شوند. کارخانه های مختلف این محصول را به صورت کامالا بهداشتی خشک می کنند. زعفران در بسته بندی های شیک و در حجم های متنوع به دست مشتریان در سراسر جهان می رسد:

  • پاکتی وکیوم شده
  • فلزی
  • شیشه ای

صادرات زعفران آلس پایس ایرانی از دیرباز تا کنون یکی از مشاغل پرسود در کشور به شمار می آید. افراد زیادی در این حوزه فعال هستند. فقط نکته مهم این است که باید بازاریابی های متعدد و موثرتری در این زمینه انجام شود تا عرضه این کالا در سطح جهاتی بالاتر رود.

مرکز تجارت زعفران ایرانی در تهران

مرکز صادرات زعفران ایرانی در تهرانمرکز و شعب صادرات زعفران ایرانی در تهران، این کالای ارزشمند را سالانه به کشورهای مختلف مخصوصا کشورهای عربی و همسایه ارسال می کند. ارزش صادرات زعفران آلس پایس به دلیل داشتن خواص و ویژگی های منحصر به فرد این محصول است. زعفران علاوه بر شکل و بسته بندی زیبا و شیک به عنوان یک داروی موثر نیز استفاده می گردد. از مزایای مصرف زعفران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای تسکین دردهای شکمی مفید است.
  • ضد افسردگی می باشد.
  • فشار خون را کاهش می دهد.
  • خواص ضد سرطانی دارد.
  • خلط آور است.
  • و …

برای نگهداری زعفران باید آن را در ظروف فلزی و شیشه ای و در جای خشک و خنک و به دور از نور آفتاب نگهداری کرد. زعفران تبخیر می شود، بنابراین بعد از مصرف حتما درب ظرف مورد نظر را محکم ببندید.

استقبال از عرضه زعفران در اروپا

اروپا یکی از مقصد های صادرات زعفران ایرانی می باشد. طلای سرخ در این قاره از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و همواره از عرضه آن استقبال بالایی صورت می گیرد.

تاجران ایرانی برای صادرات زعفران، باید بهترین برند ها را انتخاب نمایند تا بتوانند رضایت مشتریان را جلب کنند. با توجه به فراوانی گل سلامتی در ایران، باید بتوان معتبر ترین شرکت را برگزید.

استقبال از عرضه زعفران آلس پایس در اروپا

صادرات زعفران آلس پایس می تواند باعث معرفی زعفران با کیفیت ایرانی شود. این شرکت همواره بهترین محصولات را به مشتریان داخلی و خارجی خود عرضه می نماید.

دلیل عرضه زیاد زعفران در اروپا، کاربرد بالای آن می باشد. از این چاشنی به عنوان رنگ دهنده و طعم دهنده در پخت غذا و شیرینی استفاده می شود.

صادرات زعفران به عراق

عراق به عنوان یکی از کشور های هدف برای صادرات زعفران آلس پایس محسوب می گردد. این کشور یکی از مشتریان اصلی طلای سرخ ایرانی بوده که دارای اشتراکات زیادی با ایران است.

از جمله این اشتراکات، می توان به فرهنگ غذایی اشاره نمود. خیلی از غذا ها در این دو کشور مشابه می باشد. زعفران یکی از ادویه های پر مصرف در عراق است.

صادرات زعفران آلس پایس به عراق

عراق در طی سال های اخیر به دلیل موقعیت سیاسی خود دچار عدم رشد شده است. خیلی از مواد غذایی مورد نیاز این کشور توسط کارخانه جات ایران تأمین می گردد.

زعفران ایرانی شرکت های متعددی آن را بسته بندی می کنند. از جمله این شرکت ها می توان به؛ آلس پایس، مصطفوی، سحرخیز، زرپاش، زرافشان و زرشاد اشاره نمود.

عرضه زعفران ایرانی در سطح جهان

بخش اعظم زعفرانی که در سطح جهان عرضه می گردد متعلق به ایران می باشد. متأسفانه بیشترین حجم از طلای سرخ صادراتی به صورت فله ای بوده که در کشور مقصد بسته بندی می گردد.

اسپانیا یکی از کشور های نام آشنا در زمینه زعفران می باشد. این کشور که ۸۵ درصد از نیاز خود را از ایران تأمین می کند دارای صنعت بسته بندی مناسبی است.

عرضه زعفران آلس پایس ایرانی در جهان

صادرات زعفران آلس پایس از داخل کشور، می تواند بهترین نمونه زعفران را به جهانیان معرفی نماید. باکیفیت ترین نمونه طلای سرخ در شهر قاین تولید می گردد.

محصولات کشاورزی یکی از راه های کسب درآمد برای کشور می باشند. زعفران گران بها ترین محصول بوده که صادرات آن ارزآوری خوبی را برای کشور به دنبال دارد.

اقلیم مناسب ایران با گیاه زعفران، شرایطی را فراهم کرده است که بتوان این محصول را به خوبی پرورش داد. کشت زعفران در ایران قدمتی دیرینه دارد و عده ای از تاریخ شناسان مبدأ تولید آن را، خراسان می دانند.

صادرات زعفران آلس پایس به کانادا

کانادا یکی از متقاضیان طلای سرخ ایرانی می باشد. صادرات زعفران آلس پایس به این کشور سود خوبی را به دنبال دارد. ادویه سلامتی در آشپزی این منطقه از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

مردم کانادا به ارگانیک بودن محصولات کشاورزی اهمیت ویژه ای می دهند. در واقع یکی از دلایل افزایش صادرات زعفران ایرانی به این کشور، ارگانیک بودن آن می باشد.

صادرات زعفران آلس پایس به کانادا

در تولید طلای سرخ ایرانی از مواد مضر شیمیایی استفاده نمی شود. عملیات کشاورزی این محصول در بیشتر مناطق به همان روش سنتی صورت می پذیرد. قبل از ارسال محصول نهایی به کشور مقصد، نمونه ای از آن برای مشتری صادر می گردد.

پرورش زعفران مرغوب در ایران

مرغوب ترین نمونه زعفران در ایران پرورش می یابد. برای تولید طلای سرخ باکیفیت، باید تمام مراحل بر اساس اصول علمی صورت پذیرد. افزایش دانش کشاورزان یکی از شرایط محقق شدن این امر است.

در حال حاضر کلاس های آموزشی در جهاد های کشاورزی برگزار می گردد. کشاورزان می توانند با مراجعه به این کلاس ها و بهره گیری از اصول علمی، بهترین محصول را پرورش دهند.

صادرات زعفران آلس پایس در ایران

صادرات زعفران آلس پایس و دیگر برند ها به آن سوی مرز ها، نشان دهنده مرغوبیت محصول ایرانی می باشد. طبعا محصولی برای این منظور انتخاب می گردد که از درجه کیفی بالایی برخوردار باشد.

توزیع زعفران باکیفیت در سطح کشور

شرکت های پخش وظیفه توزیع زعفران باکیفیت ایرانی را در سطح کشور دارند. این مجموعه با انتخاب بهترین برند و عرضه آن، باعث برخورداری عموم از خواص این گل سلامتی می شود.

شرکت های پخش محصول مورد نظر را از مراکز معتبر و به صورت عمده خریداری می نمایند. عرضه حضوری و آنلاین از سوی این مراکز، باعث فروش بالای آن ها شده است.

طلای سرخ با کیفیت ایرانی را می توان در بازار های داخلی و خارجی مشاهده نمود. صادرات زعفران آلس پایس باعث معرفی این برند به جهانیان شده است.

زعفران دارای درجه های کیفی مختلفی بوده که تمام نمونه های آن در بازار موجود است. در جدول قیمت گذاری این محصول، می توان شاهد رنج های قیمت مختلفی بود.

هر مشتری می تواند بر حسب سلیقه و نیاز خود، ثبت سفارش کند. عرضه زعفران به صورت آنلاین، خرید را راحت نموده است. در حال حاضر فروش جزئی و عمده این محصول به صورت اینترنتی صورت می گیرد.

تولید بهترین فرآورده ها در داخل کشور

زعفران رستنی ارزشمند بوده که فرآورده های مختلفی از آن تولید می گردد. محصولات زعفرانی از درجه کیفی بالایی برخوردار هستند. از شرکت های موفق در این زمینه می توان به آلس پایس اشاره نمود.

صادرات زعفران آلس پایس نشان از اعتماد تجار به این برند دارد. در این شرکت انواع طعم دهنده تولید می شود که همگی بسیار مرغوب هستند.

طعم دهنده زعفرانی یک گزینه مناسب باعث هرچه خوش طعم تر شدن ِغذا می شوند. در تولید این فرآورده، از درصد مشخصی کلاله استفاده می گردد.

با اینکه فرآورده های زعفرانی، کلاله خالص نیستند اما دارای تمام خواص زعفران می باشند. قیمت مناسب این محصولات باعث افزایش فروش آن ها شده است.

با توجه به گران بودن کلاله خالص، خیلی از افراد ترجیح می دهند که از جانشین های آن استفاده کنند. این محصولات از تنوع بالایی برخوردار هستند.

سوال داری، من اینجام!